תוכן שיווקי
לקראת אירוע - FinTech@ShowCase, יום ד' 25 בנובמבר, LAGO

הארגונים הפיננסיים הוותיקים חייבים להתאים עצמם לעולם מונחה לקוחות

23/11/2015 12:31
בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן

בועידת FinTech@ShowCase שתערך השבוע ידבר בן פסטרנק, מנכ"ל קבוצת אמן, על המשמעות של כניסת ה-Disruptors לשוק הפיננסי.

בשנים האחרונות כולנו חשופים לכניסתם של שחקנים חדשים לעולמות הפיננסים השונים: בנקאות, השקעות, הלוואות, כרטיסי אשראי, ביטוח ועוד. ה-disruptors הם לרוב חברות סטארט-אפ וחברות גמישות וזריזות המציעות שירותים, המהווים חלופה לשירותי המוסדות והארגונים הוותיקים והמבוססים. כחלק מהתופעה, ניתן גם למצוא נגזרות או שיתופי פעולה של ארגונים המבוססים על יכולות של גופים חדשניים.

בהרצאה  נציג תופעה זו ונסקור אוסף של דוגמאות רלוונטיות מהעולם. הדוגמאות ימחישו לקהל השומעים את רמת האיום על הרווח של הארגונים הוותיקים בתחום הפיננסי.

ישנן מספר סיבות הגורמות לכך שה-disruptors מהווים איום על הבנקים ויתר המוסדות הותיקים, אך בשורה התחתונה, הארגונים אשר לא ישכילו להתאים עצמם לצרכים העכשווים של לקוחותיהם ולהתחבר אליהם באמצעים הזמינים כיום תוך הפחתת הצורך במגע הפיזי, יפסידו נתחי שוק ובמהירות שלא הכרנו בעבר. הצפי הוא כי לפחות אחד מכל שלושה בנקים גדולים בעולם, אשר נמצא ברשימת הפורצ'ן 500 (Fortune 500), לא יהיה ברשימה זו ב-2025 ובמקומו יהיו שחקנים פיננסים שעדיין איננו מכירים כיום!

עליית ה-disruptors היא כאמור תופעה מורכבת, הנובעת משילוב של גורמים וסיבות. אך אחת הנקודות העיקריות העולות מהעיסוק בנושא, היא התובנה כי להשקעה בחוויית המשתמש (User Experience) של הלקוחות, ולפתח אנליזות מותאמות לקוח (Big Data).

לאורך השנים צברה קבוצת אמן אם באמצעות Aman UI & Design ואם בהתמחות הפיננסית המלווה אותנו כבר מספר עשורים, נסיון וידע רב על תכנון נכון לחוויית המשתמש וצרכיו הפיננסים הכוללים .

המטרה שכל ארגון פיננסי מוכרח להתחייב אליה, היא להשתמש בטכנולוגיות מתקדמות היכולות לתת ערך אמיתי ללקוח, ובכך לשים את הלקוח במרכז תוך בניית חוויה באמצעים פשוטים.

מטרת החטיבות הטכנולוגיות היא לחשוף את יכולות המערך הבנקאי באמצעים שונים מהקיים כיום, תוך הפחתת ניהול מערכי backoffice  גדולים ויקרים ובגמישות ליצירת מוצרים חדשים במהירות.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים