תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

"לשיתוף הפעולה של נוטניקס וקומוולט יש ותק רב; הוא מצליח ונותן ערך מוסף ללקוח"

09/11/2016 13:10
נדב טוביאס, מנכ"ל נוטניקס. צילום: ניב קנטור

לקראת כנס הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault) נדב טוביאס, מנכ"ל נוטינקס (Nutanix) ישראל, מספר על הקשר המצוין בין שתי החברות המצליחות.

הצג את נוטניקס.
"נוטניקס הוקמה ב-2009. החברה מפתחת, משווקת ומפיצה ענני אנטרפרייז. אלו עננים המספקים ללקוחות בדיוק את השירות המתאים להם, On Premise, כולל תשתית שקופה, ניהול פשוט, חיסכון בעלויות וקישוריות מלאה".

"כיום הרבה מאוד ארגונים משקיעים זמן וכסף רב בניהול הדטה סנטר בגלל שהם נצמדו לארכיטקטורת שלוש השכבות – אחסון נפרד, שרתים בנפרד ומערכות ניהול בנפרד. העולם הוירטואלי שינה את תפיסת שלושת השכבות. ארגונים היום חייבים לעבור לשימוש בווירטואליזציה כדי לחסוך כסף".


"כיום ארגונים לא רק שעברו לשימוש בשרתי וירטואליזציה, אלא הם מבצעים תהליכי אוטומציה, הם רוצים לקנות שירות ולא את המכשיר עצמו. אך לא כולם רוצים ויכולים לעבור לענן הציבורי, ונוטניקס מספקת את הפתרון לכך. ענן האנטרפרייז מספק לארגונים את כל התכונות שהם צריכים, עם הפרטיות של המידע וניהול פשוט".

תאר את הפעילות המשותפת שלכם עם קומוולט.
"כיום יש לארגונים את היכולת לגדול ליניארית בלי לאבד משאבים. מתוך זה יש לנו שיתוף פעולה הדוק עם קומוולט. נוטניקס רואה בקומוולט כיצרן המוביל בתחום ניהול המידע. תחום ניהול המידע לא מסתכם רק בגיבוי, אלא גם בניודו, שחזורו, ועוד תהליכים רבים".

"קומוולט משלימה בצורה מושלמת את פעילות נוטניקס בתשתית המידע. אנחנו משלבים את הפתרונות של קומוולט כדי לתת מענה שלם בניהול המידע, בארכובו, ביכולת לשחזר אותו ועוד".

מהם האתגרים הבולטים כיום בתחום ניהול האחסון והגיבוי?
"בתחום הגיבוי, ארגונים משתמשים במערכות מיושנות ובמספר רב של טכנולוגיות שונות ללא אינטגרציה ביניהם. הארגונים צריכים להבין שעולם ניהול האחסון והגיבוי השתנה וטכנולוגיות מיושנות לא יכולות להתאים את עצמן בקלות לעולם הווירטואלי ולחדשנות המתעצמת. האתגרים של עולם האחסון הם בתפיסת ה-Legacy".

"מערכות שכל תפקידן הוא רק אחסון כבר לא כדאיות ולא רלוונטיות, כי ארגונים לא רוצים רק לאחסן. הגישה החדשה באחסון מקרבת את הדיסק הכי קרוב שאפשר לאפליקציה, כי הרצון הוא להגיע להכי הרבה ביצועים. גם ביצועים בזמן אמת וגם בזמן הגיבוי".

מה לדעתך מבדל את קומוולט מחברות ופתרונות אחרים בשוק?
"מגוון הפתרונות, רוחב האפשרויות והקדימות הטכנולוגית. קומוולט הוא מוצר הפרימיום המתקדם ביותר מבחינה טכנולוגית. לקומוולט יש את הטכנולוגיה האחודה, הרלוונטית והמשמעותית ביותר שיש. היום גם לנוטניקס וגם לקומוולט יש פתרונות בעלי יכולת ותכונות המתאימים לאנטרפרייז אך במחירים של Small Medium Business".

אירועים קרובים