עוד שינויים בסיסקו: שלושה בכירים פורשים

גארי מור, נשיא החברה וסמנכ"ל התפעול בחברה, רוב לויד, נשיא וסמנכ"ל הפיתוח והמכירות, יפרשו מתפקידם ב-25 ביולי

עושה מהפכה. צ'אק רובינס, מנכ"ל סיסקו . צילום: עמוד הפייסבוק של החברה

פחות מחודש לאחר שמונה למנכ"ל החדש של סיסקו,( cisco) צ'אק רובינס החל בבניית הכוורת שלו ו"אישר" את פרישתם של שני מנהלים בכירים שהיו מתחריו במירוץ להחלפת ג'ון צ'יימברס.

גארי מור, נשיא סיסקו וסמנכ"ל התפעול בחברה, ורוב לויד, נשיא וסמנכ"ל הפיתוח והמכירות, יפרשו מתפקידם ב-25 ביולי.

סך השנים שהשניים עבדו בסיסקו עומד על 35. מור ולויד היו שניהם בדרג גבוה יותר מאשר רובינס, בטרם מונה למנכ"ל ענקית התקשורת.

עוד דווח אמש (ב') כי פדמאסרי וורייר, סמנכ"לית הטכנולוגיה והאסטרטגיה בחברה, תעזוב אף היא. וורייר היא מהנשים-מנהלות הבולטות בעמק הסיליקון: לפני ימים אחדים דורגה במקום ה-84 בדירוג מאה הנשים המשפיעות בעולם של המגזין פורבס (Forbes).

"במבט קדימה", כתב רובינס בבלוג החברה, "אנו עוברים לעבוד עם צוות הנהגה שטוח, אשר נועד לפעול במהירות, חדשנות וביצועים – היבטים שנדרשים מאתנו בעשור הקרוב". רובינס הוסיף כי הוא יודיע על חזונו את החברה ועל גישתו הארגונית החדשה הארגונית בתוך שבועיים.

סיסקו היא החברה החמישית בגודלה בעמק הסיליקון. היא פיטרה בשנים האחרונות אלפים מעובדיה. באוגוסט האחרון פורסם כי היא תפטר מאות עובדים בישראל, כחלק ממהלך פיטורים עולמי רחב היקף, במסגרתו היא מקצצת את כוח האדם שלה ברחבי העולם ב-20% מכוח האדם שלה. החברה ביצעה בישראל סבב פיטורים גם בסוף 2013, אז הוא כלל כמה עשרות עובדים. ב-2011 היא פיטרה 3,000 עובדים בעולם.

בעת האחרונה פעלה סיסקו לארגון מחדש של חטיבת הדגל שלה לייצור חומרה. החברה צמצמה את היקף מכירות החומרה שלה ברשת, בתגובה לתחרות הגוברת מולה: חברות קונות פחות חומרה מספקי תקשורת והביקוש למוצריה בסין הולך ויורד. מגמות העל הטכנולוגיות החדשות פוגעות בה, ובראשן רישות מוגדר תוכנה, SDN (ר"ת Software-Defined-Networking) – מגמה שמפחיתה את התלות של לקוחות ארגוניים בחומרה מיוחדת לחיבור מחשבים אלה לאלה ובחיבורם לאינטרנט.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים