תוכן שיווקי

הסכם אסטרטגי בין NessPRO ל-Cronus לשיווק פתרון איתור תרחישי תקיפה

כמו כן החלה NessPRO לייצג את MadSec Security המספקת שירותים מתקדמים בתחום אבטחת המידע

27/06/2016 15:21
טקס חתימת ההסכם בין NessPRO ל-Cronus ו-MadSec Security. מימין לשמאל: שמואל פניג'ל, מנהל מוצר Cronus ב-NessPRO; דוד ביסמוט, מנהל תחום סייבר ופתרונות ניהול ב-NessPRO; ניר אמקאייס, סמנכ"ל שיווק ומכירות ב-MadSec; אבי מגיד, סמנכ"ל בכיר למכירות בינלאומיות ב-Cronus; דדי דבורסקי, מנהל NessPRO; עמית ארמוזה, מנהל חטיבת פתרונות ניהול ב-NessPRO

תחום הסייבר של NessPRO, קבוצת מוצרי התוכנה של נס, החל לייצג את Cronus שפיתחה "האקר וירטואלי" – פתרון המחקה את קו המחשבה של ההאקר.

הפתרון החדשני, Cybot, מבוסס על אלגוריתם יחודי (המוגן בפטנטים רשומים) ומאתר אוטומטית תרחישי תקיפה המאיימים על הארגון, תוך בדיקה ואימות של התרחיש. לאחר מכן הפתרון ממשיך ומנחה באופן אוטומטי את מערכות אבטחת המידע הרלוונטיות על מנת למנוע את הפריצה ומעדכן את הצוות המקצועי בארגון.

Cybot בודק אוטומטית כל מערכת ממוחשבת של הארגון בעלת כתובת: IP מחשבים, שרתים, ממשקי Web ומכשירים ניידים, ואף שעוני נוכחות, בקרים ומצלמות.

יכולת זו מאפשרת הגנה על כלל ההתקנים שבאחריות הארגון. הפתרון מציג תמונה של תרחישי תקיפה אפשריים המבוססים על הפרצות השונות ולמעשה מתאר דרכים אפשריות בהן האקר יכול לפגוע בארגון. בנוסף מאפשר Cybot לארגון ליצור בעצמו תרחישי תקיפה באופן יזום כדי לחזק את מערך אבטחת המידע שלו.

הגנה מלאה כנגד כל קשת האיומים

כמו כן החלה NessPRO לייצג את MadSec Security המספקת שירותים מתקדמים לאבטחת מידע, ובהם בדיקות חוסן, סקרי סיכונים, מודיעין סייבר ועוד.

"ייצוגה של Cronus הוא במסגרת מדיניותו של תחום הסייבר ב-NessPRO לספק פתרונות להגנה מלאה כנגד כל קשת האיומים על חברות וארגונים", אמר דוד ביסמוט, מנהל תחום הסייבר ב-NessPRO ."Cybot מחזק את סל מוצרי אבטחת המידע שאנו מספקים ומאפשר לחברות וארגונים לאתר ולמפות נקודות תורפה שונות, בזמן אמת, מפני תקיפות האקרים".

"ההסכם עם NessPRO יחזק את מעמדנו בשוק הישראלי ויאפשר לחברות וארגונים בארץ להעריך באופן מדויק את יכולת ההגנה שלהם נגד איומי סייבר, ולעדכן בהתאם את אסטרטגיות ההגנה שלהם", אמר אבי מגיד, סמנכ"ל בכיר למכירות בינלאומיות ב-Cronus. "לא זו בלבד, אלא שלחברות ישראליות רבות יש שלוחות בחו"ל ובאמצעות הטכנולוגיה של Cronus ניתן לשתף את המידע ברחבי השלוחות השונות ולאתר אלפי תרחישי תקיפה גלובליים".

"אנו שמחים ש-NessPRO בחרה ב-MadSec כשותפה לשירותי אבטחת מידע מתקדמים", אמר ניר אמקאייס, סמנכ"ל השיווק והמכירות של MadSec. "ל-NessPRO נסיון רב ביותר בפרויקטים מגוונים ומורכבים בתחומי אבטחת מידע וניהול סיכונים בארגונים גדולים, ואנו נתרום ללקוחותיה של NessPRO את נסיוננו הרב בתחומים אלו".

אירועים קרובים