תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO 2017, יום ג' 16 במאי, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב

"המשימה: להבטיח שהאפליקציות הארגוניות יספקו שירות איכותי ומהיר"

08/05/2017 14:09
ארז ויטלשטיין, מנהל הפעילות של רדוור בישראל ומזרח אירופה. צילום: יח"צ

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2017 יעמדו הדרכים בהן ארגונים מתמודדים עם אתגרי הדיגיטל, הטכנולוגיות המיועדות לאפשר להם ליישם חזון דיגיטלי, וכיצד אלו משתלבות עם הדרישות והצרכים העסקיים המשתנים.

בראיון עם ארז ויטלשטיין, מנהל הפעילות של רדוור (Radware) בישראל ומזרח אירופה, הוא מציג את האתגרים המרכזיים של הארגונים בעידן דיגיטלי בו Less is More, את פתרונות רדוור לתמיכה בטרנספורמציה דיגיטלית, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.
מה האתגרים המרכזיים של המגזר הארגוני בעידן ה-Less is More?
"בסופו של היום האתגר מתכנס לקושי בשליטה. רק מלהסתכל על ה-More בצד הדרישות ניתן לראות את רשימת ה'צרות' ההולכת ומתארכת של ה-IT: יותר מידע, יותר ביזור, יותר סיכונים, יותר ספקים, יותר ערוצי תקשורת, יותר אפליקציות, יותר איומים, יותר רגולציות ועוד. ניתן לראות שרמת הסיבוכיות – הן בעולם של אופטימיזציה למתן שירות מיטבי, והן בעולם של אבטחת המידע – עולה פלאים".

"ארגונים היום לא יודעים לומר אם הם מפיקים את המקסימום מהפתרונות שהם מטמיעים. קשה להם אפילו לומר אם הקונפיגורציות שמותקנות תואמות במאת האחוזים את מדיניות ניהול המידע שלהם, והם בטח לא יודעים על כל מה שמתרחש אצלם ברשת".

"גם טכנולוגיות הניהול המתקדמות ביותר דורשות ידע ומומחיות כדי להפיק מהן את המיטב. כיוון שהיריעה מאוד רחבה – וכוללת מגוון גדל של פתרונות – ארגונים חווים דילמה אמיתית אם ללמוד על טכנולוגיות חדשות או להעמיק את הידע בקיימות, מה שמייצר תלות בכוח אדם, שמטבעו נוטה להתחלף. כמובן הרשימה לא יכולה להסתיים מבלי שנציין גם את נושא העלויות הגדלות".

Bynet Expo - אירוע ה-ICT הגדול של השנה

Bynet Expo – אירוע ה-ICT הגדול של השנה

מהם הפתרונות של חברתך להתמודדות עם אתגרי הטרנספורמציה הדיגיטלית?
"מתוך הבנה של הקשיים הללו, רדוור פועלת להקל על ארגונים ועוזרת להבטיח שהאפליקציות הארגוניות יהיו זמינות תמיד ויספקו שירות איכותי ומהיר לכל המשתמשים, לא משנה היכן הם צורכים אותן. גם כשהאפליקציה נמצאת תחת מתקפה, אנחנו מבטיחים זמינות שלה, הן ברמת התשתית והן באבטחת היישום עצמו".

"רדוור מפתחת טכנולוגיות מתקדמות מבוססות ניתוח התנהגותי ולמידת מכונה, המאפשרות לארגונים ליהנות מפתרונות דינאמיים שמתפתחים עם הזמן ומתאימים את עצמם לנעשה ברשת".

"בנוסף, מתוך מחויבות עמוקה לאפשר לארגונים להעניק חוויית שירות אופטימלית ללקוחותיהם, רדוור מציעה מערכת משולבת להגנה על מרכזי המידע ולניהול האפליקציות ברשת ובענן – הכוללת פתרון ADC, ופתרונות הגנה מפני מתקפות מניעת שירות (DDoS) והגנה על אפליקציות (WAF). סל הפתרונות הזה ניתן גם כמערכת וירטואלית על גבי מגוון פלטפורמות, כשירות ענן מלא ואף כשירות מנוהל ברשת הלקוח".

"האוטומציה המתקדמת של רדוור מאפשרת הגנה מפני התקפות דינאמיות ומתוחכמות, מפחיתה את עלויות התחזוקה, מאפשרת לארגון לפנות את כוח האדם למשימות אחרות ומנטרלת את הצורך לנהל מספר פתרונות נישתיים עבור כל אחד מהרכיבים".

מה תציגו באירוע Bynet Expo?
"רדוור תציג את יכולות ההגנה המתקדמות והטובות בעולם בפני מתקפות DDoS ומתקפות אפליקטיביות, וכן את יכולותיה באבטחת הזמינות והאצה לאפליקציות ושיפור חוויית המשתמש".

אירועים קרובים