תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - מדידת ביצועי מערכות וניטור חווית משתמש באפליקציות פנים ארגוניות ובערוצים דיגיטליים

"השימוש ב-Dynatrace חוסך לנו 87% במשאבים שהיינו משקיעים בבדיקות ביצועים"

09/11/2015 12:28
שחר ברקן, דירקטור סיסטם וארכיטקטורה, Mind CTI

"במסגרת העשייה הספורטיבית שלי אני פוגש לא מעט אנשים שעוסקים בספורט. כאשר אני מסתכל על אלו שהם יותר בולטים, טובים ומגיעים להישגים יותר גבוהים, אני שם לב שמה שמאפיין אותם, הוא שהם מודדים כל הזמן את הביצועים שלהם ומשתפרים. כמו בספורט הישגי, גם בסביבה הארגונית בכלל ובסביבת הדיגיטל בפרט, כדי להצליח ולהגיע להישגים טובים יותר, חשוב למדוד ולנטר ביצועים באופן תמידי". כך אמר אמיר הראל, סגן מנהל חטיבת מוצרי התוכנה של מטריקס.

הראל היה מי שפתח את כנס Israel   Perform Day, שערכו Dynatrace ומטריקס בנושא ניהול ומדידת ביצועים בסביבת הדיגיטל, בהשתתפות עשרות מומחי דיגיטל, שיווק, אנשי ביצועים ומנהלי IT.

דובר מרכזי במפגש היה גיל גבעתי, מנהל מוצר Dynatrace במטריקס, שסקר את פתרונות החברה בתחומי ניהול הביצועים, מניטור ומדידת ביצועים של חוויית משתמש הקצה ואפליקציית המובייל, דרך ערוצי האינטרנט והענן, ועד הקוד, מערכות התוכנה בארגון וסביבת הדטה סנטר.

לדברי גבעתי, "אחד הדברים המרכזיים ש-Dynatrace עשתה לאחרונה, זה לעבור למודל עבודה של Agile. עדכונים ושיפורים בגרסאות של הפתרונות במחזורי זמן קצרים יותר. כל זאת לטובת לקוחות החברה והמשתמשים, כדי להתקדם עם הטכנולוגיה, עם המענה של החברה לאתגרים בתחום, ולספק ללקוחות את הפתרונות הטובים ביותר, כמה שיותר מהר".

לדבריו, "ב- Dynatrace הכל אוטומטי וידידותי. ההטמעה, הקונפיגורציה של הפתרון, השימוש היומיומי בו והאנליטיקה שהוא יודע לספק". גבעתי ציין כי "אחד הפיצ'רים ש-Dynatrace  תשיק בקרוב זה ניטור ברמת שמות הפונקציות, מה שישפר משמעותית את השיח ואת דרך פתרון בעיות הביצועים, בין הגורמים העסקיים ואנשי התמיכה שמדווחים על תקלה לבין צוותי הפיתוח והבדיקות שאמורים לפתור אותה".

"חסרה לנו דרך לנטר ולאתר את הבעיה בקלות"

בין הדוברים בכנס היו גם נציגי לקוחות שסיפרו על ההצלחה שלהם עם היישום של Dynatrace, ביניהם YES ,Mind CTI וחברות מובילות בתחום הטלקום והגיימינג.  שחר ברקן, דירקטור סיסטם וארכיטקטורה ב-Mind CTI, סיפר כי "בעבר, כשהתמודדנו עם בעיית ביצועים או תקלה בפתרונות שלנו, לא הצלחנו תמיד לאתר את מקור הבעיות, וזה לקח יותר מדי זמן. אחד אמר שזה כנראה בשרתים, שני באפליקציה ושלישי בבסיס נתונים. הייתה חסרה לנו דרך לנטר ולאתר את הבעיה בקלות".

ברקן המשיך והוסיף כי "בדיוק במקום הזה Dynatrace ומטריקס נכנסנו לתמונה. שילבנו אותם בתהליך הפיתוח והבדיקות וגם בעבודה מול הלקוחות. התחלנו עם בדיקות הביצועים בשנת 2013 ומאז המציאות העסקית היא אחרת. אנו מצליחים לאתר את הבעיה במהירות, מעבירים את הממצא לגורם האחראי וישר מטפלים ספציפית בבעיה. אין יותר חוסר וודאות ויש שפה אחידה בין אנשי הבדיקות, הפיתוח והתמיכה באתרי הלקוח. זה גם חוסך לנו צורך לכתוב לוגים בתוך האפליקציות כי הכל נרשם ב-Dynatrace. בנוסף, בניגוד למערכות אחרות, השימוש ב-Dynatrace לא פוגע בביצועים בכלל, הוא מאוד ידידותי ומספק תמונת מצב מלאה ומצוינת. בעקבות בדיקת ROI שעשינו, מצאנו שב-99% מהמקרים אנו מצליחים לזהות את הבעיה בהרצה הראשונית של הבדיקה. זה חוסך לנו משאבי זמן ועבודה, ובשורה התחתונה חוסך גם עלויות בצורה משמעותית. בסופו של דבר גם הצלחנו לזרז את הדליברי עם גרסאות חדשות. מבדיקה שעשינו מצאנו כי השימוש ב-Dynatrace חוסך לנו 87% במשאבים שהשקענו בעבר בבדיקות ביצועים".

שחר סיכם את דבריו ואמר כי "כיום אין דבר כזה להריץ בדיקת ביצועים בלי Dynatrace. הצוותים שלנו כבר לא רוצים לעבוד בלי זה. בנוסף גם החלטנו לקדם עבודה עם הפתרון באתרי הלקוחות שלנו כדי לייעל את השירות והתמיכה שאנו נותנים להם. זה משפר את השיח שלנו עם הלקוחות. הדבר האחרון שאנו רוצים זה שתהיה תקלה ונפילת מערכת ובזכות Dynatrace הצלחנו להפחית זאת משמעותית".

אירועים קרובים