תוכן שיווקי
לקראת אירוע - EDUTECH 2016, יום ב' 1 בפברואר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קרית שדה התעופה

ערך עסקי לקמעונאות: גטר טק מייצגת בישראל את NetAvis

טכנולוגיה המאפשרת ניתוח התנהגות לקוחות באמצעות מידע המופק ממצלמות אבטחה

18/01/2016 15:05

גטר טק חתמה על הסכם לייצוג בארץ של NetAvis המאפשרת פתרונות אנליטיים וניתוח התנהגות לקוחות ברשתות קמעונאיות, באמצעות מידע המופק ממצלמות אבטחה.

מערכת המצלמות והתוכנה של NetAvis המיוצגת בארץ על ידי גטר מעניקה ללקוחות אבטחה עם מעקב וידיאו וערך עסקי נוסף, המאפשר מתן פתרונות לאתגרים בתחום הקמעונאות.

ניתוח הנתונים המסופקים ממצלמות האבטחה, מאפשר למערכת לקבל תשובות על נושאים מהותיים:
● כיצד להפחית הפסדים פנימיים וחיצוניים.
● אבטחת העובדים והלקוחות.
● מניעת גניבה וונדליזם.
● כמה לקוחות נמצאים בסניף ואיפה בדיוק.
● קבוצות גיל ומין של הלקוחות.

NetAvis היא פלטפורמה מקצועית לניהול וידיאו וניתוחו באופן מושלם, תוך שימוש בתשתיות קיימות של טלויזיה במעגל סגור. עלות ההשקעה בחומרה נמוכה יחסית. ביצועי המערכת מאפשרים ניטור בלתי מוגבל מרכזי או מרוחק. ניתוח נתונים וצרכי הלקוח, בהתאמה לדרישות התחרות בשוק הקמעונאי.

ניתוח נתוני הוידיאו המצולם, מספק מידע על תדירות הלקוחות, ניטור התנהגות, ספירה כיוונית של לקוחות נכנסים ויוצאים וכל זאת באמצעות מצלמות IP המספקות נתונים סטטיסטיים מדויקים.

הבנת התנהגות הלקוחות, מהירות התנועה, העצירות בחנות, כל אלה יתרמו למאמץ השיווקי כולל מיקום המוצרים, במטרה להגביר את המכירות. המערכת מציגה תזרים לקוחות כמפות חום, עם סטטיסטיקה חזותית.

כמו כן ניתן לבצע ניתוח של קבוצות גיל ומין באמצעות תוכנת i-CAT – תוכנה יעודית לזיהוי פנים.

הערכה מתמשכת של תנועת הלקוחות, בשילוב עם נתוני הקופה, מאפשרת ניהול וניתוח מקצועי של הנתונים כבסיס לגידול המכירות לפי מ"ר.

המערכת של NetAvis מצטרפת למוצרים נוספים המייבאת גטר טק, כדוגמת מצלמות האבטחה של קאנון (Canon) , מערכות הניהול, ההקלטה והבקרה של Digiever ועוד.

אירועים קרובים