תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FUTURE READY TOUR, יום א' 22 במאי, LAGO

"ארגונים נדרשים ליותר גמישות תפעולית לצד הורדת עלויות ויצירתיות מהמנמ"ר"

כך אמר כפיר אלפנדרי, מנהל תחום תקשורת ואבטחת מידע ב-דל לאזור מרכז ומזרח אירופה, CEE, לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של הענקית

19/05/2016 12:01
כפיר אלפנדרי, מנהל תחום תקשורת ואבטחת מידע, דל, לאזור מרכז ומזרח אירופה, CEE. צילום: חן גלילי

כתב: הילל יוסף

"הדרישות מהדטה סנטרים משתנות. ארגונים דורשים יותר ויותר גמישות תפעולית, לצד הורדת עלויות ויכולות יצירתיות מהמנמ"ר – ואלה נפגשים עם החזון שלנו". כך אמר כפיר אלפנדרי, מנהל תחום תקשורת ואבטחת מידע, דל (Dell), לאזור מרכז ומזרח אירופה, CEE.

אלפנדרי התראיין לקראת כנס שעורך הסניף הישראלי של דל. הכנס, בהפקת אנשים ומחשבים, תחת הכותר FUTURE READY TOUR, ייערך ביום א', 22 במאי באולם LAGO בראשון לציון.


לדברי אלפנדרי, "מנמ"רים נדרשים לספק יותר מוצרי ושירותי IT, ובמהירות רבה יותר. יש התאמה בין צורכי הלקוח הארגוני, ובין פיתוח המערכות שלנו. על פי גרטנר (Gartner), אנו מובילים בין ספקי התקשורת בחזון שלנו. עברנו את ג'וניפר (Juniper) ואנחנו בדרך להיות מובילים בתחום התקשורת. דל מדורגת בתחום במקום השלישי, כאשר לפני שנתיים היינו במקום ה-14. דל היא הספק הצומח הכי מהר בעולם הרישות והתקשורת, ועברנו קפיצת דרך – במוצרים ובצורת העבודה מול הלקוחות שלנו".

מצוקות המנמ"רים, אמר אלפנדרי, "נובעות מהצורך ליצירת גמישות תפעולית, תוך כדי הורדת עלויות – מוגבלות תקציבית, לצד גידול טכנולוגי. הם נדרשים לגידול בביצועים וביכולות, כמו גם בתמיכה במערכות אחרות. לדוגמה, בשל היות הרישות הלב של הרשת, המנמ"ר מצפה לחיבור של כמה שיותר מערכות בצורה תקינה, עם פרוטוקולים פתוחים ולא קנייניים".

לצורך הרחבת המענה ללקוחות הארגוניים בתחום התקשורת והרישות, אמר אלפנדרי, "דל רכשה את Force10 Networks – חלוצה במיתוג את'רנט 10 ג'יגה-בייט, ואת חברת אבטחת המידע SonicWall – חברה פרטית המתמחה במערכות לניהול מאוחד של איומים (Unified Threat Management). דל הגדילה את היצע התקשורת ואבטחת המידע, משלבת חברות, ומשקיעה במחקר ופיתוח, על מנת ליצור מענה כולל לאבני הבניין של הדטה סנטר".

כך לדוגמה, אמר, "ערכנו פרויקט הטמעה רחב היקף של בניית דטה סנטר מבוסס מתגי דל בקיבולת 40 ג'יגה-בייט לשניה בסטראטוסקייל (Stratoscale). החברה מציעה לארגונים פתרון בתחום ניהול חוות שרתים ובניית ענן פרטי או ציבורי. הדרישות הטכנולוגיות היו מאתגרות, והן שיקפו עומסי עבודה לא שגרתיים. פרויקטים נוספים שערכנו היו באלאלוף ספנות, שפיר הנדסה, רדוור (Radware), צ'ק פוינט (Check Point), אינטל (Intel) ואפלייד מטיריאלס (Applied Materials)".

"נרחיב את הפעילות שלנו בעולמות הרישות והתקשורת בכל המגזרים", אמר אלפנדרי, "גם בהיבט ורטיקלי – כמו בעולמות הפיננסי, בריאות, חינוך וגם בהיבט הרוחבי – של הגדלת נתח שוק ומינוף הפעילות שלנו".

בהתייחסו לרכישת הענק של דל את EMC, תמורת 67 מיליארד דולר, אמר אלפנדרי כי "מה שאנו צופים הוא שכיוון של-EMC אין היצע של מוצרי רישות ותקשורת משל עצמה – אז המיזוג יגדיל את פוטנציאל המכירות שלנו ויהווה הזדמנות בעולם הרישות. זה יקרה בעיקר בקרב ארגוני אנטרפרייז, שם ל-EMC יש נוכחות רבה".

דל, סיכם אלפנדרי, "היא ספקית IT שלוקחת הטכנולוגיות העכשוויות ומוסיפה עליה מובילות טכנולוגית. לכן, אנו נתפסים כמובילים בעולם ה-SDN, רישות מוגדר תוכנה. אנו עובדים רק עם פרוטוקולים פתוחים, אנו תומכים בכל היצרנים ולא כובלים את הלקוחות ב'חתונה קתולית' עם מותג מסוים. לכן, דל היא אטרקטיבית עבור הלקוחות הארגוניים, כי הם מקבלים גמישות טכנולוגית, לצד תג מחיר הגיוני ושפוי".

אירועים קרובים