תוכן שיווקי

פורטינט מעלה את אבטחת הסייבר לשכבת הגישה

מסגרת ארכיטקטורת הגישה המאובטחת של החברה, מספקת אבטחה מתקדמת לתשתיות רשת אלחוטיות וקוויות וחלוקה בין מכשירים לרשת

12/11/2015 09:41
קן קסי, מייסד, יושב ראש הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט

פורטינט (Fortinet), המובילה בפתרונות אבטחת סייבר בעלי ביצועים גבוהים, הציגה פרטים חדשים על ארכיטקטורת הגישה המאובטחת שלה. מסגרת חדשה זו, מרחיבה את אסטרטגיית חלוקת אבטחת הסייבר הפנימית של החברה, ומאפשרת לארגונים לבצע חלוקה של מכשירים ושל שכבות הגישה לאורך רשתות קוויות ואלחוטיות.

ארכיטקטורת הגישה המאובטחת מספקת פלטפורמה רחבה של פתרונות אבטחת סייבר משולבים ועתירי ביצועים, אשר נמתחים מהלקוח אל הענן וכל מה שביניהם.

הדרישות עבור שכבת גישה מתרחבות, וודאו כי האבטחה יכולה לעמוד בקצב

בגרטנר (Gartner) צופים כי 33 מיליארד נקודות קצה יחוברו עד שנת 2020, כאשר מרביתן יכללו מכשירים מכווני האינטרנט של הדברים. הגידול המהיר של מכשירים ויישומים מציב אתגרים רציניים עבור ארגונים אשר צריכים להבטיח את הגנת הרשת שלהם ולשמור עליה כנגד איומי אבטחת סייבר מתקדמים. הפער מעורר הדאגה בין התרחבות שכבת הגישה לבין הגנות אבטחת סייבר הולמות, הודגש במחקר העצמאי של פורטינט.

"בהיותה קו ההגנה הראשון עבור תשתית הארגון, שכבת הגישה לא קיבלה את תשומת הלב שמגיעה לה בהתייחס לאבטחת סייבר", אמר מייקל קסי, מייסד, נשיא ומנהל הטכנולוגיה הראשי בפורטינט. "על ידי מינוף הפורטפוליו המקיף שלנו של פתרונות מתקדמים ושל יכולות תכנון יוצאות דופן, פורטינט נמצאת בעמדה שמאפשרת לה לשנות זאת".

ארכיטקטורת הגישה המאובטחת של פורטינט נועדה כדי לעמוד בדרישות המתרחבות של קישוריות, תוך שהיא מספקת הגנת אבטחת סייבר עתירת ביצועים, כפי שרק פורטינט יכולה לספק.

גישה מתקדמת בשילוב עם הגנה רבת עוצמה

ארכיטקטורת הגישה המאובטחת של פורטינט מתוכננת כדי לספק הגנה משולבת כנגד פרצות מידע ואיומי אבטחת סייבר בשכבת הגישה, תוך שהיא מאחדת את פעולות הרשת והניהול. הדבר מקל על נטל ניהול ה-IT ומחמש את המנהלים בכלים מתקדמים לניתוחים ודיווחים מעמיקים, כמו גם סט גמיש ורחב של אפשרויות פריסת גישה:

● תשתית: טכנולוגיות גישה מתקדמות עבור סביבות ניידות; אפשרות פריסה מהירה וגמישה זו כוללת יישומי רשת, שירותים, ואת האבטחה המתקדמת ביותר של פורטינט.
● משולב: טכנולוגיות גישה ואבטחה מאוחדות הינן מושלמות עבור ארגונים אשר מחפשים סקלביליות גבוהה וניהול פשוט יחד עם ניהול משולב הן של האבטחה והן של הגישה באמצעות תצוגה מאוחדת אחת.
● ענן: יכולות חסרות בקר (Controller-less) המתבססות על נקודות גישה אלחוטיות מנוהלות-ענן בשילוב פיירוול של הדור הבא (NGFW) – זוהי הצעת הפריסה האולטימטיבית עבור ארגונים אשר מעוניינים באבטחה וגישה משולבות המנוהלות באמצעות הענן בלבד.

ארכיטקטורת הגישה המאובטחת הינה רכיב מפתח באסטרטגיית החלוקה הפנימית של פורטינט, אשר מבודדת בצורה מאובטחת את שכבות הגישה מתשתית מהותית ומידע רב ערך. דור של פיירוולים חדשניים הינו יסודי לחלוקה הפנימית של פורטינט, אשר הינו הפתרון הזמין היחיד שמסוגל לעמוד בקצב מהירויות הגיגה-ביט של הרשתות הפנימיות.

כמו כן, ארכיטקטורת הגישה המאובטחת כוללת מגוון פתרונות מתקדמים בתוך פלטפורמת אבטחת הסייבר מקצה-אל-קצה של פורטינט, כולל ניהול נקודת קצה, נקודות גישה אלחוטיות, ניהול LAN אלחוטי, בקרת יישומים, ניהול מאוחד מתקדם ועוד. כל הפתרונות הללו מגובים על ידי חקר מודיעין איומים המוביל בתעשייה של מעבדות ה-FortiGuard ושירותי אבטחת סייבר מתקדמים.

פורטינט עומדת בראש עם השקעות אסטרטגיות ותזמון חזק בשוק הגישה המאובטחת. הדבר הודגם לאחרונה על ידי השקת סדרת ה-FortiAP-S החדשנית של נקודות גישת WLAN, הכולל את FortiGuard, פתרון אבטחת סייבר כולל, אשר פועל ישירות על ה-AP.

"הפכנו את אבטחת תשתית הגישה לעדיפות ויצרנו פתרון המשלב רשתות גישה סקלביליות, גמישות ועתירות ביצועים, יחד עם טכנולוגיות אבטחת סייבר עדכניות. על ידי מינוף ארכיטקטורת הגישה המאובטחת של פורטינט, לקוחותינו יכולים ליהנות מאבטחת שכבת הגישה הטובה ביותר בשוק", אמר קן קסי, מייסד, יושב ראש הדירקטוריון ומנכ"ל פורטינט.

אירועים קרובים