תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - UPDAY

ווי אנקור, Infinidat ו-VMware מנצחות את הסופה

27/10/2015 17:16
דן שפרונג, סגן נשיא בכיר לאזור EMEA באינפינידט. צילום: יח"צ

ווי אנקור , Infinidat ו-VMware ניצחו את הסופה אתמול בנוק אאוט, למרות הפסקת חשמל ששיתקה את כל אזור השרון ואת הרצליה שבו נערך הכנס.

לכנס שערכו שלוש החברות הגיעו כ-50 ממנהלי התשתיות והאחסון מהארגונים המובילים בישראל, ביניהם: טבע, רפאל, אל-על, תשתיות נפט, כצט, פז ועוד. בכנס חשפו החברות את הדור הבא של פתרונות האחסון והווירטואליזציה.

את הכנס פתח שריג צור, מנכ"ל ווי אנקור, עם סקירה על קבוצת חילן , החברה האם של ווי אנקור, וסקר את היתרונות היחסיים של החברה הנובעים מנסיון של מאות פרויקטים מוצלחים שביצעה עד עתה. בהמשך חשף דן שפרונג, מנהל המכירות של Infinidat לישראל ודרום אפריקה, את החברה ואת פתרונותיה המהפכנים, שקיבלו משנה תוקף נוכח נזקי הסופה שתקפה את המדינה והשאירה חצי ממנה ללא חשמל.

ראם חזן, מנהל פריסייל לאזור ישראל, טורקיה ודרום אפריקה ב-Infinidat, הציג את משפחת המוצרים InfiniBox, דור חדש של פתרונות אחסון עתירי ביצועים, הניחנים ביכולת לאחסן נפחים גבוהים בשטח רצפה קטן ובזמינות גבוהה – אמינים, בעלי יכולת הרחבה, מהירים, יעילים וחסכוניים.

אבי יושי מ-VMware חשף את פתרונות הוירטואליזציה המוגנים של VMware המשולבים בפתרונות האחסון של Infinidat.

את הכנס חתם סיפור הלקוח של מיטב דש, אשר הטמיעו את פתרונות Infinidat.

ווי אנקור הינה חברת אינטגרציה מהמובילות בישראל המספקת פתרון מלא ומקיף לאתגרי העידן החדש בעולמות הדטה סנטר, Big Data, אבטחת מידע ובמעבר לענן הפרטי והציבורי. ווי אנקור שימשה כחלוצת פתרונות הווירטואליזציה והאחסון בישראל והובילה אותם החל משנת 1990. הניסיון הרב שצברה החברה באלפי הטמעות של מערכות, בכל מגזרי המשק וסוגי העסקים, הפך אותה לבחירה הטבעית והמועדפת לכל פרויקט תשתית, ענן, תקשורת , Big Data ואבטחת מידע.

VMware היא החברה המובילה בתחומי תשתיות הענן והניידות העסקית. הפתרונות מבוססים על טכנולוגיית וירטואליזציה מובילה ומספקים מודל חדש של IT – נזיל, מיידי ובטוח יותר. לקוחות יכולים לחדש מהר יותר ולעמוד בקצב הטכנולוגיה המתפתחת באמצעות שימוש בטוח יותר. עם הכנסות של שישה מיליארד דולר בשנת 2014, ל-VMware יש יותר מ-500 אלף לקוחות ו-75 אלף שותפים. מטה הארגון ממוקם בעמק הסיליקון, ולחברה משרדים בכל רחבי העולם.

Infinidat, המספקת את הדור הבא של פתרונות האחסון לארגונים גדולים, הינה חברה ישראלית, אשר הוקמה על ידי משה ינאי ופועלת בראשותו. החברה מעסיקה מעל ל-350 עובדים סביב העולם. בישראל ממוקמים מטה הפיתוח, הנהלת החברה ומחלקת השיווק והמכירות. לחברה התקנות של קרוב ל-200 פטה-בייט סביב העולם, בהן ללקוחות Fortune 500. החברה הודיעה לאחרונה על סבב גיוס שני של 150 מיליון דולר, מתוך סך גיוסים של 230 מיליון דולר, ומוערכת כיום לפי שווי של 1.2 מיליארד דולר.

אירועים קרובים