תוכן שיווקי
לקראת אירוע - QlikView Israel, יום ד' 21 באוקטובר, סינמה סיטי

המפגש בין אנליטיקה ו-BI

12/10/2015 13:17
QlikView Israel

מאת: יוגב פלד, מייסד ומוביל חדשנות QlikView Israel.

בעידן בו כמות נתונים ומגוון מקורות מידע מוכפלים מדי שנתיים והטכנולוגיה מאפשרת לכל אחד מאיתנו, בכל רגע נתון ומכל מקום, לשאול שאלות, לחפש תשובות, לזהות מגמות, להסיק מסקנות ולשתף את התובנות – שמה לעצמה למטרה Qlik להמשיך ולהוביל גם את הדור הבא של ה-BI המודרני.

המהפכה הטכנולוגית והיכולת לאסוף כל פיסת מידע מכל מכשיר ובכל נושא, יוצרת הזדמנויות עסקיות ומהפכה בדרך בה אנשים מסתכלים, מחפשים ויוצרים נתונים.

כשאנו מסתכלים על היכולת שלנו לנווט ממקום למקום, לתכנן את סדר היום ולוחות הזמנים, לשתף אחד את השני בנתיב הנסיעה ובעזרת כל אלה אף להספיק יותר ולהיות יעילים יותר, אנחנו מבינים שהניווט ממקום למקום ברכב לא שונה במהותו מכל ניווט אחר בנתונים, גם בעולם העסקי המודרני.

יוגב פלד, מייסד ומוביל חדשנות QlikView Israel

יוגב פלד, מייסד ומוביל חדשנות QlikView Israel

בנוסף לאתגרים הטכנולוגיים והרצון לתמוך במגוון רזולוציות המבוססות על מכשירי קצה כגון מחשבים ניידים, טלפונים חכמים, טאבלטים בגדלים שונים, שעונים חכמים ועוד, הולך ומסתמן אתגר עסקי לא פחות חשוב ולא פחות מרתק והוא היכולת לזהות, לנתח ולחזות התנהגות של יישויות שונות.

היכולת המודרנית לאסוף נתונים עבור כל פעולה, כל התנהגות ולעיתים אפילו מחשבה, יוצרת לארגונים וחברות אתגרים עסקיים ונורמות ניהול שלא היו נהוגות בעבר. ההבנה שאוסף של לקוחות, מוצרים או עובדים הוא בעצם אוסף של תבניות התנהגות שונות, שכל אחת מהתבניות דורשת מתן פתרון אחר ומאמצעי שיווק אחרים, יוצרת אתגר טכנלוגי ואתגר עסקי ושיווקי שמחייב את החברות להיערכות אחרת ואפשרויות ניתוח מתקדמות יותר וגמישות יותר.

הפלטפורמה האנליטית החדשה Qlik Analytics Platform של Qlik אשר כוללת כיום, בין היתר, את פתרון ה-Qlik Sense החדשני וכן את פתרון ה-QlikView  המצליח בעולם, היא הבסיס לפלטפורמת ה-BI המתקדמת בשוק כיום. פלטפורמה אשר נבנתה מתוך חשיבה לתת מענה לכל אותם אתגרים וצרכים עסקיים וטכנולוגים בעידן המודרני של ה-BI.

הפלטפורמה החדשה משלבת יכולות Self Service לצד Smart Data Visualization וכלי הפצה ודיווח מתקדמים אשר משולבים עם פתרון ETL ייחודי לטיוב נתונים מתקדם. בנוסף וכחלק מהפלטפורמה החדשה מאפשרת היום Qlik גם גישה למקורות נתונים משלימים לטובת הרחבת יכולות הניתוח והשלמת התמונה העסקית הכוללת של הארגון.

מתוך רצון לענות גם על אתגרים של יכולות ניתוח וחיזוי התנהגות, לצד היכולת להמשיך ולראות נתוני עבר ולאפשר למשתמש העסקי לנווט בין האתגרים העסקיים, שילבה QlikView Israel מנוע אנליטי מתקדם אשר יוצר פתרון ייחודי ומתקדם בעולם המבוסס על תפיסה חדשה הנקראת BI-Havior.

תפיסת BI-Havior המשלבת בין המנוע האנליטי המתקדם בשילוב עם היכולות המתקדמות של הפלטפורמה האנליטית, יוצר בשוק ה-BI המודרני מצב של שובר שוויון בין התפיסה הנהוגה היום של ניתוח מגמות וחיפוש תובנות עסקיות ששמור לעולם ה-BI ועולם ההתנהגות והחיזוי ששייכים לעולם ה-Data Mining.

הכל במטרה לתת לארגונים ולחברות השונות פלטפורמה אנליטית מודרנית שיכולה לתת מענה לצרכים העסקיים בעידן החדש.

בכנס המקצועי שייערך ב-21 באוקטובר 2015, בסינמה סיטי בראשון לציון, תציג QlikView Israel את הפלטפורמה האנליטית המתקדמת ביותר בשוק ה-BI  וכן תחשוף, לראשונה בעולם, את תפיסת ה-BI–Havior שעתידה להוביל בשנים הבאות את שוק ה-BI המודרני.

הכנס יעסוק בין היתר, בחידושים שבגרסת QlikView 12 ומשתתפי הכנס המקצועי יוכלו ליהנות גם מקורס מזורז בפיתוח מודל מבוסס Qlik SENSE ולשמוע הרצאת "טיפים וטריקים" המבוססת על QlikView – פתרון ה-BI המוביל בעולם.

לצפיה באג'נדה של הכנס ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים