תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ביקור מקצועי ב-INFINIDAT, יום ג' 29 במרץ, משרדי INFINIDAT

טריפל סי מרחיבה את פעילות הענן עם רכישת פתרונות האחסון המתקדמים של Infinidat

החברה החליפה את כלל מערכות אחסון ה-Production שלה ב-InfiniBox וקפצה לנפח כולל של 3,300 טרה

06/03/2016 15:34
דן שפרונג, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA באינפינידט. צילום: יח"צ

טריפל סי, ספקית הענן המובילה בישראל, החליפה את כלל מערכות אחסון ה-Production שלה בפתרון האחסון של Infinidat. הפרויקט, אשר נאמד במיליוני שקלים, כלל הטמעת שני פתרונות InfiniBox בנפח אחסון כולל של 2.2 פטה-בייט ב-2 אתרי החברה.

הפרויקט בוצע על רקע הרחבת פעילותה של החברה ומעבר מואץ של לקוחות לענן, במטרה להגדיל את נפחי האחסון תוך שיפור ביצועים והורדת מחירי השירות ללקוחות. בנוסף, טריפל סי ביקשה אפשרות לשכפול נתונים של לקוחות לשמירה וגיבוי – הן במתקן טריפל סי והן במתקן הגיבוי.


פתרון האחסון, InfiniBox, הינו פתרון יעיל ועתיר ביצועים, הניחן ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח קטן ובזמינות גבוהה. InfiniBox מציע נפח אחסון שימושי של כ-2 פטה-בייט במסד בודד של 19 אינץ'/U42, עם זמינות של 99.99999%, ביצועים של למעלה מ-1M IOPS, קצב תקשורת גבוה במיוחד של עד 12.5 ג'יגה בייט לשניה וצריכת חשמל שלא עולה על 8kWh.

במהלך הפרויקט, אשר התבצע על ידי צוות האחסון של טריפל סי, הותקן פתרון InfiniBox אחד במתקן החברה המתקדם של טריפל סי בפתח תקווה, במטרה לאפשר חלוקת מידע בין שני מערכי הדיסקים ושכפול מידע מקומי, כאשר הפתרון השני הותקן במתקן המשני של החברה הממוקם בחיפה, במטרה לספק מידע לשירותי DR ולאפשר שכפול מידע מרוחק.

ארז רוזנבאום, מנהל הנדסת הענן בטריפל סי, אמר כי "פתרונות האחסון של Infinidat מאפשרים לנו חסכון כספי משמעותי ויכולת לגדול עם אתגרי נפחי האחסון העתידיים תוך עמידה בביצועים הנדרשים ללקוחות החברה. יתרה מכך, הם מאפשרים לנו לספק שירותי אחסון נוספים כשירות, ולשדרג את היתירות באתר המרכזי של החברה, תוך הרחבת יכולות המשכיות עסקית עבור הלקוחות. במישור העסקי, InfiniBox מאפשר לנו לעמוד ביעדי ה-SLA הגבוהים הניתנים על ידי החברה בשירותי הענן הציבוריים והפרטיים".

דן שפרונג, סמנכ"ל מכירות אזורי ב-Infinidat, אמר כי, "InfiniBox מתאים לספקי ענן כמו כפפה ליד – זמינות גבוהה, ביצועים, אפשרות לגדול בנפחים באופן מיידי ומודל עסקי של 'שלם לפי צריכה'. לכן, אין זה מפתיע כי מספר הולך וגדל של ספקי ענן מובילים וגדולים בעולם בוחרים בפתרון. InfiniBox מספק לטריפל סי יתרון תחרותי מול ספקי הענן האחרים בעולם ומאפשר לה לצעוד בקצב הזמן".

Infinidat, המספקת את הדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים, הינה חברה ישראלית, אשר הוקמה על ידי משה ינאי ופועלת בראשותו. החברה מעסיקה כ-300 עובדים בישראל – במטה הפיתוח, בהנהלת החברה ובמחלקת השיווק והמכירות. לחברה קרוב ל-100 לקוחות גדולים בעולם ובישראל והיא התקינה עד כה פתרונות בנפח של למעלה מ-300 פטה-בייט ברחבי העולם. Infinidat גייסה סך של 230 מיליון דולר, ומוערכת כיום לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.

אירועים קרובים