תוכן שיווקי

Emind: היחידה בישראל שהוסמכה ל-AWS Managed Service Partner

07/09/2015 17:01
Emind ו-AWS

Emind מקבוצת אולקלאוד (AllCloud), חברת שירותי הענן הוותיקה והמובילה בישראל, הוסמכה ל-AWS Managed Service Provider הראשון של אמזון ווב סרוויסס (AWS) בישראל.

בכך הופכת החברה לספקית שירותים מנוהלים היחידה כיום של AWS בישראל, ומהבודדות מסוגה בעולם.

כחלק מהתהליך, הוסמכה Emind על ידי צוות חיצוני בינלאומי, שביצע ביקורת יסודית מטעם AWS, ואישר את יכולת החברה ללוות חברות במעבר לענן. הביקורת בוצעה כדי להבטיח שכספקית שירותים מנוהלים ללקוחות AWS, עומדת Emind בדרישות האיכות הגבוהה ובסטנדרטים המחמירים של רשת שותפי AWS, ותספק ללקוחותיה ערך מוסף גבוה, בדגש על מגוון היבטים כמו יציבות, ביצועים, אבטחת מידע, יעילות וחסכון בעלויות וניהול.

להב סביר, מנכ"ל Emind, אומר כי "זהו הישג גדול לחברה. אנחנו שמחים להיות חלק מקבוצה קטנה של חברות מהמובילות בעולם שאושרו באופן רשמי כ-MSP על ידי AWS. התואר מאשר הלכה למעשה את ה-DNA ושיטת העבודה של החברה, ששמה את הלקוח והערך ללקוח בראש סדר העדיפויות, תוך שמירה על חדשנות לצד מקצוענות ללא פשרות".

הראל יפהר, מנהל אמזון ווב סרוויסס בישראל, אומר בעקבות ההכרזה: "משמח מאוד לראות את שותפינו הישראלים עוברים את רף האיכות כדי להפוך ל- AWS Managed Service Provider. אנו רואים אימוץ נרחב של AWS על ידי חברות בישראל וברחבי תבל, ושותפים כמו Emind משתמשים במומחיותם על מנת לסייע ללקוחות מכל הגדלים לעבור אל הענן".

Emind מסייעת לחברות בכל השלבים של מסען לענן, החל משלב התכנון ועד המימוש. ללקוחות המעוניינים בניהול מלא של סביבת הענן שלהם, מציעה Emind מספר אפשרויות, כולל שירותים מנוהלים כמו ניטור פרואקטיבי (NOC-as-a-Service), אבטחת מידע (SOC-as-a-Service), והתאוששות מאסון והמשכיות עסקית (DR-as-a-Service). גישה ייחודית זו של Emind מאפשרת ללקוחות להצליח ולעשות שימוש מיטבי בענן.

אירועים קרובים