תוכן שיווקי

נגבסופט מחברת את הסמארטפון לפריוריטי עם מערכת Mobile4ERP

16/03/2017 13:09
לקחת את האתגר ולפרוץ דרך. צילום: יח"צ

נגבסופט הוקמה לפני כשלוש שנים על ידי קבוצה של מנהלים ושותפים יוצאי פריוריטי סופטוור (Priority Software) – אשבל לשעבר – ובעלי ניסיון של עשרות שנים בתחום התוכנה לארגונים.

נגבסופט עוסקת בפיתוח ושיווק פתרון מובייל פורץ דרך: תוכנת מסופונים המאפשרת לאנשי שטח בארגון שעובד עם תוכנת פריוריטי לבצע כל פעולה נדרשת באמצעות אפליקציה נוחה וידידותית בסמארטפון.

שם האפליקציה: Mobile4ERP. האפליקציה עובדת על סמארטפונים וטאבלטים בכל הגדלים, תומכת במכשירי אנדרואיד, iPhone ו-iPad, כולל מסופונים יעודיים למחסן וניהול מלאי.

לדברי נועם קסטלר, מנכ"ל נגבסופט, "בכובענו הקודם כמפתחים ומשווקים של פריוריטי ERP, נתקלנו שוב ושוב בעובדה שלא קיים פתרון אשר מנגיש את העבודה מול פריוריטי באמצעות סמארטפונים ומסופונים בצורה טובה מספיק. בנגבסופט החלטנו לקחת את האתגר ולהביא לארגונים המשתמשים בפריוריטי פתרון מובייל, אפליקציה חדשנית לסמארטפון, פורצת דרך בכמה מובנים:
● האפליקציה Mobile4ERP הנה מוצר משלים לפריוריטי ומגיעה עם מחולל יישומים פתוח לשימוש הלקוח, אשר תומך בכל מודול הנמצא בפריוריטי לרבות בכל ההתאמות הפרטיות שבוצעו, כולל תהליכים וחוקים עסקיים, מסכים, דו"חות, מסמכים, תוכניות וכו', ומאפשר התאמה מדויקת של האפליקציה כמו כפפה ליד.
● באפליקציה קיימים פתרונות מוכנים ומובנים למכירות שטח, טכנאי שטח, ניהול מחסן ומלאי עם קריאת בר-קוד, ניהול נהגים והובלות, דיווח פרוייקטים, דיווח יצור, דיווח נוכחות, אישור הזמנות רכש, מידע למנהלים, אפליקציית הזמנות ומבצעים ללקוחות הארגון, ניהול קשרי לקוחות ועוד. האפשרויות באפליקציה הן פשוט בלתי מוגבלות.
● האפליקציה משלבת את כל התכונות המתקדמות והטבעיות של הסמארטפון: החתמת לקוחות על גבי מסך הסמארטפון, חיוג או משלוח סמס ישירות משדה מספר טלפון, ניווט ישירות משדה כתובת, הצגת נתונים על גבי מפה, חישוב מסלול נסיעה אופטימלי, קריאת ברקוד מובנית, צילום ושיוך נספחים בצורה אוטומטית לתעודות בפריוריטי.
● האפליקציה תומכת בעבודה Offline/Online, כלומר ממשיכה לפעול ביעילות גם כאשר אין תקשורת או תקשורת איטית.
● האפליקציה עובדת על כל מכשירי אנדרואיד ו-IOS, וכן מסופונים קוראי ברקוד יעודיים למחסנים ורצפת יצור".

נגבסופט

נגבסופט

נועם ממשיך ומספר כי "בתוכנת הפריוריטי בוצעו במהלך השנים בכל ארגון התאמות פרטיות ושינויים רבים. עד שהשקנו את Mobile4ERP כל דרישה או שינוי מבוקש דרש פיתוח שלוש פעמים: פעם אחת בפריוריטי, פיתוח שני בתוכנת המסופונים ופיתוח שלישי – ממשק בין תוכנת המסופונים לפריוריטי, מה שהפך את הפיתוחים הפרטיים ליקרים ומורכבים, כך שארגונים פשוט 'התעייפו' והתפשרו או פשוט המשיכו לעבוד עם ניירות".

"באפליקציית Mobile4ERP שפיתחנו בנגבסופט, אין תלות במפתחי מובייל יקרים או בפיתוח ממשקים. כל מה נדרש הוא ידע בכלי הפיתוח והמחוללים של פריוריטי על מנת לבצע שינויים ותוספות. השינויים הופכים לזולים וזמינים ואינם תלויים בספק יחיד. המחוללים של נגבסופט זמינים לארגון עצמו ולכל מיישם ומפתח פריוריטי שהוא בוחר לעבוד איתו".

לסיכום מוסיף נועם, כי "היותנו המייסדים ובעלי נסיון של עשרות שנים בפיתוח פריוריטי והבנה עמוקה בתהליכים ארגוניים בתחום ה-ERP, בשילוב האפליקציה שפיתחנו לסמארטפונים ומסופונים, הופכים את נגבסופט ל-One stop shop לכל ארגון אשר ברשותו מערכת פריוריטי ומעוניין באפליקציה לאנשי שטח כמו טכנאים, אנשי מכירות, מחסן, אישורי סטטוסים של מנהלים או כל שימוש אחר שמיועד לסמארטפון".

"באפליקציה עובדות כבר עשרות חברות בהצלחה ואנו נהנים מהרעיונות הטובים שהמשתמשים מעלים. את הטובים והמעניינים שברעיונות אנחנו מפתחים ומכניסים לתוך האפליקציה, כך שכלל המשתמשים נהנים מ'חוכמת ההמונים'.

לאתר החברה.

[email protected]

אירועים קרובים