תוכן שיווקי
לקראת אירוע - Nimble Storage, יום ד' 21 בספטמבר, LAGO

"נימבל מספקת ללקוחותיה את מה שהם צריכים – עם מעטפת מושלמת לבקרה וניהול"

כך אמר גרישה סוקולובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי בטרה סקיי, לקראת כנס הלקוחות השנתי של נימבל סטורג'

26/07/2016 16:05
גרישה סוקולובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי ב-TeraSky

נימבל סטורג' (Nimble Storage) נותנת ללקוחותיה ערך מוסף בעזרת פתרונותיה הפשוטים והחדשניים, אך גם בעזרת שיתופי הפעולה עם החברות המובילות בשוק. שיתוף הפעולה עם טרה סקיי (TeraSky) מעניק ללקוחות את הפתרון הכולל המתאים להם ביותר, וכך מאפשר להם להתעסק בתשתיות הארגון כמה שפחות.

לקראת כנס הלקוחות השנתי של נימבל סטורג', שוחחנו עם גרישה סוקולובסקי, סמנכ"ל פיתוח עסקי, ואופיר אבקסיס, COO בטרה סקיי.

הציגו את חברת טרה סקיי
"כבר מעל 30 שנה טרה סקיי תומכת ונותנת שירות לחברות המאפשר להן להגן על המידע היקר שלהן, ומתאימה את עצמה, ואת לקוחותיה לכל השינויים וההתפתחויות שקורים בשוק ה-IT".

"בטרה סקיי אנו עוסקים בארכיטקטורה, אינטגרציה, יישום, ותמיכה של: Storage & Data Protection, Private & Hybrid Cloud, IT Processes automation, Storage & Server Virtualization, Software Defined Storage, Data Protection as a service, Openstack Platform".

"טרה סקיי יודעת לחבר פתרונות תשתיות לאפליקציות עסקיות, בצורה אופטימלית, אינטגרלית ומספקת סקילביליות ויכולת גידול הדרגתי. טרה סקיי יודעת לחבר פתרונות Legacy לפתרונות מודרניים לפי דרישות הלקוחות".

ספרו על הקשר והעבודה המשותפת עם נימבל סטורג'.
"יש לנו עבודה משותפת רבה עם נימבל סטורג'. אנחנו מבינים את הערך המוסף של נימבל כפתרון אחסון מתקדם ללקוחות כמו שהם מבינים את הערך המוסף של טרה סקיי. אנחנו מייצרים יחדיו מאגר לקוחות משותף שירוויח משיתוף הפעולה בין שתי חברות מובילות בתחומן".

מה לדעתכם מבדל את נימבל סטורג' מחברות ופתרונות אחרים בשוק ?
"הפתרון הטכנולוגי שהם מציעים הוא פתרון חדש ומתקדם שמאפשר ללקוחות לקבל נפחי אחסון גדולים, ביצועים מהירים במיוחד בעלויות הכדאיות ביותר. הפתרון של נימבל הוא סקלאבילי המאפשר גידול בהיקף הנתונים ללא פגיעה בביצועים ותוך עבודה עם אותו ממשק ואותה סביבה עם כל מערכת".

"בנוסף לכך ה-Foot Print של נימבל הוא קטן. הוא מותאם לסביבות וירטואליות ולסביבות הענן. הפתרון של נימבל קל ונוח לתפעול בצורה עצמאית בזכות מערכת Infosight המספקת כלים קלים ופשוטים, שומרת על יציבות, חוזה בעיות מראש ומספקת תמונה מלאה על מצב האחסון בארגון".

"נימבל סטורג' נותנת ללקוחותיה מערך תמיכה פרו-אקטיבי בכל הקשור לניהול האחסון וניטור הסביבה. חוץ מהיותם חברה שמספקת פתרון שנותן ללקוחות בדיוק את מה שהם צריכים הם גם מספקים מעטפת אקטיבית מצוינת".

מהם הטרנדים הבולטים בתחום האחסון היום?
"עולם האחסון הופך להיות יותר ויותר מותאם ליישומים, כל יישום צריך אחסון משלו ופתרון משלו".

"ה-All Flash וה-Software Defined Storage הם הטרנדים החמים כיום בעולם האחסון. ככל שהחומרה הופכת להיות יותר ויותר "קומודטי", עולם האחסון הופך להיות -Software Defined. כלומר, במקום מארזי אחסון גדולים ויקרים, אשר מתחלפים על ידי פתרונות אחסון חכמים מבוססים על שרתי X86, עם יכולות לגדול לרוחב ללא הגבלה ולספק פתרונות Block, file, and Object, עם כל הפונקציונליות של מערכות אחסון Legacy ואפילו יותר, לזה אנחנו קוראים Software Defined Storage".

"מצד שני, פתרונות אחסון הקשורים לענן, תופסים יותר ויותר שטח. לפי זאת, פתרונות אחסון שיכולים לספק שירות אצל הלקוח בדטה סנטר הפרטי ובענן, באופן גמיש ומאובטח, הלוך וחזור – אחד מהטרנדים הבולטים בשוק של היום".

"רק חברת אינטגרציה, כמו טרה סקיי, שמבינה גם באפליקציה, גם בתשתיות, וגם באוטומציה, בשיתוף פעולה עם  ספקי תוכנה וחומרה, מסוגלת לבנות פתרונות מגוונים בעידן המודרני אשר יכולים הגן ולתמוך בעסקים של לקוחות".

אירועים קרובים