תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - IOT 2016

"Infor EAM, בשילוב האינטרנט של הדברים, הופכת את ניהול התשתיות לחכם יותר"

כך אמר מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions ● לדבריו, "הציפייה מהארגונים המנהלים היא לעשות את כל הדרוש על מנת להבטיח תקינות, זמינות, אמינות, בטיחות ויעילות כלכלית מירבית, במטרה שהשירות יהיה מיטבי"

31/03/2016 09:42
מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions

בכנס IoT שנערך ב-28 במרץ ב-LAGO, ראשון לציון, סקר מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions את משנתו לגבי חשיבות השימוש באינטרנט של הדברים בניהול תשתיות מסוגים שונים: ערים חכמות, קמפוסים, תחבורה, אנרגיה, מים ועוד.

בנוסף הציג גבעון דוגמאות מיישומים שונים שהחברה ביצעה, ובהם היה שימוש בניטור נתונים באמצעות אינטגרציה למערכות בקרה וחיישנים מסוגים שונים, ביניהם האינטרנט של הדברים. בכל הדוגמאות שנסקרו היה שימוש בתהליכים פרו-אקטיביים להשגת היעדים העסקיים, הניהוליים והכלכליים.

מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions

מאיר גבעון, מנכ"ל GIV Solutions

תהליכי ניהול חכמים נובעים הן ממידע הנאסף והנאגר (האינטרנט של הדברים הוא אחת הדרכים לאסוף מידע בזמן אמת) והן מתהליכי עבודה חכמים המשתמשים במידע ופועלים בצורה פרו-אקטיבית.

האתגר בשימוש בחיישנים וסנסורים הוא בקבלת הנתונים, סינון וצמצום הודעות הסרק, זיהוי נכון של מקור הבעיה או זיהוי הידרדרות והפעלת תהליך פרואקטיבי מונע לשינוי המצב ושימור מצב התשתית במצב תקין, כך שלא יווצר פער תפקודי.

הפתרון מיושם בניטור תשתיות תחבורה כגון מנהרות וגשרים, בקרת תקינות מבנה (SHM), ניטור אנרגטי כבסיס למניעת תקלות והתייעלות אנרגטית, ניהול מבנים ונכסים, וכן בניהול ובקרת רמת שירות ורכבי שירות תפעוליים. כל זאת תוך ניטור מיקום, בקרה על מסלול העבודה המתוכנן וחריגה ממשימות, הפעלת התראות וניתובן לגורמים הרלוונטיים על פי דרישת הלקוח.

מסייעים לארגונים להגיע ולעמוד ביעדיהם

מערכת Infor EAM כפלטפורמה לניהול תשתיות שונות ובשימוש באינטרנט של הדברים לשמירה על יעילות תפעולית, לעמידה ב-SLA ובעיקר לשיפור איכות השרות ללקוח. ה-BI המובנה מאפשר לתחקר ולנתח את המידע המצטבר ולאפשר שיפור מתמיד, ציין גבעון.

במהלך ההרצאה, גבעון הדגיש כי GIV  מפתחת פתרונות ורטיקליים בהם מערכת לניהול גשרים, מערכת לניהול כבישים, מערכת לניהול ערים חכמות ומערכת לניהול קמפוסים. בכל הפתרונות משולבים בתהליכים קליטת מידע מחיישנים שונים. ציוד האינטרנט של הדברים, החיישנים ומערכות בקרה, ממומשים באמצעות מגוון שותפים עיסקיים של GIV.

"הפתרון שלנו מאפשר לארגון להיות יעיל יותר. פלטפורמה תפעולית, ניהולית פרו-אקטיבית כמו Infor EAM, בשילוב האינטרנט של הדברים, הופך את ניהול התשתיות לחכם יותר. לארגונים עתירי תשתיות כגון, רשויות מקומיות, תאגידי מים ותחבורה, המדינה הפקידה לתפעול ואחזקה תשתיות בשווי של מיליארדים רבים", אומר גבעון.

"בתשתיות משתמשים מיליוני צרכנים. הציפייה מהארגונים המנהלים, הינה לעשות את כל הדרוש על מנת להבטיח, תקינות, זמינות, אמינות, בטיחות ויעילות כלכלית מירבית על מנת שהשירות יהיה מיטבי. זה ההסכם הבלתי כתוב בין המדינה שהפקידה את הנכסים, התושבים – צרכני השירות והארגונים המנהלים והמתפעלים (עיריה/ מועצה/ תאגיד מים/ חברת תשתית תחבורה וכן הלאה). הפתרונות של GIV על בסיס Infor EAM מהווים פתרון לארגונים עתירי תשתיות וציוד מכל הסוגים, ובשילוב האינטרנט של הדברים, מסייעים לארגונים להגיע ולעמוד ביעדיהם, סיכם גבעון.

אירועים קרובים