תוכן שיווקי
לקראת אירוע - COMMVAULT - MAKE YOUR DATA WORK FOR YOU Conference, יום ב' 16 בנובמבר, אווניו מרכז אירועים וקונגרסים, קריית שדה התעופה

גיא רחמים, נט-אפ: "מתקיימת עבודת צוות וסינרגיה מעולה בין החברות"

22/10/2015 13:27
גיא רחמים, סמנכ"ל הטכנולוגיות של נט-אפ

לקראת אירוע הלקוחות השנתי של קומוולט (CommVault) שיתקיים ביום ב', 16 בנובמבר, באווניו מרכז אירועים וקונגרסים בקריית שדה התעופה, שוחחנו עם גיא רחמים, סמנכ"ל טכנולוגיות של נט-אפ (NetApp).


ספק קצת רקע על נט-אפ – מתי הוקמה, כמות עובדים, באילו תחומים פועלת?
"נט-אפ היא חברה בינלאומית אשר הוקמה בשנת 1992 בעמק הסיליקון בארצות הברית והיא מונה כיום 13 אלף עובדים. השלוחה הישראלית של החברה נפתחה בסוף שנות ה-90 והיא מורכבת משני סניפים: סניף מכירות שמונה כ-60 עובדים אשר אחראים על מכירות, תמיכה ושירות לכל הלקוחות הישראליים, וסניף שני הנקרא Innovation Center והוא מונה 40 עובדים. סניף זה מתפקד כסטארט-אפ לפיתוח של מוצרים עתידיים. נט-אפ פועלת בתחום הענן הפרטי, הציבורי וההיברידי ועוסקת ב-Data Management. אנו מייצרים מוצרי אחסון מידע חדשניים, אשר שמים דגש על היעילות והגמישות בעולם ה-IT".

אילו פתרונות אתם מספקים לשוק?
"אנו מספקים פתרונות אחסון מידע שמתבטאים ביישומי אחסון, פתרונות אחסון בענן הפרטי, הציבורי וההיברידי".

מהן המגמות או הטרנדים הבולטים בתחום זה כיום?
"המגמה העיקרית שניתן לראות היום היא ההתפתחות של שילוב הענן בחברות ובארגונים רבים. נט-אפ מספקת מגוון פתרונות לענן, בין אם ללקוחות שאינם מעוניינים לצאת לענן הציבורי ומעדיפים את הענן הפרטי, או לקוחות אשר יוצאים לענן הציבורי ומעוניינים לשלב בינו ובין הענן הפרטי. אנחנו נותנים פתרונות לכל העולמות ומספקים פלטפורמת Data Fabric שמטרתה היא לחבר בין סוגי הענן השונים".

ספר על שיתוף הפעולה עם קומוולט. איך מתנהלת העבודה המשותפת?
"קומוולט מספקת פתרונות ניהול נתונים לאנטרפרייז. נט-אפ עוסקת באחסון וניהול המידע על התקני חומרה וקומוולט מתמקדת בפתרונות של ניהול, חיפוש, אינדוקס ושיתוף המידע מעל לחומרת האחסון, ומתמקדת ברובד האפליקציות ומערכות הקבצים. לכן דבר זה מאפשר לשתי החברות לספק פתרונות משותפים ומושלמים עבור הלקוחות. שיתופי הפעולה בינינו הם רבים ומגוונים. בעזרת שיתופי הפעולה הללו פיתחנו יחד מספר מוצרים אשר תוכננו על מנת לסייע ללקוחות של שתי החברות לקבל את השירות היעיל ביותר בתחום של ניהול, גיבוי חיפוש, שיתוף ושכפול המידע. אני אציין מספר דוגמאות:

● מוצר בשם SnapProtect שפיתחנו על ידי שימוש בחלק מתוכנת הניהול של קומוולט. זהו מוצר OEM אשר מאפשר ליצור חבילה יחודית עבור לקוחותינו.
● קיימים לקוחות רבים אשר משתמשים בפתרונות של קומוולט לניהול וגיבוי המידע. לשם כך נחוץ יעד גיבוי ואלו הם דיסקים. בנטאפ קיים מוצר בשם E-Series וביחד עם הכלים של קומוולט אנו מספקים פתרונות משולבים שכוללים את מוצרי קומוולט ומוצרי האחסון שלנו.
● ברשותנו מגוון של פתרונות המאושרים הן על ידי קומוולט והן על ידינו' ואשר מתאימים לצרכי הלקוחות של שתי החברות.
● קיים התקן ניהול מידע אחוד המבוסס על טכנולוגיות של שתי החברות. התקן זה כולל את חומרת נט-אפ ותוכנת קומוולט במוצר אחוד אשר עדיין אינו משווק בישראל.
● מוצר בשם AltaVault אשר משמש לתמיכה בענן".

"כפי שניתן להבין, קיים שיתוף פעולה פורה והדוק בינינו ובין קומוולט, אשר לא מסתכם רק במישור העסקי הגלובלי, אלא מתקיים בין העובדים עצמם. אני יכול להעיד באופן אישי שמתקיימת עבודת צוות וסינרגיה מעולה בין החברות".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים