תוכן שיווקי

רד-האט ואמדוקס משתפות פעולה כדי לאפשר חדשנות פתוחה עבור חברות תקשורת

אמדוקס תשתמש בפלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack להעצמת פתרון ה-Network Cloud Service Orchestrator for NFV שלה

29/03/2016 13:11
רד-האט ואמדוקס

רד-האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, הודיעה כי אמדוקס (Amdocs), הספקית המובילה של פתרונות המשפיעים על חוויית לקוחות הקצה, שילבה את פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack עם Amdocs Network Cloud Service Orchestrator – פתרון פתוח, מונחה-קטלוג, המותאם לעבוד עם רכיבי רשת וירטואליים של יצרני פתרונות ענן (vendor-agnostic) ונועד לסייע לחברות תקשורת במעבר מרשתות פיזיות לסביבות שירותי ענן.

באמצעות פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack, מציע Amdocs Network Cloud Service Orchestrator פתרון מלא עבור ניהול שירותי ענן (orchestration) בסביבה מבוססת תוכנה.

על ידי מתן האפשרות לתכנון, יצירה והבטחה מתמשכת של שירותי רשת מורכבים הכוללים פונקציות רשת וירטואלית, הפתרון מאפשר לחברות תקשורת להתנהל באופן זריז (אג'ייל) להשיק שירותים חדשים בזמן קצר, ולתת מענה מהיר לצרכי לקוחות הקצה וללחצים תחרותיים.

עם פתרון זה, המבוסס על קוד פתוח, יכולות חברות תקשורת לפרוס במהירות רבה יותר פונקציות רשת וירטואליות (VNFs) מיצרנים שונים במסגרת קטלוג השירותים שלהן, ולהפוך לחברות המספקות ללקוחותיהן שירותים מקצה לקצה המבוססים על יצרני רשת שונים.

מאפשרת חדשנות פתוחה ומהירה

אמדוקס בחרה ברד-האט הודות למעמדה כמובילה בקוד פתוח ו-OpenStack, ובזכות המעמד שמבססת לעצמה פלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack כפלטפורמת ענן כמובילה עבור NFV, כמאפשרת חדשנות פתוחה ומהירה יותר.

אמדוקס מסתמכת על רד-האט כשותפה המספקת פלטפורמה יציבה המציעה תכונות אבטחה ויכולות תמיכה גלובלית, ואשר מסוגלת לספק את דרישות הביצועים, יכולת הרחבה ויכולות פריסה בהתאם לזמינות הנדרשת על ידי חברות תקשורת, יכולות שהן מהותיות עבור המעבר של חברות אלו מתשתיות קיימות וותיקות לאספקת שירותים מבוססי ענן.

השימוש בפלטפורמת Red Hat Enterprise Linux OpenStack Platform על ידי Amdocs Network Cloud Service Orchestrator, היה חלק ממספר ניסויי מעבדה של NFV  שהתקיימו בחברות תקשורת מהגדולות בעולם, תוך הטמעת מגוון תרחישי שימוש עם מגוון יצרנים, כולל CPE (ציוד בחצר הלקוח) וירטואלי, Evolved Packet Core וירטואלי, ו-IMS (תת-מערכת מולטימדיה IP) וירטואלית.

לתפעל ביעילות האפשרית הרבה ביותר

רד-האט, המובילה בהפיכת טכנולוגיות פתוחות לבטוחות יותר, מאובטחות יותר וניתנות בקלות רבה יותר לצריכה עבור שימושים עסקיים קריטיים, מספקת פלטפורמות וירטואליזציה וענן, שהינן פתרונות המבססים את עצמם כמובילים עבור NFV.

Red Hat Enterprise Linux, הכוללת Hypervisor עתיר ביצועים מבוסס KVM) Kernel), המהווה בסיס מערכת הפעלה יותר יציב, מאובטח ואמין, מגובה על ידי שירותי תמיכה כוללים של רד-האט לאורך כל מחזור החיים של הפלטפורמה.

Red Hat Enterprise Linux OpenStack מציעה בסיס מוכח עבור פריסות NFV, עליו מסתמכות חברות תקשורת מובילות, ספקיות שירותי אינטרנט (ISPs) וספקי שירותים על גבי ענן-ציבורי, עבור פריסות הענן המתקדמות שלהם.

רד-האט מציעה גם שירותים מקצועיים כדי לסייע ללקוחות לתכנן, לעצב, להטמיע ולתפעל סביבת רשת וירטואלית. עם שירותים אלה, עסקים יכולים לבנות מהר יותר תשתית מאובטחת ויציבה יותר, וללמוד איך לתפעל אותה ביעילות האפשרית הרבה ביותר.

אירועים קרובים