תוכן שיווקי

רדוור תנהל את מערך המחשוב שלה באמצעות ITCC

10/07/2016 13:54
אלירן טובי, סמנכ"ל מערכות מידע, רדוור.

רדוור (Radware), המספקת פתרונות להבטחת אספקה שוטפת של אפליקציות בארגון ולאיזון העומסים, וכן פתרונות לאבטחת סייבר, בחרה במערכת מתוצרת That’s IT מאבן יהודה לניהול ותפעול מערך ה-IT בחברה.

המערכת, ITCC (ר"ת IT Care Center) מבצעת ניהול מרכזי ואחיד של מערך התמיכה הגלובלי, קבוצת האפליקציות וגוף התשתיות והתקשורת של רדוור.

ITCC מאפשרת ניהול מקיף של מלוא הפונקציות במערך התמיכה של רדוור, כולל ניהול מוקד התמיכה הגלובלי (התומך במאות לקוחות גלובליים), ניהול הטיפול בקריאות ובקשות לשירות, ניהול אמנת השירות (SLA) וניהול בסיס הידע (Knowledge Base).

בקבוצת האפליקציות והפיתוח מבצעת ITCC את ניהול משימות הפרויקטים, תכנון ובקרת המשאבים, תיעוד וניהול תהליך שחרור שינויים (עבור בקרת הרגולציה על פי חוק סרבנס-אוקסלי – SOX). בתחום התשתיות והתקשורת מנהלת ITCC את התמיכה, המשימות והשינויים.

לשמור על מצוינות מירבית של כל מערך המחשוב

"בדקנו שורה של מוצרים והחלטנו לבחור ב-ITCC עקב יכולתה לספק את המענה המיטבי לכל צרכיו של מערך המחשוב הארגוני שלנו", אמר אלירן טובי, סמנכ"ל מערכות מידע, רדוור.

לדבריו, "מערכת ITCC מאפשרת לנו לקיים רמה גבוהה ביותר של שירותים שיחידת המחשוב מספקת לפונקציות העסקיות והטכנולוגיות בחברה, תוך אוטומציה מירבית. התקנתה של מערכת ITCC הינה במסגרת מדיניותנו לשמור על מצוינות מירבית של כל מערך המחשוב בחברה. השנה גם יזמנו בקבוצת האפליקציות והפיתוח פרויקטים שונים, כגון מעבר לענן ושדרוג מערכת ה-ERP, ומערכת ITCC מקלה מאד על העומס שנוצר עקב כך באגף מערכות המידע, ותומכת בתכנון וניהול המשימות ובתיעוד השינויים המערכתיים".

"לרדוור משרדים רבים ברחבי העולם ותפקודו של מערך המחשוב הארגוני הוא קריטי לפעילותה העסקית של החברה, המשרתת כ-50 אלף לקוחות", אמר רני פוקס, מנכ"ל That’s IT. "מערכת ITCC תאפשר למנהלי המיחשוב של רדוור לספק שירות מיטבי לכל המשתמשים, כולל חוויית משתמש אופטימלית. המשך יישום והרחבה של פונקציונליות מערכת ה-ITCC ברדוור, יביא את החברה למצב בו ITCC תהווה למעשה מערכת ERP לגוף ה-IT של החברה".

ניצול מיטבי של משאבי הארגון

מערכת ITCC מודדת ומתפעלת את שירותי יחידת המחשוב הארגונית באמצעות כלים מתקדמים, תוך מיכון התהליכים השונים. המודולים הראשיים של המערכת כוללים  דלפק שירות ופורטל שירות עצמי, ניהול פרויקטים ומשימות, ניהול נכסי IT, ניהול יישומים ושחרור גרסאות.

בנוסף לאוטומציה המירבית, מספקת ITCC למשתמשים כלים לשירות עצמי המאפשרים למשתמשי הקצה לפתוח בקשות לשירות ולעקוב אחריהן, להתבונן בהודעות שונות של יחידת המחשוב, ולהשתמש בשירותים עצמיים שונים כגון התקנות, ספרי הדרכה למשתמשים ועוד.

ITCC מבצעת ניתוב אוטומטי של קריאות שירות ומשימות שונות על מנת לאפשר ניצול מיטבי של משאבי הארגון בהתאם לכללים שנקבעו מראש. בסיס הידע של המערכת מתעדכן באופן שוטף כאשר המערכת בונה באופן אוטומטי מאגר ידע ופתרונות באמצעות תיוג מילות מפתח של בעיות שנפתרו והוספתן לבסיס הידע. מנוע חיפוש ייחודי מאפשר הן למשתמשים והן לאנשי יחידת המחשוב לאתר במהירות את הפתרון המתאים בעת פתיחת הקריאה לשירות.

בנוסף לניהול הפעילות השוטפת, מאפשרת ITCC לנהל פרויקטי IT ותכניות פיתוח של הארגון בתחום המחשוב החל מתכנון התקציב, דרך ניהול התפעול ועד למדידת הביצועים והאיכות. בין השאר ניתן לנהל תקציב ותכניות ברמה שנתית, כולל עמידה ביעדים מול תאריכי יעד ומשאבים, כאשר המערכת בונה דו"חות אינטראקטיביים בהתאמה אישית.

מערכת ITCC מאפשרת אינטגרציה מול מערכות תשתית בארגון, כולל ERP ,Active Directory לסנכרון נתוני העובדים והמבנה הארגוני, וכן Exchange לניהול קריאות ותיעוד תכתובות במערכת.

אירועים קרובים