תוכן שיווקי
לקראת אירוע - תקשורת לשותפים עסקיים, יום ה' 3 בספטמבר, יס פלאנט ראשון לציון

אור יצהר, גטר: "התקשורת האלחוטית הפכה לתשתית החשובה בארגון"

02/09/2015 15:48
אור יצהר, מנהל תחום תקשורת, חטיבת טק, גטר

כתב: הילל יוסף

"השימושים השונים של ארגונים בתקשורת האלחוטית מתרבים והופכים אותה מ-Nice to Have לקריטית. אנו רואים גידול בחיבור הרשת הארגונית לאלחוטית כפועל יוצא לאמינות לה זוכה הטכנולוגיה בקרב המנמ"רים. אנו רואים גידול שוטף בהיקף הפעילות שלנו בתחום שצפוי בשנת 2016",  כך אמר אור יצהר, מנהל תחום תקשורת, חטיבת טק בגטר.

יצהר התראיין לקראת כנס שותפים עסקיים שעורכת החברה השבוע. כנס התקשורת של גטר למשווקים שלה, VIP CLUB, ייערך באולם יס פלאנט, רחוב המאה ועשרים 4, ראשון לציון, ביום חמישי, 3 בספטמבר 2015.


לדברי יצהר, "אנו מייצגים בישראל את רקאס (Ruckus Wireless) האמריקנית, עם פתרונות ה-Wi-Fi שלה. חווינו השנה צמיחה בפעילות בתחום בשל הגידול בהטמעת פתרונות אלחוטיים. Ruckus מצטיינת במענה לריבוי של משתמשים על נקודת גישה אחת, מהירות גבוהה במיוחד, יציבות וחיבוריות בזכות טכנולוגיית BeamFlex הייחודית והמהפכנית. בקר הניהול מקנה אפשרות לניהול תדרים חכם, פורטל ניהול אישי לרשת, בקרה וניטור ציוד קצה, תמיכה בניידות משתמשים ב-VoIP וב-Roaming, כך שמשתמש קצה שעובר משטח כיסוי של יחידה אחת לאחרת לא יאבד את הקשר, גלישה מאובטחת ומוצפנת ועוד". בכנס, אמר יצהר, "נציג את הפתרונות החדשים של החברה בתחום".

בנוסף, ציין יצהר, "יש לנו קווי מוצרים חדשים משלימים כמו Purple WiFi, חברה בריטית, המעניקה שירותי ענן לעמודי נחיתה. כך, למשל, אם אני נכנס לקניון או לבית מלון, ואני רואה כי יש במקום רשת אלחוטית, אני בוחר את  הרשת – ברגע זה נפתח בפני עמוד אינטרנט אשר מחייב אותי כדי להשתמש ברשת זו, לאשר תנאי שימוש, או להכניס סיסמה, או להתממשק באמצעות פרופיל של רשת חברתית, כדוגמת פייסבוק (Facebook). כך מתאפשר לעסק לשמר את הקשר עם הלקוח, להכיר את פילוח הלקוחות, ליצור קשר חוזר עם הלקוח, ולהזמין את הלקוח לשוב ולחזור לבקר בקניון. בנוסף, ניתן יהיה להפיק מידע אודות טעמיו והעדפותיו האישיים". כך, ציין יצהר, "השירות מתממשק לכל מוצרי האלחוט השונים, מביתיים ועד לרמת האנטרפרייז".

הוא ציין כי "Ruckus ממשיכה לצמצם את הפער בינה לבין שחקניות אחרות בשוק, ובישראל אנו נהנים מקצב מכירות גבוה במיוחד עם נתח גבוה ביחס למדינות אחרות בעולם. הפכנו לברירת המחדל המועדפת בפרויקטים בתחום המלונאות, החינוך ובשוק המוניציפאלי עם כמה פרויקטי דגל של רישות בתי הספר בתל אביב, ירושלים וחיפה על-בסיס קונטרולר מנהל מרכזי המותקן בעירייה.

לדבריו, "נחשוף בכנס דגם חדש, R710, מהפכני בתקשורת אלחוטית, המספק בראשונה יכולת תקשורת אל משתמשים שונים במקביל. Ruckus היתה הראשונה להציג מוצר התומך בדור השני של התקן החדש 802.11ac, ובישראל כבר הותקנו שלוש מערכות עם הציוד המתוחכם".

פתרון נוסף שנציג הוא של Cambium Networks, אשר התחלנו לשווק באחרונה בישראל. החברה מתמחה בפתרונות קישור נקודה לנקודה אלחוטיים. הפתרון מיועד להעברת נתונים מהירה בין שני אתרים מרוחקים, וכן חיבור של נקודות קצה באופן אלחוטי, כמו מצלמות אבטחה".

"תחום מרכזי שני שנציג בכנס הוא בעולם מצלמות ה-IP של קאנון, Canon IP Cameras", אמר יצהר. "החברה נכנסת לתחום זה בהילוך גבוה, ולטובת החדירה לשוק היא ביצעה כמה רכישות משמעותיות בחודשים האחרונים. הרכישה הראשונה היא של תוכנת ניהול מצלמות אבטחה VMS של Milestone, והאחרת של מובילת השוק AXIS. במקביל, Canon מפתחת קו מוצרים שלה למצלמות, המבוסס על העדשות והפטנטים שלה". לדבריו, "אנו מכוונים לכניסה לתחום של ערים חכמות וערים ללא אלימות כבר ברבעון הרביעי השנה, ולהערכתי נזכה בפרויקטים בתחום בשנת 2016".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים