תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Red Hat Forum Israel 2016, יום ד' 16 בנובמבר, LAGO

רד-האט ואריקסון הכריזו על שותפות אסטרטגית שתאפשר אימוץ נרחב של פתרונות קוד פתוח

07/11/2016 09:07
פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט

רד-האט (Red Hat), ספקית פתרונות קוד פתוח הגדולה בעולם, ואריקסון (Ericsson) – ספקית מובילה של חומרה, תוכנה ושירותים עבור תעשיית ספקי השירותים, וכן מובילת NFV; חולקות אסטרטגיה משותפת בהעצמת קוד פתוח כדי לשנות את שוק ה-ICT.

החברות הכריזו על שיתוף פעולה רחב שנועד לספק תשתית ענן מבוססת במלואה בקוד פתוח ומוכנה לייצור, המקיפה OpenStack ,SDN (קישוריות מוגדרת-תוכנה) ו-SDI (תשתית מוגדרת-תוכנה).

אריקסון ורד-האט עובדות יחד כדי לאפשר ללקוחות לאמץ את ההזדמנות שמוצעת על ידי האינטרנט של הדברים, 5G, והדור הבא של פתרונות תקשורת מודרניים ואג'יליים אחרים.

החברות עבדו יחד במשך זמן רב כדי להנגיש ללקוחות אריקסון את Red Hat Eterprise Linux ו- Red Hat JBoss Middleware. עתה הן מרחיבות את שיתוף הפעולה כדי להתמקד בתשתית NFV (NFVi) ,OpenStack ,SDN ,SDI וקונטיינרים, ולסייע להגדיר את הדור הבא של טכנולוגיה מודרנית עבור תעשיית התקשורת, כולל:

שיתוף פעולה Upstream: החברות נוקטות בגישת "Upstream first" לשיתוף פעולה ברחבי פרויקטים של קוד פתוח וקהילות- כולל OPNFV ,OpenStack ו-OpenDaylight – כדי לענות לחששות לקוחות בנוגע לאתגרים של רגולציה וזכויות יוצרים כתוצאה מפיתוחים קנייניים, ערך שמבדל שותפות זו מספקים אחרים. צוותי הנדסה משתי החברות ישתפו פעולה כדי לענות לדרישות לקוחות בפרויקטי קוד פתוח upstream, לסיוע בהאצת חדשנות טכנולוגית עבור פריסות ענן סקלאביליות.

הסמכת פתרונות והיצע משותף חדש: רד-האט ואריקסון משתפות פעולה במפות דרכים לחומרה ותוכנה, במטרה לפתח היצע משותף חדש עבור תשתיות NFV ,SDN ו-SDI. במסגרת שיתוף הפעולה מתכננות החברות לעבוד יחד להסמכת הפלטפורמה ומערך פתרונות אריקסון.

אריקסון מרחיבה את תשתית פתרון NFV שלה כך שתכלול גם את פלטפורמת Red Hat OpenStack, כדי לענות לצרכים של ספקי שירות ברחבי העולם שדורשים תשתית פתוחה ואג'ילית במלואה. עבור תשתית NFV המשותפת שלהן וכן פתרונות SDN ו-SDI, מתכננות החברות לעבוד יחד כדי להציע פתרונות קלים לפריסה, כולל פריסה וניהול אוטומטיים.

"יישור קו" טכני לקידום חדשנות ואימוץ קונטיינרים: רד-האט ואריקסון רואות טכנולוגיות קונטיינרים כחלק מרכזי של התפתחות הפלטפורמה, והן ישתפו פעולה בפעילויות upstream, כמו למשל קהילות CNCF ו-OCI.

● גיבוי על-ידי מובילי תעשייה: מערכות מבוססי Red Hat Enterprise Linux שתוכננו לעמידה בביצועי טלקום תובעניים יושמו באריקסון. המערכות ישתתפו בתוכנית ההסמכות של רד-האט עבור יישומים הרצים על פלטפורמת Red Hat OpenStack, פעולה זו תאפשר שהפתרונות המשותפים יגובו על ידי הסכמי רמת שירות (SLA) שיוצעו על ידי אריקסון.

שירותים מקצועיים: לקוחות שמבקשים לפתח את עסקיהם ב-IT ,NFV וחידוש רכז הנתונים, יכולים ליהנות ממומחיות הייעוץ וההדרכה של רד-האט בקוד פתוח והכשרה בטכנולוגיות מתפתחות, וממומחית אריקסון בייעוץ מקצה לקצה, אינטגרציית מערכות, שירותים מנוהלים  ותמיכה. המערך המשולב של רד-האט ואריקסון, הכולל טכנולוגיות, שירותים, הדרכה והסמכות של שתי החברות, מסייע לאפשר ללקוחות לחדש את עסקיהם בתחומי NFV,IT ודטה סנטר מודרני. עם יכולת משותפת זאת זוכים הלקוחות בגישה לצוות גלובלי, שיכול להוביל לקוחות להצלחה בשוק ה-ICT הדינאמי של ימינו.

לדברי פול קורמייר, נשיא מוצרים וטכנולוגיות ברד-האט, "רד-האט מאמינה שעתיד תעשיית התקשורת יוגדר על ידי ארכיטקטורות מודרניות ופתרונות קוד פתוח המקיפים ענן היברידי, קונטיינרים, תשתית מוגדרת-תוכנה ו-NFV".

"אריקסון חולקת ערכים אלו, ביחד נוכל להביא את תעשיית התקשורת אל העתיד עם פתרונות פתוחים, מאובטחים יותר ועתירי סקלאביליות, שיאפשרו ללקוחות לבצע טרנספורמציה עסקית, ולממש את ההבטחה של האינטרנט של הדברים, 5G ועוד".

אירועים קרובים