תוכן שיווקי

"Insight 360 הינו הפתרון האנליטי האינטגרטיבי ביותר ללקוחות סאפ"

"תחום ה-SMB דורש קשב רב, ובהתאם לכך אני דואגת לקשר רציף עם הלקוחות ומשתדלת להעניק להם את מירב הפרקטיקה שרכשתי במהלך שנותיי בעולם הסאפ", כך לדברי נתנאלה עמיר, סמנכ"לית תחום SMB ב-BICS

27/03/2017 10:46
נתנאלה עמיר, מנהלת תחום SMB ב-BICS. צילום: יח"צ

ספרי לנו קצת על תחום ה-SMB ב-BICS.
"BICS מקבוצת BDO הינה חברת פתרונות אנליטיים עבור חברות SMB ו-Large Enterprises".

"לפני כשנתיים החברה נכנסה אל תחום לקוחות ה-SMB וכחלק מראיית פתרון אנליטי ללקוחות SMB, השיקה החברה את מוצר הדגל שלה Insight 360 עבור לקוחות SAP Business One".

"Insight 360 הינו הפתרון האנליטי המוביל והאינטגרטיבי ביותר ללקוחות סאפ (SAP) בארץ ובעולם".

"תחום ה-SMB דורש קשב רב ובהתאם לכך אני דואגת לקשר רציף עם הלקוחות ומשתדלת להעניק להם את מירב הפרקטיקה שרכשתי במהלך שנותיי בעולם הסאפ. תהליכי ה-BI בארגוני SMB מצריכים אקסטרה ליווי ולכן אנו דואגים ללוות בצורה מקצועית אישית את הלקוחות בתהליכים אלו תוך מתן דגשים לצורך הכוונת הלקוחות".

ספרי לנו על פתרון Insight 360.
"Insight 360 הינו פתרון Plug & Play פשוט וחכם, הכולל בתוכו סט של עולמות תוכן אנליטיים (בינה עסקית, תכנון ובקרה) מוכנים מראש בנושאי ליבה, כגון: רכש, מכירות, פיננסי, מלאי, קמעונאות, פרויקטים ונדל"ן".

"הפתרון מאפשר תמונת מבט ניהולית אינטגרטיבית אחידה על כל מה שקורה בארגון, החל מרמה סיכומית על ידי מצג של דאשבורדים ניהוליים ועד רמת התחקור הבודדת למגוון צרכני המידע בארגון".

"Insight 360 משתמש במנוע האנאליטי של סאפ ועל ידי כך מותאם בצורה האינטגרטיבית ביותר ללקוחות SAP Business One אשר רצים על SQL או HANA".

BICS חתמה על הסכם OEM עם סאפ העולמית, ועל ידי כך אנו יכולים למכור את הפתרון בארץ ובעולם".

הפתרון שלכם הינו רק עבור לקוחות סאפ?
"כרגע כן. שם החברה מיקדה את קהל היעד הראשוני שלה. בשלב ב' אנו נפתח שכבת HUB גנרית אשר כל מערכת ERP SMB תוכל להתחבר ולצרוך את המידע האנליטי אשר בפתרון Insight 360".

מהו ה-Added Value עבור קהל הלקוחות שלכם?
"אנו מספקים פתרון אינטגרטיבי הכולל איחוד דו"חות חברתיים, מערכת תכנון ובקרה ומבט על המידע באופן ניהולי, אסטרטגי ולאורך זמן, המידע נלקח מכל מערכות המידע בארגון ולאו דווקא מסאפ. זמן התקנת המוצר הינו יום עבודה, ולאחריו הלקוח מתחיל לעבוד עם המערכת".

"הפתרון שלנו מיועד הן עבור מנהלים, משתמשים פשוטים (Top Users) ומשתמשים חכמים (Super user). אנו למעשה מספקים תחליף לאותם לקוחות אשר מתקשים להבין מה קורה אצלם בארגון ומשתמשים כיום בשאילות SQL, דו"חות Excel או דו"חות קריסטל מורכבים".

איך הלקוחות רואים את הפתרון?
"הלקוחות מאוד אוהבים את העובדה שלא מדובר בפרויקט BI, ושניתן לעבוד עם המערכת לאחר יום עבודה אחד. בהיבט של התאמות אישיות, אנו מבצעים התאמות ספציפיות ללקוחות עבור יישומים, שדות או טבלאות שהתווספו לסאפ, מאחר ואנו כלי SAP native, אנו חשופים לכל המידע והפעולה הפשוטה של חשיפת הנתונים לוקחת שעות בודדות".

"יש לנו כבר למעלה מ-120 לקוחות מרוצים, ולאחרונה אף פתחנו מרכז תמיכה עבור הלקוחות, אשר תומך ברמות השונות של המשתמשים המורכבים והפשוטים".

ומה עם לקוחות חו"ל?
"השנה לקחנו חסות בכנס SMB עבור שותפי SAP Business One אשר התקיים בברלין, הצגנו את הפתרון למספר שותפים בעולם והתגובות היו מאוד טובות. אנו לפני סגירת הסכם בינ"ל עם אחד השותפים הגדולים, ומספר פיילוטים עם שותפים אצל לקוחות במערב אירופה".

"אנו מתכננים להשתתף בכנסים בארצות הברית ואולי אף במזרח, לצורך יצירת שיתופי פעולה דומים".

"בשנה החולפת ביצענו שת"פ אל מול מספר שותפי SAP B1 בארץ ואף יצרנו עולמות תוכן מובנים עם זיו מערכות עבור מודול A1 שלהם בתחום הנדל"ן".

כמה מילים לסיכום?
"תחום ה-SMB ימשיך להתמקד בחדשנות ובחזית הטכנולוגיה, יש לנו צוות מעולה ומפתחי BI בכירים, ר"צ הפיתוח שלנו, אור בן פורת, מוביל את פיתוח המוצר מהצד הטכנולוגי, והמטרה שלנו היא לספק ללקוחות שלנו מענה עסקי אינטגרטיבי ופשוט ללקוחות בארץ ובעולם".

אני מזמינה אתכם ליצור איתי קשר בכל נושא ב-[email protected] או באתר שלנו, www.bics.co.il.

אירועים קרובים