תוכן שיווקי

אורקל משיקה חבילה של שירותים שייקלו על חברות גלובליות לעבור לענן

השירותים יאפשרו לארגונים להכניס את פלטפורמת הענן של החברה לתוך הדטה סנטר שלהם

28/03/2016 10:36
משיקה פתרון חדש. אורקל

אורקל (Oracle) משיקה משפחה חדשה של פתרונות, שנועדו לאפשר לארגונים מעבר קל לענן הודות להסרת כמה מהמכשולים הגדולים בדרך. שירותים ראשונים מסוגם אלה מאפשרים למנמ"רים אופציות חדשות להטמעת התוכנה הארגונית שלהם, ומעמידים לרשותם מסלול טבעי להעברת אפליקציות עסקיות קריטיות מהאתר שלהם (on-premise) אל הענן, בצורה קלה ופשוטה.

למרות הרצון העז של חברות להעביר את עומסי העבודה הארגוניים לענן הציבורי, רבות מהן נתקלות במגבלות בשל דרישות עסקיות, משפטיות ורגולטוריות שמונעות מהן לאמץ את הטכנולוגיה. מעתה אורקל תקל על ארגונים בכל ענפי התעשייה לעשות את המעבר, וסוף כל סוף לקצור את היתרונות של הביצועים, העלויות והחדשנות שמציעים שירותי Oracle Public Cloud, ולהריץ אותם מאיפה שירצו – מהענן של אורקל או מהדטה סנטר הארגוני.

"אנו מחויבים לסייע ללקוחותינו במעבר לענן, מהלך שיאיץ את החדשנות שלהם, יזרז את צמיחת העסק שלהם, ויעודד טרנספורמציה עסקית", אומר תומאס קוריאן, נשיא באורקל. "החדשות שאנו מביאים היום הן חסרות תקדים. הכרזנו על כמה שירותי ענן חדשים ואנו הראשונים מבין ספקי הענן הציבורי שמציעים לארגונים את הבחירה האולטימטיבית: לקבוע היכן וכיצד להפעיל את ענן אורקל שלהם".

שירות Oracle Cloud at Customer יאפשר לארגונים ליהנות מכל היתרונות של שירותי הענן של אורקל; גמישות עסקית, פשטות, ביצועים, מדרוג גמיש ומחיר מנוי, בתוך מרכז הנתונים שלהם. זו הפעם הראשונה שספק גדול של ענן ציבורי מציע חבילה שיש לה תאימות של 100% עם Oracle Cloud, אולם היא זמינה באתר הלקוח.

מכיוון שהתוכנה מתממשקת בצורה חלקה עם Oracle Cloud, הלקוחות יוכלו להשתמש בה לתרחישים שונים, לרבות להתאוששות ממשבר, פרץ התרחבות (bursting) גמיש, בדיקות פיתוח (dev/test), העברת עומסי עבודה במודל lift-and-shift, וממשק API יחיד וערכת כלים לסקריפטינג עבור DevOps.

בנוסף, בזכות העובדה שמדובר בפתרון בניהול מלא של אורקל, מובטחת ללקוחות אותה חוויה של Oracle Cloud לצד אותם היתרונות והחדשנות, גם כשהשימוש יהיה דרך מרכז הנתונים שלהם.

באמצעות הרחבת Oracle Cloud למרכז הנתונים של הלקוח, יוכלו הלקוחות:
● לקבל שליטה מלאה על הנתונים שלהם ולעמוד בכל הדרישות של data sovereignty ו-data residency, הקובעים שעל נתוני הלקוח להישאר בתוך מרכז הנתונים של החברה או שמורים בתוך מיקום גיאוגרפי מסוים, ובמקביל ליכולת ליהנות מיתרונות הענן.
● לבצע ניידות של עומס העבודה בין האתר לענן תוך שימוש בסביבות, ערכות כלים וממשקי API זהים.
● להעביר בקלות עומסי עבודה מבוססי-אורקל ושאינם מבוססי-אורקל בין אתר הלקוח לענן, בהתבסס על הדרישות העסקיות המשתנות.
● לעמוד ברגולציות של פרטיות ואבטחה, דוגמת PCI-DSS בתעשיית כרטיסי האשראי והחיוב, HIPAA בתעשיית הבריאות האמריקנית, FedRAMP על פי הממשל הפדרלי בארצות הברית, החוק להגנה על נתונים פדרליים בגרמניה, החוק להגנה על נתונים בבריטניה, ושאר תקנות וחוקים הייחודיים לתעשייה או למדינה.

אורקל מכריזה על זמינות השירותים הבאים במסגרת Oracle Cloud at Customer:
תשתית: מחשוב גמיש, אחסון בלוק גמיש, עבודה ברשת וירטואלית, אחסון קבצים, שליחת הודעות וניהול זהויות, כדי לאפשר ניידות של עומסי עבודה מבוססי-אורקל ושאינם מבוססי-אורקל אל הענן. שירותים נוספים של תשתית כשירות (IaaS) המשלימים את תיק המוצרים, לרבות Containers ו-Elastic Load Balancer, יהיו זמינים בקרוב.
ניהול נתונים: מאפשר ללקוחות להשתמש במסד הנתונים המוביל כדי לנהל תשתית נתונים בענן בעזרת Oracle Database Cloud. לאחר המערך הראשון של פתרונות Oracle Database Cloud עתיד לצאת Oracle Database as a Service-Exadata עבור ביצועי אקסטרים ומערך רחב של שירותי Big Data Cloud, לרבות Big Data Discovery ,Big Data Preparation ,Hadoop וכן Big Data SQL.
פיתוח יישום: פיתוח ופריסה של יישומי Java בענן באמצעות Oracle Java Cloud, ובקרוב גם שירותים נוספים לפיתוח רב-לשוני ב-Java SE Node.Js ,Ruby ו-PHP.
אינטגרציה ביישומי הארגון: פישוט האינטגרציה בין יישומים באתר ליישומי הענן והאינטגרציה בין יישומי ענן ליישומי ענן, בעזרת Oracle Integration Cloud Service. יכולות נוספות עבור SOA, ניהול API והאינטרנט של הדברים יתווספו בקרוב.
ניהול: האחדת החוויה של ניהול עומסי עבודה בצורה חלקה באתר וב-Oracle Cloud.

פתרון Oracle Cloud מראה שיעור גבוה של אימוץ, כשהוא כבר תומך מעל 70 מיליון משתמשים ובמעל 34 מיליארד תנועות מדי יום, ופועל ב-19 מרכזי נתונים ברחבי העולם.

מידע נוסף

Oracle Cloud Platform
מידע נוסף
גיליון נתונים
● התחברו עם Oracle Cloud דרך פייסבוק (Facebook) וטוויטר (Twitter)

אירועים קרובים