תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Elevation Academy's Talent Expo ft. Woo.io, יום ד' 10 במאי, WeWork שרונה

Elevation Academy מציגה: מתכנתים חדשים נולדים

Elevation Academy חוגגת את סיום קורס הדגל שלה ● מנהלים מחברות היי-טק מובילות יוזמנו לצפות ולהתרשם מהפרויקטים של בוגרי הקורס, מתכנתים בדרגת ג'וניורים ● לירן קוצר, מייסד ומנכ"ל Woo.io, יסביר לקהל על שיטות הגיוס המתאימות ביותר לשיטת היזמות רזה

08/05/2017 11:42
בוגרי קורס Coding Bootcamp של Elevation Academy. צילום: יח"צ

Elevation Academy, מערכת חינוך עכשווית למקצועות ההיי-טק, חוגגת את סיום קורס הדגל שלה – Coding Bootcamp, בערב שכולו תצוגת תכלית של כישרונות ויכולות.

במהלך הערב, שייערך ב-WeWork שרונה, יציגו הבוגרים את הפרויקטים שלהם בפני הקהל הרחב ובו גם מנהלי משאבי אנוש של חברות היי-טק מובילות.


אורח הכבוד של הערב, לירן קוצר, יזם סדרתי מתחום הגיוס ומשאבי האנוש, מייסד ומנכ"ל Woo.io – פלטפורמה המייצרת התאמה מירבית בין מועמדים להעסקה למקום העבודה הבא שלהם, יסביר לאורחים על החשיבות של גיוס נכון בעולם היזמות הרזה.

קוצר, יזם בעל ניסיון רב בתחום גיוסי כח האדם ומשאבי האנוש, יפרט על הדרכים הנכונות לגייס את הכישרונות המתאימים לחברות ולסטארט-אפים, בצורה היעילה ביותר לעשות זאת.

לירן קוצר, מנכ"ל ומייסד Woo.io. צילום: יח"צ

לירן קוצר, מנכ"ל ומייסד Woo.io. צילום: יח"צ

האירוע יפתח בשעה 19:00 בהסבר קצר מאת Elevation Academy על הקורסים שהמערכת מציעה על מנת לשלב עובדים חדשים המעוניינים ללמוד ולהתפתח  במקצועות הדרושים ביותר בענף ההיי-טק בישראל.

לאחר מכן, יציגו הבוגרים הטריים של המחזור הרביעי של קורס התכנות Coding Bootcamp, את פרויקטי הסיום שלהם, בהם פרויקטים אמיתיים של חברות ואף יוזמות אישיות שפותחו במהלך הקורס.

בפעם הראשונה יצטרכו הבוגרים להרצות על היוזמות שלהם בפני הקהל הרחב שיכלול בתוכו גם אנשי מקצוע מובילים מתעשיית ההיי-טק ומגייסים מחברות מובילות.

האירוע פתוח להשתתפות הקהל הרחב ובחינם, אך כרוך בהרשמה מראש.

אירוע הסיום של קורס Coding Bootcamp יערך ביום רביעי, 10 במאי בשעה 19:00 ב-WeWork שרונה, רחוב קלמן מגן 2 תל אביב.

אירועים קרובים