תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IT מוניציפאלי 2017

מפעיל מציגה חדשנות בדפוס הדיגיטלי: צבע ניאון זוהר נוסף ל-Ricoh pro C7100

05/02/2017 15:21
דוגמנית בצהוב ניאון זוהר. צילום: יח"צ

ריקו (Ricoh) לא מפסיקה לחדש, לאחרונה השיקה צבע נוסף להדפסה, צהוב ניאון זוהר (פנטון), באמצעותו ניתן להפיק תוצרי דפוס יצירתיים, "תופסים את העין" ובעלי ערך מוסף, כגון תוצרי דפוס מאובטחים ועוד.

הצבע הזוהר פותח עבור סדרת המכונות Ricoh C7100X במטרה לענות לדרישה הגוברת ממשרדי פרסום, גרפיקאים, ממגזינים, קמעונאים ונקודות מכירה להדפסות שיוצרות בידול ללקוח הסופי.

הוספת הצהוב הזוהר מרחיבה את מכלול הצבעים, מחזקת את עוצמת התמונה וניתנת לשימוש כבסיס, הדגשה או צבע גרפי. כאשר הגוון הצהוב הזוהר משתלב עם תהליכי הצללה, הוא יכול ליצור לוח צבעי ניאון.

הגוון הזוהר משתקף באור UV ובכך מרחיב את אפשרויות ההדפסה המוצעות כיום בהדפסת CMYK סטנדרטית, וכן משמש כאלמנט אבטחה בהדפסות של כרטיסי כניסה, תעודות ועוד, זאת בנוסף להדפסה לבנה או שקופה הקיימת כיום בדגם זה. כך יכולים אנשי המקצוע לבנות קמפיינים ויזואליים מעוררי השראה ולהעמיק את מעורבות הצרכנים במוצרים.

רז דרבי, מנכ"ל מפעיל. צילום: יח"צ

רז דרבי, מנכ"ל מפעיל. צילום: יח"צ

"הצבע הצהוב הזוהר יסייע ללקוחות שלנו לייצר הדפסות עוצמתיות יותר, איכותיות יותר ו'חיות' יותר", אומר רז דרבי, מנכ"ל מפעיל.  "בשוק ישנה דרישה להדפסות מותאמות אישית באיכות גבוהה ותוספת זו לפרוטפוליו שלנו תפתח ללקוחותינו מגוון רחב של אפשרויות ובידול".

לדבריו, "אפשרויות ההדפסה היומיומיות הנעות בין כרטיסי ביקור והזמנות מצד אחד, לעלונים וקטלוגים מהצד השני, ירוויחו מהטוויסט החדשני שבהוספת הצהוב הזוהר. תוספת זו מספקת דרך חדשה להפוך את הריצות הקצרות או המותאמות אישית לאפקטיביות יותר".

הצהוב הזוהר זמין ללקוחות Ricoh Pro C7100X הקיימים.

סדרת ריקו C7100X ידועה באיכות ההדפסה הגבוהה (מראה "אופסט") ומהירות הדפסה, המאפשרת לעמוד בלוחות זמנים צפופים בעבודות דחופות, כל זאת בנוסף להדפסה על גבי מגוון רחב של מדיות מיוחדות כולל רקועות, ללא זליגת דיו בזכות טונר מתקדם, אפשרות להדפסה על נייר רחב במיוחד עד 70 ס"מ,  אפשרות לצבע חמישי (לבן או שקוף להדפסה על מדיה צבעונית וכעת גם צהוב זוהר) ותפעול מיטבי של המכונה באמצעות מסך מגע LCD קל לתפעול.

עם השקת צבע הניאון הופכת ה-C7100X לציוד ההדפסה התעשייתי הייחודי בעל יכולות הדפסה בשבעה צבעים (פרוצס +לבן ,שקוף וצהוב ניאון).

סדרת Ricoh C7100X משווקת על ידי חטיבת הפרו במפעיל, המתמחה בפתרונות הדפסה מקצועית. למפעיל ניסיון כולל של עשרות שנים בפיתוח פתרונות דפוס דיגיטלי למגזר המקצועי. מפעיל מלווה את הלקוחות המקצועיים משלב מיפוי הצרכים ועד פיתוח הפתרון והטמעתו, ומסייעת להם להשתמש במכונות המקצועיות כמנוע צמיחה להרחבת פעילות קיימת, כניסה לשווקים חדשים והגדלת ההכנסות.

למידע נוסף לחצו כאן או התקשרו 9495*.

אירועים קרובים