תוכן שיווקי

OpenShift Enterprise 3 של רד-האט זכתה ב-Codie עבור פתרון ה-PaaS הטוב ביותר

14/06/2016 15:55
הלוגו הישן של רד-האט. מצאו את ההבדלים

רד-האט (Red Hat), הספקית הגדולה בעולם של פתרונות קוד פתוח, דיווחה כי זו השנה השנייה ברציפות ש-OpenShift זוכה  בפרס Codie היוקרתי כפתרון פלטפורמה כשירות (PaaS) הטוב ביותר.

זכיות רצופות אלה מראות עד כמה היטב התקבלה פלטפורמת יישומי הקונטיינר של רד-האט על ידי אנשי תעשיית התוכנה. ברד-האט אומרים כי הפרס מחזק את ההכרה בכך שהחברה עוזרת לקבוע את הרף עבור פיתוח יישומי ענן ויישומים מודרניים.

OpenShift של רד-האט היא פלטפורמת יישומי קונטיינר היחידה שתוכננה במיוחד עבור קונטיינרי Linux בפורמט Docker.

עם יכולות תזמור Kubernetes בליבה שלה,  OpenShift מספקת פלטפורמה עקבית לפיתוח מבוסס ענן או פריסה באתר הלקוח, המאפשרת למשתמשים ליצור יישומים מבוססי מיקרו-שירותים, ולחדש את עומסי העבודה המסורתיים שלהם – הכל בפלטפורמה שמביאה את תכונות האבטחה של Red Hat Enterprise Linux.

OpenShift גם צברה לאחרונה זכיות משמעותיות אצל לקוחות בתחומי ממשל ובנקאות גלובלית. מחלקת ה-IT של צפון קרוליינה, הודיעה כי היא  משתמשת ב-OpenShift Dedicated, פלטפורמת יישומי הקונטיינר המנוהלת של רד-האט, עבור טרנספורמציית אתר האינטרנט של המדינה.

Royal Bank of Scotland שילב את פלטפורמת יישומי המובייל של רד-האט  ו-OpenShift, כדי להעצים את מרכז הפתרונות הטכנולוגיים Open Experience של הבנק, ובחודש מאי 2016 הודיעה ענקית השירותים הפיננסיים BBVA על שיתוף פעולה אסטרטגי גלובלי עם רד-האט כשותפה מועדפת.

שיתוף הפעולה נועד להתמקד בתיאום בין הפעילויות העסקיות והטכניות, כדי להאיץ את החדשנות של BBVA עם הגידול בהיקף הגלובלי בטרנזקציות פיננסיות במכשירים דיגיטליים ושירותי בנקאות דיגיטלית שלה.

אירועים קרובים