תוכן שיווקי

דרך ארץ הטמיעה מערכת חדשה לשיפור מערך שירות הגבייה

11/08/2015 16:17

דרך ארץ, המפעילה את כביש 6, הטמיעה פתרון אוטומטי וחדשני, IVI Queue Control, לניהול ושיפור תהליכי שירות וגבייה. הפתרון סופק והוטמע על ידי ITNAVpro.

המערכת משמשת לניהול יעיל של פניות יוצאות ללקוחות במסגרת תהליכי שירות יידוע וגביית חוב, וזאת תוך ייעול תהליכי עבודה בארגון וחסכון בעלויות וכוח אדם.
יישום והטמעת מערכת IVI Queue Control מאפשר עבודת נציגים יעילה ב-Blending וכמו כן ניהול אפקטיבי של תהליכי הוצאת השיחות במוקד השירות הטלפוני.

מערכת IVI Queue Control שהוטמעה על ידי ITNAVpro כוללת את המודלים הבאים:

● מודל טעינת רשומות חייבים – מודול זה מקבל קובץ בשעה מוגדרת מראש לצורך חיוג ללקוח באופן אוטומטי והעברה לנציג רק לאחר זיהוי מענה אנושי. בהחלטת הנציג, המערכת יוזמת שיחה לחייב בחיוג חוזר ללקוח בהתאם למועד אותו ביקש הלקוח ובאופן אוטומטי.
● מודול ניהול החיוג ללקוח – מודול זה מגדיר את התנהלות המערכת לפי תוצאות החיוג כגון מספר ניסיונות החיוג המקסימלי, פרקי זמן לחיוג חוזר בהתאם לסוגי אי מענה. הפתרון מיישם אלגוריתמים של חיזוי כך שבפועל הלקוח יועבר ישירות לנציג ללא המתנה.
● מודול הקפצת מסך – מודול זה פותח חלון לנציג ב-CRM (מקפיץ מסך) אשר מכיל פרטי לקוח ומידע נוסף המאפשר לנציג לנהל את השיחה בצורה אפקטיבית ויעילה ולתעד את השיחה עם הלקוח.

אילן פרנקו, מנהל ההפעלה הראשי בדרך ארץ, ציין כי "הפרויקט הוא צעד טבעי ומתבקש כחלק מרמת השירות שאנו מספקים ללקוחות החברה. הטמעת המערכת היא חלק מהמאמץ המתמיד של דרך ארץ להתייעל ולשפר את השירות עבור לקוחות הכביש, ובעזרתה שיפרנו את תהליכי יידוע הלקוחות בגין חובות".

יאיר אריאלי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ITNAVpro

יאיר אריאלי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ITNAVpro

יאיר אריאלי, סמנכ"ל שיווק ומכירות ITNAVpro מוסיף כי "פלטפורמה זו המוצעת על ידנו מהווה פתרון עוצמתי הן ברמה העסקית והן ברמת יעילות המוקדים עבור חברות הנדרשות לשיפור ביצועים בכל שלבי התהליך הארגוני. הפתרון המוצע נותן מענה גם לדרישות נוספות כמו עמידה בדרישות "חוק 3 דקות", ניהול קמפיינים לשיחות מכירה, סקרים, וכדומה "

אירועים קרובים