תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - KM

"השוק הישראלי צמא לחברות בוטיק עם ידע וניסיון"

29/11/2016 17:26
רון לוין, מנכ"ל טרהלינק. צילום: יח"צ

בעקבות כנס KMDM, ועם פתיחת סניף טרהלינק (TerraLink) בישראל , דיברנו עם רון לוין, מנכ"ל טרהלינק העולמית, על התוכניות של טרהלינק בשוק הישראלי.

טרהלינק חדשה בשוק הישראלי? ספר בבקשה על החברה.
"החברה שלנו נוסדה בשנת 1990 בקנדה, ובשנת 1994 פתחנו את המשרד במוסקבה. מאז, הרחבנו את הפעילות שלנו בארצות הברית, קזחסטן ורוסיה, והפכנו להיות  דומיננטיים בתחום ה-IT בארצות אלו".

"כבר מהקמת החברה הצענו ויישמנו את סל המוצרים של OpenText. למשל, מערכת מסמכים פתוחים שנקראת OpenText eDocs, ובמקביל התחלנו לייצג חברות מערביות נוספות בשווקים של ארצות הברית רוסיה, קזחסטן. וזאת מתוך הקפדה על גישת ניהול המערבי ו-Best Practices, ביסוס הידע ונסיון".

"החברה והעסקים החלו לגדול, ולהוכחה אם ניקח למשל בנושא OpenText, אזי מספר היועצים ופרויקטים של טרהלינק הוא כעת הגדול ביותר באזור EMEA. אנחנו השותף הגדול ביותר של OpenText באיזור EMEA, וחשוב לציין שאנו נתפסים בעיני הלקוחות שלנו כמקצוענים ואמינים".

אילו משימות החברה שלך מבצעת עבור לקוחותיה ?
"אנו מסייעים ללקוחותינו החל משלב האסטרטגיה שלהם על ידי אוטומציה של ניהול התוכן הארגוני. בהקשר זה אני רוצה לצטט מתוך החזון של טרהלינק: 'אנו מיישמים את הפתרונות הטובים והחדשנים בתחום מערכות ניהול תוכן ארגונית, וזאת כדי להביא ערך לארגון הלקוח ומתוך מטרה להעלות את היעילות והאפקטיביות של התהליכים העסקיים בארגון, לצמצם עלויות, לאפשר עמידה בדרישות הציות והרגולציה, וזאת לשם השגת ביסוס עסקי עבור לקוחותינו בשווקים שהם פועלים'".

"הפתרונות שלנו בתחום ניהול מסמכים: מסייעים בשלב ראשון בתהליכים של ניהול רכש, הסכמים, ניהול חשבונות ספקים, HR ניהול מסמכים, תיעוד הנדסי וייצור, ארכיון פיננסי, כמו גם פעילויות אחרות שבהם נדרש שילוב הדוק עם SAP ERP ופתרונות סאפ (SAP) אחרים".

מהי רמת הביקוש לשירותים של טרהלינק? האם לקוחות ו/או ספקים מרוצים ושבעי רצון מהשירותים שלכם?
"רמת שביעות הרצון של הלקוחות שלנו גבוהה ועל כך יעידו מכתבי התודה, והעובדה שאנו ממשיכים עם אותם לקוחות לאורך זמן".

"איכות השירות שלנו, יכולת הדליוור שלנו וההצלחה שלנו מאוד מוערכים גם על ידי הספקים הגדולים; OpenText וסאפ".

"במשך יותר מחמש שנים רצופות, לטרהלינק יש את המעמד הגבוה ביותר כשותף פלטינה של OpenText. בשנת 2016, טרהלינק הוכרה כמשווק והשותף העולמי הטוב ביותר של OpenText"!

"בנוסף, אנחנו שותף זהב של סאפ, כולל ההכרה והסטטוסים הבאים:
● פרס השותף המצטיין של סאפ ב-EMEA.
● SAP Gold Partner.
● שותף PCOE רוסיה, קזחסטן.
● סאפ פרטנר לשנת 2016 במדינות חבר העמים".

איזה ניסיון יש לכם בתעשיות ובמגזרים  שונים?
"טרהלינק היא חברה הפועלת בכל התעשיות והמגזרים. אנחנו מנוסים בפרויקטים גדולים ומורכבים במגזר האנרגיה והתשתיות, טלקומוניקציה, קמעונאות וייצור, הפיננסי והציבורי".

"לטרהלינק פרויקטי היישום הגדולים ביותר באירופה של OpenText במגזר התשתיות והטלקום. כל זה מראה ומצביע על היקף הידע והיכולת שלנו לדבר עם מגוון לקוחות בשפה העסקית שלהם".

באילו מוצרים טרהלינק מתמקדת?
"באופן מסורתי, רוב הפרויקטים שלנו מבוססים על OpenText CSP. לאחרונה התחלנו ליישם פרויקטים חדשניים בתחום OpenText BPM ו-OpenText CEM, ואחרים".

"ללקוחות סאפ אנו מיישמים את המוצרים OpenText SAP Extended ECM by ועוד פתרונות יחודיים של סאפ ו-OpenText לתחום ה-HR ולתחום הספקים, הלוגיסטיקה והרכש".

מה הייחודיות של טרהלינק בשוק?
"אנחנו אחת החברות הבודדות אשר מבינות את החשיבות של ניהול תוכן עסקי עבור משימות עסקיות של הלקוח, ומשלבות את הידע והניסיון העצום שלנו בפרויקטים מהסוג הנ"ל. ואנחנו יודעים איך ליישם את זה נכון".

"במובנים רבים, יש לנו ניסיון ייחודי  בפרויקטים מורכבים, כמו גם בפיתוח של פתרונות קנייניים שלנו המבוססים על פלטפורמת OpenText. בקרוב נקבל מסאפ ההסמכה למוצר החדש שלנו שיתמוך בחילופי מסמכים משפטיים אלקטרונית – המרת המסמך מורחב של טרהלינק (TerraLink xDE).

מהו החידוש שטרהלינק יכולה להציע  לשוק בישראל?
"הניסיון שלנו בעולם ביחד עם הצוות המנוסה בישראל יכולים לסייע ללקוחות ישראלים להשיג מערכות יעילות יותר וחסכוניות יותר וכמובן לסייע בקידום העסקים של לקוחותינו באמצעות ניהול תוכן וניהול תהליכים כולל".

"יתר על כן, אנחנו יודעים כיצד לעבוד עם חברות בינלאומיות, לוקחים בחשבון את כל הפרטים והצורך של השוק המקומי. מבחינה שעשינו טרם כניסתנו לשוק הישראלי עם השותפים שלנו, גילינו שהשוק הישראלי צמא לחברות בוטיק עם הידע והניסיון הנ"ל".

מה הייתה מטרת השתתפותכם בכנס ?
"יותר מכל, אנחנו רוצים ללמוד יותר על הצרכים של חברות ישראליות. במהלך הכנס היו אלינו עשרות פניות של גופים מכל המגזרים וזו גם הייתה הזדמנות להציג את יפה פרבר, מנכ"לית טרהלינק ישראל, אליה אתם מוזמנים לפנות אישית במקרה והנכם מעוניינים שנציג לכם את הידע והניסיון שלנו".

אירועים קרובים