תוכן שיווקי
לקראת אירוע - ביקור מקצועי ב-INFINIDAT, יום ג' 29 במרץ, משרדי INFINIDAT

Infinidat מדווחת על גידול של 183% ברבעון הרביעי וגידול של 331% ב-2015

החברה ממשיכה בתנופת מכירות: 50% מהן בזכות לקוחות חדשים באזורים ההולכים ומתרחבים בשוק הבינלאומי

10/02/2016 11:55
ביקור מקצועי ב-Infinidat

Infinidat, ספקית מובילה לפתרונות אחסון נתונים, מודיעה היום כי החברה הציגה גידול במכירות של 183% ברבעון הרביעי של 2015 לעומת הרבעון הקודם, עם גידול של 331% במכירות שנה אחר שנה ב-2015.

בשל כניסתה של החברה לשווקים חדשים והתרחבותה בזירה הגלובלית, לקוחות חדשים ובינלאומיים אחראיים ל-50% מהמכירות ברבעון הרביעי, ו-32% בשנת 2015. Infinidat סיפקה תכולת מוצרים גדולה ב-200% לעומת השנה הקודמת.

Infinidat

Infinidat

"קצב הגידול האקספוננציאלי שלנו ממשיך למרות ירידה במכירות בשוק האחסון בעולם", אמר משה ינאי, מייסד ומנכ"ל Infinidat. "מאז שהתחלנו לספק את מערך האחסון InfiniBox, לקוחות סיפרו לנו אודות ההשפעה העסקית המשמעותית שעשה הפתרון בארגון, כאשר הוא פתר להם את הבעיות המורכבות ביותר הכרוכות בגידול המתמיד במידע. אנחנו מספקים להם ביצועים גבוהים, אמינות, יכולת התרחבות ועלות נמוכה יותר. התכונות הללו מאפשרות להם לנצל באופן מלא את המידע שלהם ולהתחרות ביעילות בשוק".

Infinidat המשיכה להרחיב את ערוצי השיווק וההפצה שלה ברבעון הרביעי, והשיגה מעל ל-49% מהמכירות באמצעות שותפים. החברה חתמה על הסכמים עם 25 שותפים ומפיצים ברבעון הרביעי, דבר שהגדיל את רשימת השותפים הגלובלית שלה ל-129. שותפים חדשים שנוספו כוללים את Arrow Electronics באוסטרליה, Computacenter באירופה ו-SCSK ביפן.

Infinidat השיגה מכירות משמעותיות בשווקים וורטיקלים ברבעון הרביעי, ודיווחה כי 34% מהמכירות היו לחברות מובילות במגזר הפיננסי, 18% במגזר הבריאות ומדעי החיים ו-18% במגזר השירותים הטכנולוגיים. Infinidat הוסיפה מספר מותגים ללקוחותיה ברבעון הרביעי, הכוללים את Health Data Innovations, brightsolid, Helios IT, Yeo Tech, Nxtra Data ומיטב דש.

שמירה על ביצועים ואמינות בקנה המידה התקין

התרחבותה הגלובלית של Infinidat ב-2015 כוללת את פתיחתם של משרדים חדשים בכל רחבי אירופה ואסיה פסיפיק, כולל בריטניה, הולנד, אוסטרליה ויפן. בשנה הקרובה החברה מתכננת להגדיל פי שלושה את שטח המשרדים שלה בארצות הברית ובאתרים נוספים בעולם.

"עם התפוצצות המידע בעסקים, יש לנו בעיות אחסון אמיתיות שיש לפתור על מנת להישאר תחרותיים בשוק," אומר מאהר אטווה, סמנכ"ל טכנולוגיות ב-Health Data Innovations. "שמירה על ביצועים ואמינות בקנה המידה התקין, מבלי לחסל את כלל המשאבים של הארגון, הוא אתגר משמעותי לכל ספקי האחסון. בחרנו ב-Infinidat משום שהם הוכיחו שהם באמת יכולים לפתור את סוגיות האחסון הללו ולספק קיבולת, ביצועים, אמינות וניהול פשוט שאנחנו זקוקים להם".

"אחסון למטרות כלליות בארגונים גדולים היה חייב להיות אמין וזמין תמיד, אך האתגר הגדול היה כאשר הספקים היו צריכים לעבור לפלטפורמות שיוכלו לפעול עם טכנולוגיית הפלאש ביעילות", אמר אריק בורגנר, מנהל תחום האחסון ב-IDC. "החברה בנתה פתרון המושתת על טכנולוגיה היברידית המסוגלת לספק אחסון מבוסס פלאש בעת הצורך ובה בעת היא מספקת אחסון יעיל ובמחיר אפקטיבי לכמויות גדולות מאוד של מידע שארגונים מתמודדים איתם כיום, וכל זאת באמינות של שבע תשיעיות".

עוד הוסיף בורגנר כי "יכולתה של Infinidat לספק ביצועים מצוינים ,בכמויות מידע גדולות במיוחד ,בגמישות הנחוצה ובמחיר אפקטיבי המתאים ללקוחותיה, הביאו לתוצאות חזקות במיוחד של גידול במאות אחוזים בפעילות החברה ב-2015. לפעילות דומה צופה החברה ב-2016".

עובדות נוספות שתרמו לגידול התלת-ספרתי של Infinidat:

פרסים

● "Value for Money" ממגזין Storage – ב-2014.
● "Cool Storage Vendor" , גרטנר – אפריל 2015.
● "The 10 Coolest Storage Startups of 2015", CRN, דצמבר 2015.
● "Visionary", ברבוע המובילים של גרטנר, אוקטובר 2015.
● "50 on Fire- Finalist", Bostinno, אוקטובר 2015.
● SearchStorage 2015 Storage"  Product of the Year- Finalist", ינואר 2016.

מקורות
Infinidat Company Overview
InfiniBox Data Sheet
White Paper – Storing the Future

למידע נוסף אודות Infinidat בקרו באתר החברה.

אירועים קרובים