תוכן שיווקי
לקראת אירוע - BYNET EXPO 2017, יום ג' 16 במאי, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב

"הדרך לדיגיטל מצריכה לפשט טכנולוגיות ולייצר סביבות סטנדרטיות"

04/05/2017 11:48
אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל. צילום: יח"צ

במרכזו של אירוע Bynet Expo 2017 יעמדו הדרכים בהן ארגונים מתמודדים עם אתגרי הדיגיטל, הטכנולוגיות המיועדות לאפשר להם ליישם חזון דיגיטלי, וכיצד אלו משתלבות עם הדרישות והצרכים העסקיים המשתנים.

בראיון עם אלי שקד, מנכ"ל VMware ישראל, הוא מציג את משמעותה של מהפכת הדיגיטל בעיניו, את האופן בו VMware משתלבת במהפיכה, ואת התכנים המרכזיים אותם תציג החברה באירוע.
מה המשמעות בעיניך של מהפיכת הדיגיטל?
"בעידן האינטרנט של הדברים, יישום, ניהול, אבטחה ותפעול של מכשירים המחוברים לרשת, מהווים אתגר מורכב עבור מפעילים ואנשי IT כאחד. הענן הביא לדמוקרטיזציה של שירותי ה-IT, אך הוא חייב להיות מלווה בניהול נכון של היכולות הטכנולוגיות העומדות לרשותנו".

"הציפייה של העסקים מה-IT היא לאפשר לחדשנות 'לדלג' בחופשיות בין סביבת הענן – פרטית או ציבורית – כדי שהיישומים יהיו זמינים תמיד ומאובטחים. בעוד הדיגיטציה מתרחבת מעבר לארגון וכוללת מערכת רחבה יותר של עובדים ומשתמשי קצה, קיים צורך לפשט טכנולוגיות ולענות על דרישות ה-IT על ידי סטנדרטיזציה של מקום העבודה הדיגיטלי".

איך משתלבת הטכנולוגיה של חברתך במהפכת הדיגיטל?
"כדי להאיץ תהליכים במעבר למקום עבודה דיגיטלי, VMware מפשטת את החוויה של צוות ה-IT ושל משתמשי הקצה כאחד, באמצעות הפתרון זוכה הפרסים Workspace One".

"הפתרון מציע יכולות אבטחה משודרגות בחבילת תמחור שתקל על לקוחות לפתח את ההשקעה שלהם לסביבת מחשוב מקיפה יותר".

"כמו כן, במהלך כנס VMworld 2016 Europe בברצלונה, הודיעה VMware על גרסאות חדשות של פתרונות המחשוב, אחסון וניהול הענן שלה, המיועדות לעזור לאנשי ה-IT לתפעל, לנהל ואבטח את האפליקציות שלהם – כולל גם 'מסורתיות' ומודרניות".

Bynet Expo - אירוע ה-ICT הגדול של השנה

Bynet Expo – אירוע ה-ICT הגדול של השנה

"שלוש הגרסאות שהשקנו מציגות תמיכה בקונטיינרים, המאפשרים למפתחים להגביר את היעילות, ולצוותי ה-IT להריץ בקלות אפליקציות בקונטיינרים בסביבת ייצור".

"VMware ממשיכה להיות חברה חדשנית, הנמצאת בחוד החנית של ההתפתחויות הטכנולוגיות העולמיות, ואשר מקדמת את שותפיה ולקוחותיה בכל צעד וצעד. זו הסיבה שעסקים רבים כבר הפנימו שכדי להצליח, הם צריכים לאמץ את הפתרונות של VMware ואת אורח המחשבה של החברה".

מה תציג VMware באירוע Bynet Expo 2017?
"באירוע נציג את פתרון VSAN, הגרסה החדשה לפתרון הפופולרי של VMware לתחום HCI (ר"ת Hyper Converged Infrastructure), שמציע רמת אבטחת נתונים גבוהה במיוחד, יכולות גבוהות של ניהול וניטור, וחידושים נוספים שיקדמו את הדטה סנטר בארגון".

"בנוסף תוכלו להיפגש עם נציגי החברה כדי לשמוע עוד על  תפיסת ה-Vcloud Foundation, כיצד היא משלבת בין הפתרונות vSphere ,vSAN ,NSX ועל הקשר שלה לעולם ה-SDDC, ולייעול העבודה בתשתיות ענן פרטי וציבורי.

אירועים קרובים