תוכן שיווקי
בעקבות אירוע - CA & NessPRO

המתנה הנפלאה ליום ההולדת ה-40 של NessPRO

עבור דדי דבורסקי וזוהר פרל מ-NessPRO מהווה קליטת פעילויות המכירה, התמיכה, והיישום של CA בישראל סגירת מעגל - שניהם עסקו בשיווק וישום מוצרי CA בשנים שבהן יוצגה על ידי טכם, שלימים נרכשה על ידי נס

15/07/2015 14:34
משמאל - דדי דבורסקי, מנהל NessPRO וסמנכ"ל בכיר בהנהלת נס ישראל, מימין - זוהר פרל, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ושיווק של NessPRO ומנהל חטיבת CA-ישראל

קליטת פעילויות המכירה, התמיכה, והיישום של CA בישראל בקבוצת מוצרי התוכנה של נס ישראל – NessPRO – צוינה באירוע חגיגי במסעדת Claro במתחם שרונה בתל-אביב, בהשתתפות לקוחות, שותפים עסקיים, הנספח המסחרי בשגרירות ארצות הברית ואנשי NessPRO ו-CA.

דדי דבורסקי, מנהל NessPRO  וסמנכ"ל בכיר בהנהלת נס ישראל אמר באירוע כי הצטרפותה של CA היא מתנה נפלאה ליום ההולדת ה-40 של החטיבה הנחגג בימים אלה. NessPRO החלה את דרכה כ"תחום מוצרים וטכנולוגיות" בטכם, שהיתה חברת התוכנה הגדולה בישראל ואליה הצטרף דבורסקי ב-1984. דבורסקי ניהל את תחום המוצרים והטכנולוגיות ולימים כאשר נרכשה טכם על ידי נס הפך תחום  זה ל-NessPRO. את CA ייצגה בישראל טכם, אולם ב-1988 החליטה הנהלת החברה בחו"ל לפתוח שלוחה עצמאית בישראל.

"לא יכולה להיות מתנה יפה מזו ליום ההולדת ה-40 – מתנה שאותה איבדנו ב-1988 ועתה חזרה אלינו", אמר דבורסקי. הוא ציין כי היה לאחרונה בהרצאה של מאמן הכדורסל דייוויד בלאט ושמע מפיו כיצד נדהם כאשר מספר ימים לאחר שחתם על החוזה עם קליבלנד הודיעו לו שלברון ג'יימס מצטרף לקבוצה, ולמעשה הקבוצה קיבלה את הכדורסלן מספר אחד בעולם. "כדורסל ומחשבים הם אמנם עולמות שונים אבל גם אנחנו קיבלנו עכשיו תחת כנפינו את אחת מחברות התוכנה המובילות בעולם שיש לה בישראל עשרות לקוחות, עשרות שותפים וצוות עובדים נפלא" אמר דבורסקי.

"בדומה לכדורסל אנו ב-NessPRO מתחילים כל יום עם רצון לנצח", אמר דבורסקי. "לא משנה מה קרה קודם, אם הפסדנו או ניצחנו, מה כתבו ומה אמרו – כל יום בשבילנו הוא משהו חדש וגישה כזו היא שמובילה לנצחונות תוך שיתוף פעולה הדוק עם לקוחות ושותפים לטובת הצלחה משותפת".

הצטרפותה של CA ל-NessPRO היתה גם סגירת מעגל עבור זוהר פרל, סמנכ"ל בכיר לפיתוח עסקי ושיווק של NessPRO ומנהל חטיבת CA ישראל. פרל הצטרף אף הוא לטכם ב-1985 לאחר שחרורו מממר"מ והיה אחראי על אחד המוצרים המובילים של CA לתחום המיינפריים – Top Secret, מוצר בתחום אבטחת המידע.

המוצר, אגב, קיים עד היום. "מאז אותם ימים עבדתי בחברות אחרות בארץ ובחו"ל וכיהנתי בתפקידים שונים אך תמיד היתה לי פינה חמה בלב ל-CA שאיתה התחלתי את הקריירה שלי בענף המחשבים לאחר שחרורי מצה"ל. התהליך שהתנהל בחודשים האחרונים ושהסתיים בחזרתה של CA ל-NessPRO הוא אירוע משמעותי עבורי ועבור נס".

אירועים קרובים