תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Reimagine 2017, יום ג' 14 במרץ, תיאטרון הבימה תל אביב

לקבל את הפתרון הנכון והמתאים לעולם החדש

08/03/2017 11:45
רובי כהן, מנהל צוות ה-Presales Networking ב-Aruba. צילום: יח"צ

שלום. שמי רובי כהן ואני מנהל את צוות ה-Presales Networking ב-Aruba, חברה בת של HPE בישראל.

במסגרת תפקידי, אני מנסה להביא לתודעתכם – לקוחותינו, את הטכנולוגיה המתקדמת והפתרונות המדהימים שיש לנו להציע. החל מתפיסת ה-Intelligent Edge שלנו, אשר משלבת פתרונות עבור הקמפוס העתידי שנותן מענה לא רק למחשבים וניידים סטנדרטיים, אלא גם לתפיסה של BYOD – תפיסה שצוברת תאוצה, לפיה לכל רכיב קצה כבר אין מבוא רשת.

דרך פתרונות ניהול של מערכי תקשורת מבוזרים, הן ניהול דרך הענן, ולא רק למערכות אלחוט, והן באמצעות מערכות שליטה מקומיות התומכות ביצרנים מרובים. וכמובן, פתרונות אבטחה רשתיים, אשר מאפשרים פרופיילינג לציוד קצה, זיהוי ומתן הרשאות מתאים, NAC וממשקים למערכות צד שלישי כדוגמת Firewalls ,MDM ועוד.
כפי שהזכיר ניר אורן, קולגה יקר, בראיון לקראת הכנס שיערך בשבוע הבא, אנו ב- HPE בונים אתכם ועבורכם את התשתיות הנכונות לעולם החדש.

הפתרונות של Aruba משתלבים בתוך סל הפתרונות המלא של HPE ונותנים לו תוספת מעניינת לא רק באזור התשתית, עליה בעיקר נדבר בכנס, אלא גם באזורי האינטרנט של הדברים, שגם אותם נזכיר בכנס, וכמובן שנדבר על פתרונות מבוססי מיקום, לחללים סגורים (Indoor location based services ), כולל ניווט, ניהול חדרי ישיבות, קמפיינים ועוד.

קצרה כאן היריעה מלפרט על כל הפתרונות שאנו ב-HPE מציעים, ולכן מדובר בהזדמנות חגיגית לבוא להשתתף איתנו בכנס, לפגוש מכרים ותיקים וחדשים, ולשמוע על מגוון הפתרונות שלנו ושל שותפנו, שיכולים לתת לכל אחד מכם את הפתרון הנכון והמתאים עבורו לעולם החדש.

נדבר על פתרונות לדטה סנטר ולקמפוס, נדבר על פתרונות אחסון וכמובן נדבר על טרנדים חדשים כדוגמת Smart Campus  ו-Smart Buildings, ואיך כל זה משתלב בסל הפתרונות שלנו. נדבר גם על הרכישות האחרונות ש-HPE ביצעה, שחלקם נמצאים בעולם ה-Security/Networking, כך שיהיה מעניין.

יש כיום בעולם מספר תהליכים סוציולוגיים/עסקיים מרתקים המשולבים בטכנולוגיה שלנו. למשל, כל צורת הישיבה בחלק ממקומות העבודה משתנה לתפיסה של חללים פתוחים, עבודה בקבוצות, אין שקעים בקירות – מה שמכונה כיום AWO (ר"ת All-Wireless Office). יותר ויותר חברות היי-טק אמריקניות עוברות לשיטה זו, שניצניה כבר נראים גם בישראל.

גם השיטה של WeWork מחייבת היערכות תקשורתית שונה. Aruba הולכת יד ביד עם המגמות החדשניות האלו, ועל כל זה נדבר גם בכנס.

וחוץ מזה בואו לעשות חיים, לצחוק קצת, לשמוע ולהתייעץ עם המומחים שלנו על האתגרים העומדים בפניכם התקופה הקרובה, ואולי תצאו עם רעיונות חדשים, מדליקים, מועלים, שלא חשבתם עליהם.

תבואו, יהיה כיף!

אירועים קרובים