תוכן שיווקי
לקראת אירוע - IT מוניציפאלי 2017, יום ג' 10 בינואר, LAGO

גטר טק תפיץ את מוצרי RaGaPa העוסקת בתחום הפרסום באמצעות רשתות Wi-Fi

20/12/2016 16:16
RaGaPa וגטר טק

גטר טק הודיעה על קבלת ההפצה של כל מוצרי RaGaPa CaptiveXS לאזור EMEA.

RaGaPa הינה חברה אמריקנית, המתמחה בהזרקת תכנים, אפליקציות ופרסומות אל גולשים ברשת האלחוטית.

לחברה פתרון ייחודי לשילוב תוכן ישיר לגולש ברשת האלחוטית. הפתרון מאפשר להתאים באופן אישי לגולש את התכנים הפרסומיים המועברים לו, ישירות לדפדפן בו הוא גולש. כמו כן המערכת מאפשרת לייצר עמודי נחיתה חכמים ואינטראקטיביים.

הפתרון מיועד לקניונים, איצטדיונים, בתי קפה, בתי עסק, מרכולים, רשתות סופרמרקט, מתחמי אירועים ושעשועים ועוד, הרוצים למקסם את שירותי ה-Wi-Fi , אותם הם מציעים לקהל לקוחותיהם.

גטר טק, מקבוצת גטר, משווקת בישראל פתרונות בתחום התקשורת ומייצגת מותגים מובילים בתחום כדוגמת: Ruckus Wireless ,Cambium Networks ,DrayTek ,TRENDnet ועוד.

לדברי אור יצהר, מנהל תחום תקשורת בגטר טק, "אנו שמחים לקבל את ההפצה של מוצרי RaGaPa כפתרון משלים לסל המוצרים אותו אנו משווקים. צפינו את המגמה והצורך במוצרים שיכולים לייצר הכנסה מהידע הנאסף בחיבור הלקוחות ל-Wi-Fi".

אור יצהר, מנהל תחום תקשורת בגטר טק

אור יצהר, מנהל תחום תקשורת בגטר טק

"שירותי ה-WiFi הפכו לשירות חיוני והכרחי בתחומי התיירות, מלונאות, קמעונאות ומקומות ציבוריים. תהליך אישור הכניסה של הלקוח לרשת ה-Wi-Fi, זיהוי והתקשורת איתו ולמידה מתוך הצרכים שלו, מאפשרים לנו להתאים את הפרסום ללקוח באמצעות פתרון CaptiveXS של RaGaPa".

יצהר מציין כי "הפתרון קל לניהול, עם החזר על השקעה מצוין. אנו מצפים כי בשנת 2017 נראה מכירות יפות של מוצרי RaGaPa באזורנו".

גאגאנדיפ סין, מנכ"ל RaGaPa, אמר כי "RaGaPa ממשיכה להרחיב את הנוכחות שלה באזור EMEA עם צוות פיתוח עסקי בהולנד. אנחנו בונים מערכת עסקית חזקה עם השותפים שלנו ומצפים כי באמצעות גטר המגיעה עם נסיון רב בתחום התקשורת, נחדור ללקוחות חדשים באזורים חדשים.

אירועים קרובים