תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT Awards 2016

אדוונטק זכתה במצטייני המחשוב עבור יישום מערכת חכמה במכון התקנים

07/03/2017 13:13
אדוונטק

אדוונטק בשיתוף מכון התקנים זכתה השנה בתחרות מצטייני המחשוב 2016 של אנשים ומחשבים. הפרויקט כלל יישום מערכת לשיבוץ נוטלים הכוללת גם יישום מובייל ומבוססת Clicksoftware (מוצר המיוצג בארץ בלעדית על ידי אדוונטק), משולבת במערכת CRM (פיתוח פנימי של מכון התקנים).

מטרת הפרויקט היא שיפור חוויית השירות שניתנת ללקוחות מכון התקנים והתמודדות יעילה יותר עם כמות הפניות למכון ושיבוצן לעובדים בשטח. בין יעדי הפרויקט ניתן למנות: ● עמידה ב-SLA (הסכם אבטחת רמת שירות) לתיאום ושיבוץ משימות כפי שהוגדרו על ידי הנהלת המכון ● עמידה בסדר חלונות הזמן שנקבעו מול הלקוח ● הגדלת היעילות התפעולית על ידי הוספת מספר המשימות היומי לנוטל ● התוויית מסלול נסיעה אופטימלי לעובד שיביא לחיסכון בעלויות הדלק.

בפרויקט הושקעו כ-56 חודשי אדם, והוא כולל: ממשקים וסנכרון מלא למערכות הליבה של הארגון, מערכת לתיאום משימות מול הלקוח, מנוע אופטימיזציה ייחודי (המקבל משימות ומשבצן למשאב המתאים ביותר על סמך מיקומו, יכולותיו, עלויותיו, זמינותו ועוד, ועל בסיס חוקיות עסקית גמישה), ויישום טכנולוגיית מובייל.

כיום, המערכת משרתת כ-10 עובדי מטה העוסקים בתיאום מול הלקוחות, וכ-60 עובדי חוץ הפרושים בכל הארץ. המערכת מספקת מענה מלא ליצירה וסנכרון המשימות, תיאומים מול הלקוחות לרבות עדכון התיאומים, אופטימיזציה מתוחכמת של תהליך השיבוץ, ניהול הקשר מול עובדי חוץ, בקרה על ביצוע משימות וטיפול בחריגים, ואספקת תחזיות בכדי לאמוד את הדרישות ממערך כוח-האדם.

המערכת השיגה תועלות משמעותיות למכון התקנים, המתבטאות כדלקמן: ● שיפור שביעות רצון לקוחות החברה על ידי אספקת מענה מהיר ויעיל ללקוחות (הגדלת הזמינות), עמידה בחלון הזמן להגעת הנוטל כפי שהובטח ללקוח, הודעה בזמן אמת ללקוח ברגע שקיימת חריגה ● ייעול מערך עובדי החוץ על ידי הגדלת תפוקת העובדים וחיסכון בדלק.

ClickSoftware מציעה חבילת פתרונות המספקת מענה כולל ואופטימלי לתכנון, שיבוץ, וניהול בזמן אמת של אנשי השירות בארגון והשיוך שלהם למשמרות ולמשימות שוטפות.

ארגונים המיישמים ClickSoftware מעידים כי הם מצליחים לעשות יותר משימות עם פחות אנשים, לחסוך בדלק ובזמני נסיעה, לעמוד בזמנים שהובטחו ללקוח, לסיים יותר משימות בפעם הראשונה, ולתקשר בזמן אמת עם העובדים שלהם בשטח.

התוכנה גם מעמיקה באופן משמעותי את השליטה של מרכזי הבקרה והניהול של הארגון על העובדים בשטח, מספקת תמונה מקיפה על זמינות הטכנאים, מצמצמת את כמות השיחות הנכנסות למוקד השירות, רוב השיבוצים מתבצעים באופן אוטומטי (על פי מתודולוגיות שיבוץ ואופטימיזציה מוסדרות), מאפשרת מענה מהיר לדרישות דחופות של הלקוחות, ומספקת דו"חות בקרה וניהול.

תצוגת סדרן העבודה במערכת

תצוגת סדרן העבודה במערכת

ClickSoftware מובילה את תחום ניהול הטכנאים ונותני השירות בלמעלה מ-250 ארגונים מובילים בעולם המנהלים בין 25 ל-25 אלף אנשי שטח, והיא זוכה חמש שנים ברציפות במקום הראשון בגרטנר (Gartner) בקטגוריית ה-Field Service Management הבוחנת פתרונות לשיבוץ, ניהול ותקשורת עם העובדים בשטח. כל סל הפתרונות של ClickSoftware מוצע כשירות באמצעות ענן או בהתקנה מקומית.

כאמור לעיל, Clicksoftware מיוצגת בארץ בלעדית על ידי אדוונטק.

מכון התקנים הינו הגוף הלאומי שמופקד על איכות במדינת ישראל, והוא פועל מתוקף חוק התקנים אותו חוקקה הכנסת בשנת 1953.

כאשר צרכן רוכש משחק עבור פעוט בן שנתיים הוא רוצה לדעת שהוא לא יוכל לבלוע חלקים ממנו. כאשר הוא רוכש מכשיר חשמלי הוא רוצה להיות סמוך ובטוח שהמוצר בטוח לשימוש ושהוא לא יתחשמל.

לכך, ולעוד מוצרים רבים, כותב המכון תקנים ישראליים ייעודיים ואחראי על בדיקות המוצרים ואישורם כעומדים בתקן טרם הגעתם לשוק. המטרות שלשמן הוקם מכון התקנים הן: פיתוח, הכנה והטמעה של תקנים חדשים, ואבטחת האיכות של מוצרים ושירותים על ידי בדיקות מעבדה ואישורי תו תקן.

אירועים קרובים