תוכן שיווקי
לקראת אירוע - 2017 C3 Tough Mudder, ימים שבת-ראשון 8-9 ביולי, אירלנד

מנכ"ל Docomotion בנבחרת 2017 C3 Tough Mudder

28/12/2016 09:43
אורן לשם, מנכ"ל Docomotion

אנשים ומחשבים, C3 וקבוצת אוטופונט (Autofont) מציגים את המנכ"ל הראשון אשר ייקח חלק בנבחרת ה-Tough Mudder למען גיוס תרומות לעמותת  גדולים מהחיים.

אורן לשם, מנכ"ל Docomotion, ישתתף בפעם השנייה באתגר, ויהיה המשתתף ה-10 שמצטרף לנבחרת. השנה יהיה חבר בצוות הניהול ויסייע בגיוס התרומות לעמותה.

קבוצת אנשים ומחשבים ואלון כהן, מנכ"ל אוטופונט, הכריזו על קמפיין שני לגיוס תרומות למען "גדולים מהחיים". נבחרת מנכ"לים ומנמ"רים מקהילת ה-IT הישראלית תצא שוב לבצע את אתגר ה-Tough Mudder, והפעם בחודש יולי בדבלין שבאירלנד.

הנבחרת תרוץ 20 ק"מ בעליות וירידות בבוץ, תזחל, ותעבור 25 מכשולים מאתגרים ביניהם צלילה בקרח ומעבר דרך תילי חשמל. כל זאת, על מנת לאסוף תרומות לעמותת גדולים מהחיים, הפועלת למען ילדים חולי סרטן ומשפחותיהם.

לדברי כהן, שיוביל שוב את הנבחרת לאתגר, "אורן לשם הסכים לקבל על עצמו את ניהול צד התרומות בקמפיין, אני מאמין כי עובדה זו תאפשר לנו להגיע להישגים מרשימים בכמות התרומות לרווחתם של ילדי ומשפחות גדולים מהחיים".

קצת פרטים אודות אורן לשם (44)

תאר את תפקידך בחברה.
"מנכ"ל Docomotion".

הישגים ופרויקטים משמעותיים בשנים האחרונות?
"בשנתיים האחרונות ביצעה החברה קפיצת מדרגה משמעותית הן בשוק המקומי והן בשוק העולמי. במקביל לגידול משמעותי בארץ, עת הצטרפו לחברה לקוחות כגון ביטוח לאומי, שע"מ, בנק יהב ורבים אחרים, הצטרפו לחברה לקוחות בינלאומיים כגון דיימלר מקסיקו (Daimler Mexico), טבע, Walkme ועוד כ-50 לקוחות ממדינות רבות בעולם. התפתחות המוצר שלנו כשירות בענן והפריסה הגלובלית של לקוחותינו הן מקור גאווה לעובדים ולי כמנכ"ל החברה".

תארים אקדמאיים ותעודות הצטיינות אחרות?
● "בוגר תואר ראשון בלוגיסטיקה וכלכלה מאוניברסיטת בר-אילן".
● "סא"ל במילואים".
● "תעודת הצטיינות 'אבא מספר אחד' שקיבלתי מארבעת ילדיי המדהימים".

זיקה לספורט? סוג פעילות? כמה פעמים בשבוע?
● "קודם כל טניס – אהבת ילדות שנמשכת עד היום. משתתף בתחרויות ובליגה א'".
● "ריצה – בין פעמיים לשלוש בשבוע. בוגר טרי של חצי מרתון 'עמק המעיינות'".

תחביבים?

"משפחה, טניס, סקי ועוד משפחה".

מה יש לך להגיד על האתגר להשתתף ב-Tough Mudder למען ילדי "גדולים מהחיים"?
"זוהי הפעם השנייה שאשתתף בחוויה המדהימה הזו. הרגשה של נתינה ותרומה היא תמיד הרגשה מצוינת. כשהיא משולבת עם ספורט אתגרי וחברים מקהילת ה-IT, היא מרגשת ומעצימה במיוחד".

"בניגוד לשנה שעברה בה הייתי שותף פסיבי לצוות הניהול, השנה אני מתכוון לקחת חלק פעיל תוך דגש על נושא גיוס התרומות. אעשה ככל יכולתי, יחד עם אלון כהן, חברי הטוב וצוות אנשים ומחשבים, להמריץ את התעשייה והחברים ולגייס סכום משמעותי יותר למטרה נעלה זו".

"פרויקט הקייטנות והקמת הגן בדרום יזכו לתמיכה משמעותית של תעשיית ה-IT בארץ. אני מזמין את חבריי מהתעשייה להצטרף לאתגר, לתרום ולהתרים. כבוגר השנה הקודמת אני יכול להבטיח חוויה בלתי נשכחת הן ברמה הערכית והן ברמת האדרנלין והכיף".

מה יגידו במשפחה?
"רגילים כבר לשיגעונות שלי. גאים ומגבים תמיד. זה מקור עוצמה שמלווה אותי מאז ומתמיד".

מה עוד כדאי שנדע עלייך?
"אני חובב מושבע של אופנועים ואף השתתפתי פעמיים בקורס מקצועי לרכיבת מירוץ במסלול ביוון. לא ירחק היום שאחזור לרכוב על אופנוע".

נותרו מקומות ספורים בנבחרת.

להגשת מועמדות לחצו כאן.

אירועים קרובים