תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT SPRING PARTY, יום ד' 13 באפריל, מועדון התאטרון יפו

"השותפים הם לב ליבה של עבודתנו בקומוולט"

כך אמרה שירה פרונר, מנהלת שותפים בקומוולט, לקראת אירוע הלקוחות השנתי של החברה, שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו

04/04/2016 13:12
שירה פרונר, מנהלת שותפים בקומוולט

לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (Commvault), שיתקיים ב-13 באפריל במועדון התיאטרון ביפו, שוחחנו עם שירה פרונר, מנהלת שותפים בקומוולט.

מה תפקידך בכוח?
"אני משמשת כמנהלת שותפים בקומוולט ולמעשה מתפקדת כ'אבא והאמא' של כל שותפי החברה. אני אחראית על הכשרת השותף הן ברמה המכירתית והן ברמה הטכנולוגית, יצירת פעילויות שיווקיות משותפות כמו שולחות עגולים, קורסי Webinar ועוד. מבחינתי, הדבר החשוב ביותר הוא לספק לשותפים שלנו את כל העזרה הנדרשת בליווי עסקאות עד לסגירתן".


"בזכות השותפים של החברה, קומוולט זוכה לקבל לקוחות שבעי רצון שמנהלים את המידע שלהם בראש שקט ואני יודעת זאת משיחותי הרבות איתם. אני עובדת באופן צמוד עם איתן מארבי, שתפקידו הוא פריסייל שותפים. איתן מביא עמו ידע רב ובקיאות במוצר ובכך מספק ערך רב לשותפינו. לפני כן, הוא הוכשר על ידי קומוולט להעניק שירותי Professional Services והיה אחראי על הטמעת הפתרון של קומוולט בשלוש השנים האחרונות".

מה החשיבות של עבודה מול שותפים עבור קומוולט?
"השותפים הם לב ליבה של עבודתנו בקומוולט והם אלו שמפגישים אותנו עם לקוחות אשר חווים אתגרים יומיומיים בנוגע לניהול המידע הרב שברשותם, אשר לא מפסיק לגדול. לכן, לפני כחצי שנה קומוולט החליטה להפוך לארגון שלב עבודתו הינה עם השותפים העסקיים של החברה וכתוצאה מהחלטה זו גויסו מנהלי שותפים בכל משרדי קומוולט ברחבי העולם. גם אני הצטרפתי לקומוולט במסגרת גיוס זה ומיד הרגשתי את הרצון ההדדי של השותפים ושל קומוולט לעבוד יחד בשיתוף פעולה יומיומי".

"העבודה עם השותפים מאפשרת לנו להגיע אל לקוחות רבים מאשר בעבר ולחשוף את הפתרון שלנו לכלל הלקוחות בישראל, בין אם אלו לקוחות SMB, לקוחות Mid-Market או אנטפרייז. השותפים של קומוולט מאפשרים ללקוחות לקבל פתרון לכלל צרכיהם, אשר כוללים גם קבלת שירות PS ושירותים מנוהלים".

כיצד מתנהלת מערכות היחסים עם השותפים? מה חלוקת האחריות בין קומוולט לשותפים השונים?
"מערכת היחסים עם כל השותפים שלנו היא מאוד קרובה ואפילו משפחתית. אנחנו נמצאים בקשר תדיר וזמינים האחד לשני בכל שעה ובכל שאלה. הצוות של קומוולט עובד עם כל הצוותים של השותפים בנושאי איפיון, מכירה ופרויקטים, ואני מאמינה שזוהי אחת הסיבות המרכזיות לשביעות הרצון הגדולה של הלקוחות, הן מהמוצר שאנו מספקים להם והן מהמענה שהם מקבלים מהשותפים ומאיתנו לכל צורך שמתעורר".

"ב-14 באפריל, יום לאחר מסיבת האביב, נקיים את כנס השותפים הראשון שלנו במלון כרמים, ובמסגרתו נודה לשותפינו על עבודתם יוצאת הדופן השנה ונציג את כלל החידושים הטכנולוגיים בגרסה החדשה של המוצר של קומוולט".

ב-13 באפריל קומוולט מקיימת מסיבת אביב עבור לקוחותיה. איזה מסר יש לך עבורם?
"אירוע זה נועד למטרה אחת ויחידה והיא, להגיד תודה ללקוחותינו. תודה לכם על שבחרתם בנו, תודה על האמון שאתם נותנים בנו ובמוצר ומעל לכל, תודה על העבודה המשותפת והפוריה. אני מצפה בקוצר רוח לפגוש את כולכם במסיבה וליהנות מההופעה הייחודית של להקת MaaS שהוקמה במיוחד יחד עם השותפים כדי להודות לקהילת הלקוחות של קומוולט. באירוע אביב בלתי נשכח. החבר'ה משקיעים ימים ולילות בחזרות ואני בטוחה שכל המוזמנים שלנו יהנו מההופעה".

אירועים קרובים