תוכן שיווקי

BICS מקבוצת BDO זיו האפט העלתה לאוויר מערכת SAP Business One

28/02/2017 13:39
מערכת ERP אינטגרטיבית מקצה לקצה. SAP Business One

BICS העוסקת בפתרונות אנליטיים לחברות SMB ו-LE יישמה בהצלחה את פתרון ה-Business One של סאפ (SAP). המערכת עלתה לאוויר בזמן קצר, והופעלו בה מודולי המכירות, רכש, פיננסי קשרי לקוחות, וקריאות שירות, מערכת הסאפ תחליף מספר מערכות חיצוניות אשר היו בארגון.

לדברי אדיר אורן, מנכ"ל BICS, "בשנתיים האחרונות BICS צמחה מחברה אשר משרתת עשרות לקוחות לחברה אשר נדרשת לספק מענה כלל מערכתי למאות לקוחות בארץ ובחו"ל , הכולל מערכת קריאות שירות עבור פתרון Insight 360 ללקוחות SAP Business One".

"מוצר הדגל שלנו, Insight 360, צמח בצורה מרשימה. בנקודה מסוימת העבודה עם מערכות מידע שונות סרבלה את תהליך העבודה אצלנו בארגון, ואז החלטנו ללכת על מערכת ERP אינטגרטיבית מקצה לקצה של סאפ".
אורן הסביר, כי "לאחר תהליך הטמעה פנימי ומהיר על ידי צוות החברה (תודות למנהלת התחום שלנו, נתנאלה עמיר ואור בן פורת, ר"צ פיתוח שלנו), העלינו את מערכת הסאפ לאוויר עם מספר שינויים והתאמות אלינו. לאחר יישום הסאפ העלינו גם את פתרון ה-BI שלנו, Insight 360. האינטגרטיביות ויכולת קבלת תמונת מבט ארוגנית אחידה בזכות Insight 360 מספקות לנו ערך מוסף גבוה, התמקדות בתהליכים הפנימיים והתייעלות מול מספר מערכות שונות אשר הפעלנו במקביל".

BICS זיו האפט הינה חברת בוטיק אשר מספקת את הפתרון  האנליטי Insight360 ללקוחות SAP Business One. החברה מתמחה במתן פתרונות BI ופתרונות In Memory כגון SAP HANA.

לפרטים ויצירת קשר לחצו כאן, או ב-03-9097111.

לאתר החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים