תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - SELA Developer Practice

התפתחות עולם ה-Web וה-Front-End בשנה הקרובה

25/12/2016 08:43
חושפים טכנולוגיות חדשות לקהל המשתתפים. SELA Developer Practice

סלע גאה לקיים בהצלחה רבה, מזה שבע שנים רצופות, את כנס ה-SDP (ר"ת SELA Developer Practice) פעמיים בשנה.

מדובר בכנס אשר מושך אוכלוסייה מגוונת ועשירה של מפתחים, מנהלי הפרויקטים, מנהלי הפיתוח, ראשי הצוותים, PMO, מובילי ה-IT בארץ ועוד, המעוניינים להיחשף לטכנולוגיות החדישות ולשפר את יכולותיהם המקצועיות.

הפעם הכנס היה בסימן הטכנולוגיות החדשות בתחום ה-Web וה-Front-End, עדכונים חמים בתחומי ה-Big Data, Cloud וחידושים רבים נוספים.

מטרת כנס, לחשוף את קהל המשתתפים למיטב החידושים והטכנולוגיות החדישות ביותר בתחומיה-NET. ,Big Data ,Machine Learning ,Angular 2.0 ,React וכו'.

לדברי סיגל גרוסי, מנהלת השיווק והמכירות בסלע, "הכנס כבר הספיק להכות גלים בתעשיית ההיי-טק לאורך השנים, והפעם נרשמו אליו למעלה מ-1,100 משתתפים מכל הארץ. הביקוש הרב לכנס יצר תפוסה מלאה בחלק מהסדנאות, זמן רב לפני תחילת הכנס, כך שלאור הדרישה הרבה, שוכפלו ההרצאות המבוקשות".

סיגל גרוסי, מנהלת השיווק והמכירות בסלע

סיגל גרוסי, מנהלת השיווק והמכירות בסלע

גרוסי מוסיפה כי "הדברים המייחדים את הכנס הזה הוא היכולת להיפגש עם עמיתים וליצור סביבת 'נטוורקינג' לשיתוף הדדי של רעיונות ושיטות עבודה מומלצות, לשאול את המרצים שאלות באופן אישי ולשבת עם מומחים לשיחת ייעוץ מפורטת באופן בלתי-אמצעי".

סשה גולדשטיין, CTO בסלע, משתף כי השנה הוזמנו לכנס מרצים בינלאומיים בכירים המוכרים כמחברי ספרים, קורסים מקוונים, וספריות קוד פתוח נפוצות. "כמו כן, הרחבנו את היצע ההרצאות והמסלולים בכדי לכסות את כל הטרנדים העכשוויים עבור קהילת המפתחים הישראלית; החל מתשתיות וספריות חדשות עבור מפתחי Web, דרך חידושים בשפה ובסביבות הפיתוח של .NET, וכלה  באסטרטגיה ומימוש של Big Data לארגונים".

סשה גולדשטיין, CTO בסלע

סשה גולדשטיין, CTO בסלע

"בין ההרצאות המעניינות ביותר בכנס היו הרצאה של עמיר אדלר על ASP.NET Core החדשה; הרצאה של עידו פלטו על ניפוי שגיאות מתקדם במערכות Web המבוססת על ניסיונו הרב אצל לקוחות; הרצאות אורח על מתודולוגיות בשיפור ביצועים, ועוד נושאים מרתקים נוספים".

לצד ההרצאות, אמר גולדשטיין, "אירחנו גם מספר מרשים של 28 סדנאות בנות חצי יום עד יום מלא, המלוות כמעט כולן בתרגול מעשי (עד 50% מזמן הסדנה). בין הסדנאות נושאים מגוונים: סדנה של אייל בן עברי ויניב רודנסקי על Apache Mesos המאפשר הקמה וניהול של מערכות Big Data מורכבות; סדנת ReactJS של מאוריס דה באייר; וסדנה של ברק חמו על הטרנד החם הבא בארכיטקטורת ענן – Serverless ו-Lambda Architecture".

אדיר רון,  מנהל תחום Open Source במיקרוסופט (Microsoft) ישראל, אומר כי "מיקרוסופט רואה בכנס SELA Developer Practice במה מרכזית להצגת חידושים טכנולוגיים, ועל כן אנו נוטלים בו חלק מדי שנה".

אדיר רון, מנהל תחום Open Source במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

אדיר רון, מנהל תחום Open Source במיקרוסופט ישראל. צילום: יח"צ

לדבריו, "ההשתתפות ממחישה את המחויבות של מיקרוסופט וסלע לחדשנות טכנולוגית ולקהילת המפתחים בישראל. במסגרת מהפכת ה-Open Source שעוברת מיקרוסופט, בחרנו השנה לשים דגש על הנושאים החמים ביותר בעולם הקוד הפתוח: התמיכה של מיקרוסופט ב-Linux ושיתוף הפעולה ההדוק עם רד-האט (Red Hat) במסגרת ענן ה-Azure וסביבות הפיתוח של Net. Core ו-SQL Server; פתרונות ה-Big Data של מיקרוסופט ו-Hortonworks סביב Hadoop; שילוב Docker בסביבת הפיתוח החדשה Visual Studio 2017 ועוד ועוד".

"בנוסף, חשפנו לראשונה את HoloLens בישראל ואת השימוש ב-Unity לפיתוח מציאות רבודה ומדומה בסביבת Windows Holographic. לאורך הכנס, עמדת המומחים של מיקרוסופט ליוותה את המשתתפים עם שוברי התנסות חופשיים ב-Azure והתנסות מעשית בכל הטכנולוגיות שהוצגו בכנס.

גרוסי מסכמת באומרה כי "בכל כנס סלע שמחה לחשוף, לעיתים בפעם הראשונה, טכנולוגיות חדשות לקהל המשתתפים, וכן גאה לראות איך השוק הישראלי מאמץ בברכה את החידושים הללו".

במעמד זה, אנו מבשרים על פתיחת ההרשמה לכנס boost(js), בין התאריכים 20-22 במרץ 2017. הכנס יעסוק בתחומי ה- JavaScript ו-JavaScript ecosystem ומיועד למפתחים, ראשי צוותים, מנהלי פיתוח ופרויקטים וכל המבקשים להרחיב ולשדרג את הידע שלהם בנושאים אלו.

נתראה בכנס הבא.

אירועים קרובים