תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Ericsson Innovation Day, יום ד' 7 בספטמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

אריקסון משיקה פתרונות חדשים לדור החמישי של תקשורת הסלולר

החברה מספקת פתרון ראשון מסוגו של שירותי השקת רשת סלולרית המאפשרת פריסה שלמה במהירות מירבית

01/09/2016 09:20
אריקסון

אריקסון (Ericsson) משיקה סדרת מוצרים לתקשורת הדור החמישי בסלולר, הקרויה גם "הרדיו החדש" (New Radio), המתבצעת במודל מרובה אנטנות הקרוי MIMO (ר"ת Multiple Input, Multiple Output). הפריסות הראשונות של רשתות סלולר עם המוצרים החדשים צפויות להתבצע ב-2017.

בנוסף ל-Plug-in דור חמישי שעליו הכריזה ביוני השנה, ומערכת הרדיו המתקדמת שכבר זמינה בשוק ומניעה כיום את ה-Radio Test Bed עטורת הפרסים של אריקסון, החברה היא הראשונה שמספקת את כל המרכיבים הדרושים לרשת גישה של הדור החמישי.

בישראל פריסת תשתיות דור רביעי נמצאת בתחילת דרכה, אולם דור העתיד של רשתות הסלולר  הוא הדור החמישי (5G) ולכן המפעילות הסלולריות רוצות להשתמש כבר ביכולות המתקדמות של הדור החמישי על גבי רשת מדור רביעי.

לדברי טום קיטלי, סגן נשיא בכיר לתכנון וארכיטקטורות רשת אלחוטיות ב-AT&T, "כעת, כשאנו מאיצים את הקצב לדור החמישי, שימושי מאוד שתהיה לנו פלטפורמת רדיו גמישה הניתנת לפריסה לא רק עבור LTE אלא גם לגרסאות עתידיות של תקני 5G NR".

המוצר החדש, AIR 6468 של אריקסון כולל מספר רב של אנטנות מתקדמות ומספר גדול של יציאות הניתנות להיגוי ומאפשרות שימוש בטכנולוגיות מדור חמישי כגון עיצוב אלומה MIMO מאסיבית ואלומת MIMO עם מספר גדול של משתמשים (MU-MIMO) – טכנולוגיה שאנו מסתמכים עליה. היכולות האלו משפרות את חוויית המשתמש ובמקביל את קיבולת וכיסוי הרשת בנוסף להפחתת הפרעות בתקשורת. הרדיו החדש מספק גם תמיכה בדור רביעי ולכן ניתן ליישום ברשתות של ימינו.

הואנג יוהונג, סמנכ"ל מכון המחקר במפעילת הסלולר הסינית הגדולה China Mobile, אמר כי "מודל MIMO מאסיבי, המוכר גם כ-3D MIMO, הוא ציון דרך חשוב במפת הדרכים הטכנולוגית של China Mobile למעבר מדור רביעי לדור החמישי. אנו מרוצים מאוד מכך שמוצר הרדיו החדש של אריקסון מגיע לשוק מוקדם ויאפשר לנו לשלב טכנולוגיות דור חמישי ברשתות הקיימות שלנו".

לשפר את חוויית המשתמש

דניאל שטאוב, מנהל קבוצת המובייל המשותפת במפעילה השוויצית סוויסקום (SwissCom), אמר כי "בדרך לדור החמישי אנו ממשיכים להשקיע בפיתוחי LTE שיהפכו לחלק מרשתות הדור החמישי שלנו. מבחינתו, חשוב מאוד שאריקסון החליטה להתמקד בפיתוחים שיתמכו בנו במהלך המעבר. אלה פיתוחים שישפרו עוד את חוויית המשתמש".

על מנת לתמוך בהקמת הרשתות, יצרה אריקסון את הפתרון התעשייתי הראשון להשקת שירותי רשת. פלטפורמת Network Deployment Delivery המשולבת בתהליך פורץ הדרך של אריקסון מקלה על ההגדרה, ההתקנה, האינטגרציה, הבדיקה והמסירה של אתר מאומת לחלוטין בהקמה אחת.

ארוּן בנסאל, מנהל היחידה העסקית למוצרי רשת באריקסון, אמר כי "אריקסון הובילה את החדשנות בכל אחד מהדורות של תקשורת הסלולר, וכעת מגדילה לעשות עם הבטחה עצומה. אנחנו משיקים חומרה חדשה שעליה יוכלו לפעול ה-Plug-ins של הדור החמישי, עליהם הכרזנו ביוני. כך, המפעילים הראשונים יוכלו להתחיל לפרוס תשתית דור חמישי. אנו משיקים גם חידושים שישפרו הן את הביצועים והן את היעילות של הרשתות של ימינו, ומושתתים על קונספטים שימשיכו וילוו אותנו בדור החמישי."

אריקסון הינה הספקית המובילה בעולם של טכנולוגיות ושירותי תקשורת. אריקסון מציעה שירותים, תוכנה ותשתית של טכנולוגיית מידע ותקשורת למפעילות תקשורת ולענפים נוספים. כיום, יותר מ-40% של תעבורת התקשורת הניידת עוברת ברשתות של אריקסון המשרתות יותר מ-2.5 מיליארד מנויים.

החברה פועלת ב-180 מדינות ומעסיקה יותר מ-100 אלף עובדים. אריקסון קיימת בישראל משנת 1997. הסניף המקומי מונה כ-100 עובדים ובין לקוחותיו נמנות רוב חברות התקשורת בישראל. אריקסון העולמית הוקמה ב-1876 ומקום מושבה בסטוקהולם, שוודיה. אריקסון נסחרת בבורסות נאסד"ק OMX, הבורסה של סטוקהולם, נאסד"ק והבורסה של ניו יורק.

לאתר החברה לחצו כאן.
לדף הטוויטר של החברה לחצו כאן.
לדף הפייסבוק של החברה לחצו כאן.

אירועים קרובים