תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Microsoft Tech Summit, ימים ד'-ה' 7-8 בדצמבר, גני התערוכה

אירוע הענן הבינלאומי Microsoft Tech Summit מגיע לתל אביב

Microsoft Tech Summit יגיע לישראל בתחילת דצמבר ● במסגרת האירוע, יציגו מומחי מיקרוסופט העולמית את מיטב חידושי הענן של החברה

13/11/2016 12:14
Microsoft Tech Summit מגיע לתל אביב

מיקרוסופט (Microsoft) העולמית תקיים בחודש דצמבר את אירוע הענן Microsoft Tech Summit בישראל. האירוע יימשך יומיים, בין התאריכים 7-8 בדצמבר 2016 בגני התערוכה, תל אביב. ההרשמה לאירוע הינה בחינם, ומספר המקומות מוגבל.

הכנס, שיתמקד בתחום הענן, הוא "אירוע נודד" של מיקרוסופט שמופק על ידי מיטב המומחים בעולם והם אף יעבירו את ההרצאות במסגרתו.

את ההרצאה המרכזית יעביר סקוט גת'רי, סגן נשיא של תחומי הענן ואנטרפרייז במיקרוסופט העולמית, ואליו תתלווה משלחת בכירה של מומחי ענן ואבטחה, ביניהם: ג'וליה ווייט, באהארט שה, ברט ארסנאולט ואן ג'ונסון.

לדברי שירה פאיאנס-בירנבאום, סמנכ"לית שיווק ותכנון עסקי במיקרוסופט ישראל, "ישראל נבחרה להיות אחת מתוך 18 מדינות בלבד שבהן יתקיים האירוע הבינלאומי. 70 הרצאות האירוע יחשפו בפני אלפי המקצוענים תמונה פנורמית ומפורטת של עולם הענן של מיקרוסופט, כולל: תשתיות IT וענן, פלטפורמת האפליקציות, תקשורת, האינטרנט של הדברים, Big Data ו-BI, ניהול, רשתות חברתיות לארגונים ושורה ארוכה של נושאים נוספים. המידע העשיר יציג בפני המשתתפים את החידושים והפתרונות המתקדמים ביותר שקיימים כיום בעולמות הענן".

לאירוע צפויים להגיע כ-3,000 משתתפים מהקהילה הטכנולוגית בארץ: מפתחים ואנשי IT. מיקרוסופט תציג את פלטפורמת הענן שלה, ובמרכזה Microsoft Azure וכן מגוון פתרונות חדשניים בתחומים נוספים.

בנוסף, המשתתפים יוכלו לקחת חלק בהרצאות ובמעבדות Hands-On במגוון נושאים: Productivity ,Open Source Mobility ,Security ,Big Data ועוד, אשר יאפשרו להם התנסות בפתרונות החדישים ביותר בתחום הענן.

כל משתתף יוכל לבחור מבין למעלה מ-70 נושאים ולהשתתף בסדנאות ובהרצאות בנושאים שבהם הוא מתעניין.

מלבד הידע המקצועי, הכנס מהווה הזדמנות חשובה עבור קהילות המפתחים, ה-IT וההיי-טק בישראל, שיוכלו לפגוש במקום אחד את כל המומחים בתחום הענן ואף לקיים נטוורקינג לחיזוק קשרים עם שותפים בעולמות אלו.

ההרשמה לאירוע הינה בחינם אולם מספר המקומות מוגבל. מומלץ לשריין מקומות מבעוד מועד.

אירועים קרובים