תוכן שיווקי
לקראת אירוע - OASIS, יום ג' 19 ביולי, LAGO

מוטי זמיר, אואזיס: "להקשיב לצורכי הלקוח ולתפור פתרון המתאים לו"

27/06/2016 14:47
מוטי זמיר, סמנכ''ל שיווק ומכירות באואזיס. צילום: יח"צ

כתב: הילל יוסף

"המנמ"ר הארגוני ניצב מול שלל אתגרים ומצוקות. לכן, המענה הנדרש לספק לו חייב להיות כזה אשר מתאים לו, למערך ה-IT שלו והולם את צורכי הארגון שלו. הפתרון צריך להיעשות תוך הקשבה לצורכי הלקוח". כך אמר מוטי זמיר, סמנכ"ל שיווק ומכירות, אואזיס (Oasis).

זמיר התראיין לקראת כנס שעורכת החברה. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, ייערך ביום ג', ה-19 ביולי בערב, באולם אירועים LAGO, ראשון לציון. באירוע תציין החברה עשור להקמתה, וישתתפו בו לקוחות החברה ושותפיה העסקיים.

כיום, אמר זמיר, "כל מנמ"ר, בכל סוג וגודל של ארגון, נדרש להתמודד מול השינויים התכופים בתעשיית ה-IT במגוון תחומים: מחשוב הענן, אבטחת מידע והגנת הסייבר מול שלל האיומים בתחום, בנוסף שינויי הארכיטקטורה בתוך סביבת הדטה סנטר הארגוני".

לדברי זמיר, "היום יש היצע גדול של פתרונות מחשוב וגישות שונות לטיפול והתמודדות מול שלל האתגרים – והמנמ"ר כמו היצרנים והאינטגרטורים נדרשים להיות מודעים וקשובים להיצע ולשינויים הטכנולוגיים – ולבחור עבורו את הפתרון הטוב ביותר מביניהם".

במקביל, ציין, "על המנמ"ר להתאים את עצמו ואת מערך ה-IT שבראשותו לטובת השינויים שהארגון עובר בהיבט העסקי. על ה-IT לתת שירות ללקוחות חיצוניים ופנימיים".

המענה של אואזיס, הדגיש זמיר, "הוא בהקשבה לצרכי הלקוח ובמתן פתרון מתאים לו. פתרון אשר עונה לצורכי המנמ"ר וארגונו, ומתמודד בצורה מיטבית אל מול השינויים, עם פתרונות שאנו מומחים בהם".

מאז הקמתה, אמר זמיר, "אואזיס פועלת תוך מיקוד על שלושה שדות. הראשון, תחום התקשורת, עם התמחות במוצרי סיסקו (Cisco)  וג'וניפר (Juniper). המוטו הוא שלא משנה מה קורה בארגון, עליו להיות במצב בו התקשורת עובדת בצורה מיטבית. אנו מכירים את תחום התקשורת היטב, ומטמיעים את המוצרים המובילים בשוק – נתבים, מתגים, ציוד תקשורת בסביבת הדטה סנטר, לרבות טיפול בתחום ה-SDN".

דרך ארוכה עם לקוחות ושותפים

תחום פעילות שני של אואזיס, המשיך זמיר, "הוא עולמות אבטחת מידע והגנת הסייבר. בעבר, כאשר הוקמה החברה, התמקדנו בהגנה היקפית, פיירוולים, מתקפות מסוג מניעת שירות, ומניעת שירות DDoS, וכן IPS – הרי שבשנים האחרונות אנו מוצאים את עצמנו מטמיעים פתרונות הגנה על תחנות קצה ופתרונות בדטה סנטר. כך, אנו מתמחים בקשת רחבה של יצרניות אבטחת מידע החל מהגנה היקפית וכלה בהגנה על תחנות המשתמשים.

עולם תוכן שלישי של אואזיס, על פי זמיר, "הוא הסיסטם. שם אנו חלוצים בתחום המערכות המשולבות והאחודות ברמה גבוהה, HCIS (ר"ת Hyperconverged integrated system). מדובר במערכות מחשוב, רישות ואחסון המשולבות באופן הדוק במיוחד, כך שניתן  לייעל את סביבת הדטה סנטר. אנו מטמיעים מערכות של סימפליביטי (SimpliVity), לצד פתרונות תומכי רישות".

אואזיס, ציין זמיר, "חרטה על דגלה ללכת דרך ארוכה עם לקוחות ושותפים. אנו עושים עסקים ברוח טובה, כיפית מקצועית ומקצוענית. כל שותף עסקי שהולך איתנו כברת דרך, יעיד כי עם אואזיס – עושים עסקים טיפה אחרת. יש לקוחות ותיקים שעובדים איתנו כבר הרבה שנים, ואנו שמחים וגאים על כך".

זמיר סיים בציינו כי "כאשר נערכנו לקראת חגיגות העשור להקמת החברה, חשבנו איך לחגוג לאואזיס יומולדת. עלו רעיונות האם לערוך אירוע טכנולוגי בבוקר או אירוע 'פאן' בערב. החלטנו ללכת על הגישה ה'כיפית', בארוחת ערב, אירוע שמחה עם פחות הרצאות טכנולוגיות. באירוע נוקיר תודה – ללקוחות, לעובדים ולשותפים העסקיים. באירוע יופיע אדיר מילר – ויהיה כיף ומצחיק"!

אירועים קרובים