תוכן שיווקי

DMWay נבחרה על ידי Red Herring כאחת מ-100 המובילות בחדשנות באסיה ל-2016

26/10/2016 11:55
גיל נזרי, מנכ"ל DMWay

DMWay Analytics, המפתחת מערכת מומחה לבנייה אוטומטית של מודלים לחיזוי אנליטי, הודיעה כי נבחרה על ידי מגזין הטכנולוגיה Red Herring לאחת מ-100 החברות המבטיחות באסיה לשנת 2016.

DMWay משנה את הדרך בה עסקים יוצרים יתרון תחרותי. היא מאפשרת למשתמשים עסקיים בכל ענפי התעשייה והמשק, לבנות ולהטמיע מודלים מדויקים לחיזוי, תוך שעות ספורות במקום במשך חודשים. הפרמטרים בהם הוערכה החברה על ידי המגזין Red Herring הם חדשנות טכנולוגית, קניין רוחני, DNA של המייסדים, מודל עסקי ועוד.

Red Herring היא חברת מדיה עולמית, המאגדת את המובילים בתחומם בחדשנות טכנולוגית, השקעות הון סיכון, וקבלת החלטות עסקיות. היא מספקת "הצצה מבפנים" וגישה אל מידע גלובלי בתחום החדשנות, ומצביעה על מיזמים וחברות טכנולוגיה בעלות חדשנות משמעותית. עורכי המגזין היו בין הראשונים לזהות חברות כגון: גוגל (Google), פייסבוק (Facebook), עליבאבא (Alibaba), טוויטר (Twitter) ויוטיוב (YouTube), שהיו עתידות לשנות את הדרך בה אנשים חיים ועובדים.

"בשנת 2016, הבחירה בבעלי הישגים הבולטים ביותר הייתה קשה כמו תמיד," ציין אלכס ויור, מנכ"ל ומו"ל Red Herring. "המגוון, העומק, פריצות הדרך ומשיכת הקהלים, שראינו בקרב החברות המתמודדות, הפכו את השיפוט בשנת 2016 לנפלא. רשימת החברות הזוכות באסיה מייצגת מערכת שלא מפסיקה להדהים, שבה יזמים חדשים ומנוסים ממשיכים לדחוק את מחסומי החדשנות. בתור אחת מהחברות הזוכות, DMWay Analytics אמורה להיות גאה בהישגים שלה".

להפחית סיכונים עסקיים

בתחרות השתתפו למעלה מ-800 חברות מרחבי העולם , ובין 100 החברות שנבחרו – 32 חברות מהודו, 14 חברות מסין ותשעה סטארט-אפים ישראליים, בינהן: V-Finance Technologies ,Ayehu Software Technologies ,BondIT Asia ,Circ MedTech ו-Optibus.. בין החברות הישראליות נמנו שתי חברות בתחום האנליטי.

הפתרון שמציעה DMWay מהווה יתרון משמעותי עבור עסקים מבוססי נתונים. הוא מאפשר למשתמשים ומקבלי החלטות, בעלי רקע מצומצם (או ללא רקע) בסטטיסטיקה ומחשוב, כלי לחיזוי עסקי שהנו אוטומטי וקל לשימוש מחד, ובו ערך מיידי עסקי מאידך. המודלים לחיזוי אנליטי של DMWay מדויקים, נבנים ומוטמעים במהירות, ומאפשרים למשתמשים לזהות הזדמנויות תחרותיות להפחית סיכונים עסקיים.

DMWay מאפשרת לייצר בקלות רבה מודלים מדויקים לחיזוי במגוון רחב של תחומים, כגון: שיווק ממוקד התנהגות לקוח, סיכוני אשראי ועוד. בין החברות הישראליות שבחרו להשתמש בכלי החיזוי האוטומטיים של DMWay: מימון ישיר ו-yes.

גיל נזרי, מייסד ומנכ"ל DMWay, ציין כי "קצב ייצור הנתונים העצום בארגונים עולה לאין ערוך על הגידול האורגני במספר האנליסטים אשר מנתחים את המידע. היקף הנתונים המתפתח במהירות בחברות מחייב אותן להגיב באופן מיידי, ולשקול חלופות למערכות האנליטיות ההולכות ומתנוונות. אם מוסיפים למשוואה את המחסור הולך וגדל במדעני נתונים, התוצאה היא בעיה שמנציחה את עצמה.

"DMWay הוא הפתרון המעשי ביותר אשר מנגיש את החיזוי האנליטי למקבלי החלטות, ומאפשר שימוש מיידי על פי דרישה", מוסיף נזרי. "אנו גאים מאוד בבבחירה ב-DMWay כחברה מובילה עולמית בחדשנות ועל היכולת שלנו לפתח פתרונות שוברי שוויון למשתמשים עסקיים , אשר כבר באים לידי ביטוי בצמיחה המהירה של החברה".

אירועים קרובים