תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT, יום ג' 15 בנובמבר, LAGO

קומוולט חוגגת את הובלת השוק ומציינת 10 שנים בנאסד"ק

צמיחת החברה מבוססת על פתרונות ניהול מידע משולבים המאפשרים לארגונים לנוע אל הענן, לענות על דרישות חדשות של אבטחה ועמידה ברגולציה, יכולות מחשוב הניתנות להרחבה בכל מקום וצורך בהגנה על כמות גדלה של נתונים

26/09/2016 14:05
רוברט האמר, יו"ר, נשיא ומנכ"ל קומוולט

קומוולט (Commvault), מובילה עולמית בגיבוי, אחזור, ארכיב וענן לארגונים, חוגגת את השנה העשירית שלה כחברה ציבורית. כדי לציין את התאריך, רוברט האמר, יו"ר, נשיא ומנכ"ל קומוולט, יצלצל בפעמון הסוגר של בורסת הנאסד"ק ב-Nasdaq MarketSite בטיימס סקוור.

קומוולט, אשר נוסדה לפני 20 שנים, ביססה את עצמה כמובילת התעשייה בגיבוי, אחזור וארכיב נתונים. החברה מחזקת את עמדת ההובלה שלה עם שילוב עוצמתי של מערך הפתרונות – Commvault Software ו-Commvault Data Platform – ושירותים מקצועיים, המאפשרים לארגונים לענות על אתגרים מרכזיים בכלכלה הדיגיטלית של היום, כולל מעבר לענן, דרישות חדשות לאבטחה ועמידה ברגולציה, הגברת השימוש בניידות וסוגים חדשים נוספים של מערכי אחסון ומחשוב, וצמיחה גוברת בכמות הנתונים.
"קומוולט נוסדה על בסיס הרעיון כי קיים ערך עצום בנתונים, וכי נצליח אם נתמקד ללא לאות בסיוע ללקוחותינו, גם להגן על הנתונים שלהם וגם להשיג תובנות וערך מתוך הנתונים. מיקוד הליבה שלנו מוכיח את עצמו ככל שהכלכלה הדיגיטלית הופכת את הנתונים למרכז של הכל", אמר האמר.

"המיקוד המתמשך שלנו בפילוסופיה זו, יחד עם המחויבות שלנו לחדשנות מתמשכת, שירות לקוחות ללא תחרות, מחויבות העובדים שלנו, התמיכה בשותפים שלנו ונאמנות הלקוחות, אפשרו לנו להגיע ולשמור על עמדת ההובלה בגיבוי, אחזור וארכוב נתונים".

"אנו הולכים  לקראת חיזוק העמדה שלנו, באמצעות חדשנות ופיתוח של פתרונות עוצמתיים להגנה והפעלת נתונים – בין אם הם נמצאים בענן, במרכז הנתונים, בסביבות היברידיות, או במובייל".

היסטוריה של הובלה

מאז 1996, קומוולט מובילה בתעשייה בפיתוח ומכירה של טכנולוגיות חדשניות הפותרות אתגרים של ניהול נתונים ומידע. מוקדם יותר השנה, קומוולט נבחרה למובילה – זו השנה השישית ברציפות – בדו"ח ריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) לתוכנות של גיבוי מרכזי נתונים ואחזור.

השנה קומוולט דורגה גבוה יותר בציר "שלמות החזון" וגבוה יותר על ציר "היכולת להוציא את החזון לפועל". בנוסף, קומוולט גם נבחרה לרשימת 20 המובילים ב-Coolest Cloud Storage Vendors של CRN וקיבלה דירוג חמישה כוכבים במדריך תכניות השותפים של CRN.

אירועים קרובים