תוכן שיווקי
לקראת אירוע - VEEAM ON TOUR, יום ד' 9 בספטמבר, אושן, שדרות רוקח 101, תל אביב

מגמת הנטישה של ארגוני אנטרפרייז מפתרונות גיבוי מסורתיים משפיעה לטובה על התוצאות של Veeam

ברבעון השני נרשמה צמיחה של 64% בשוק האנטרפרייז בעקבות ההכרה של ארגונים במגבלות הגיבוי המסורתי; 70% מהחברות ב-Fortune 500 משתמשות ב-Veeam Availability Solutions עבור מרכז הנתונים החדש

29/07/2015 14:35
Veeam

Veeam Software, המספקת זמינות (Availability) עבור מרכז הנתונים המודרני (Modern Data Center), מכריזה היום (ד') על צמיחה של 22% בהכנסות שנרשמה ברבעון השני של 2015 בהשוואה לתקופה הדומה אשתקד. בנוסף, מדווחת החברה על צמיחה של 64% בהכנסות מלקוחות אנטרפרייז בהשוואה לשנה שעברה ועל כך ש- 70%  מהחברות בפורצ'ן 500 (Fortune 500) ו-48% מהחברות ב-Global 2000 נמנות על לקוחותיה.

זו השנה השלישית ברציפות בה Veeam מדורגת בריבוע הקסם של גרטנר (Gartner) בקטגוריה של תוכנות גיבוי לאנטרפרייז. "יותר ויותר ארגונים בוחרים את פתרונות הגיבוי שלהם מספקים המציעים הגנה רחבה יותר בנוסף לתוכנות הגיבוי המסורתיות, בשעה שכיום, ארגונים כבר מכירים בערך הטמון בגיבוי מידע קריטי בשיטות, בטכניקות וביעדים מגוונים", כותבים דייב ראסל, סמנכ"ל ואנליסט בכיר, פושאן רינן, מנהל מחקר, ורוברט ריים, מנהל מחקר, בדיווח של ריבוע הקסם של גרטנר לשנה זו.

VeeamON Tour

VeeamON Tour

"אנו ממשיכים לראות מיגרציה מגיבוי מסורתי לפתרונות Availability המתאימים למרכז הנתונים המודרני, בעקבות ההבנה של ארגונים כי גיבוי כיחידה עצמאית אינו מספיק עוד על מנת לפגוש את הציפיות של בעלי המניות שלהם", אמר רטמיר טימשייב, מנכ"ל Veeam. "במהלך הרבעון האחרון ראינו צמיחה חזקה לא רק בעסקי האנטרפרייז שלנו, אלא גם שברנו את מחסום ה-150 אלף לקוחות – עובדה המהווה סימן ברור לכך שארגונים בכל הגדלים עייפו מפתרונות Legacy ומצפים לפתרונות ה-Availability של הדור הבא של Veeam."

"הקמה של מרכז נתונים מודרני נחשבת לדרך המשתלמת ביותר, מבחינת עלות-תועלת, להגן על הקניין הרוחני שלנו", אמר אנדריי ברומס, מנמ"ר וסמנכ"ל בכיר ב-Goodwill Industries, בניו-יורק וצפון ניו ג'רזי. החברה נוגעת בחייהם של 95 אלף אנשים ומציבה 8,400 עובדים בשנה במקומות עבודה, ברחבי ניו-יורק.

"מטרתנו להבטיח כי הקניין הרוחני שלנו מובטח וזמין באופן מלא למשתמשים 24/7. הקניין הרוחני שלנו הוא מה שמאפשר לנו לספק את השירותים שלנו. Veeam לא רק נתנה לנו דרך להגן על הקניין הרוחני אלא גם דרך לשמר את המידע שלנו באופן שלם ואמין. עם Veeam אנו מצליחים להפיק את המירב מפתרונות הגיבוי, ההתאוששות, ושחזור המידע. Veeam יצרה מהפכה בעולם ה-IT שלנו וסייעה לנו להתקדם מתוכניות DR לתוכניות של המשכיות עסקית".

עוד ממצאים מתוצאות הרבעון השני, 2015:

Veeam Availability Suite v9 החדשה: יותר מ-10,000 לקוחות כבר פנו בבקשה לקבל עדכונים לגבי גרסה 9, עוד בטרם הושקה. רבים מביעים עניין ביכולות image-based VM replication שנוספו ל-Veeam Cloud Connect, ואשר יאפשרו להם להציע יכולות התאוששות מאסון כשירות (DRaaS). שוק ה-DRaaS מוערך בצמיחה עתידית של 1.42 מיליארד דולר השנה ובצמיחה של 11.92 מיליארד דולר עד 2020.

צמיחה ניכרת בענן: תוכנית הענן – Veeam Cloud Provider (VCP) program, דיווחה על צמיחה של 88% במספר הטרנזאקציות בהשוואה לשנה שעברה. לחברה יש כעת 8,500 ספקי שירותי ענן ברחבי העולם המהווים חלק מתוכנית ה-VCP, כולל למעלה מ-850 ספקי שירותים המורשים להציע שירותים עבור שירותי הענן של Veeam.

נתונים כלליים: 157 אלף לקוחות ב- 20 מדינות, 33 אלף שותפים (ProPartners), עם 1,860 עובדים ברחבי העולם.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים