NTT נכנסת לפעילות בישראל; תקים יחד עם Med-1 הישראלית פלטפורמת מחשוב ענן מתקדמת ארגוני אנטרפרייז

רוני שדה, מנכ"ל MedOne

Med-1 תספק שירותי מחשוב ענן ברמת שירות (SLA) של "חמש תשיעיות", שיבטיחו את רמת האמינות והשרידות הגבוהים בעולם. השירות יסופק באמצעות MedOneCloud, הענן של Med-1, שיפעל לפי תקנים של רגולציות מקומיות ובינלאומיות מחמירים ביותר ובדגש על נושא אבטחת המידע. כך עולה מהסכם אסטרטגי שנחתם לשיתוף פעולה עסקי בין Dimension Data הבינלאומית (חברת בת של NTT – חברת הטלקום הגדולה בעולם) לבין Med-1.

פלטפורמת הענן של Med-1 הוקמה לאחר בחינה מקיפה שערכו מומחי החברה בקרב עשרות ארגוני אנטרפרייז בארץ. לאחר שגיבשו את כל צרכי הארגונים בתחום השירות, הטכנולוגיה, המתקנים והאבטחה, אפיינה החברה את פלטפורמת הענן האופטימלית. מגוון פתרונות ה-IT שיאפשר הענן של Med-1 נועד להשלים את כל הפערים הטכנולוגיים הקיימים כיום בתחום מחשוב הענן עבור חברות וארגוני אנטרפרייז.

על מנת להתמודד בצורה האיכותית ביותר עם איומי הסייבר הרבים גם בפלטפורמת הענן, נטלה על עצמה Med-1 תקינה מחמירה ביותר. למעשה, Med-1 פועלת בהתאם למדיניות אבטחת המידע והסטנדרטים הגבוהים שהיא מיישמת כבר כיום – סטנדרטים שהיא מאמינה שיאומצו בעתיד הקרוב על ידי מרבית ארגוני האנטרפרייז בארץ.

שרתי הענן של Med-1 יוקמו בשני מתקני דטה סנטר נפרדים בישראל, שיגבו אחד את השני באופן מלא. כל מתקן יכלול את כל הטכנולוגיות, החומרה והתוכנה הנדרשים מהספקים המובילים בעולם. השימוש בשני מתקנים נפרדים יאפשר לחברה לספק רמת שרידות גבוהה ביותר, תכנית אופטימלית להמשכיות עסקית (BCP) ומגוון פתרונות ותוכניות להתאוששות מאסון (DRP).

במסגרת שירותי הענן של Med-1 תקים החברה מוקד שירות מקצועי, שיספק פתרונות ותמיכה לתכנון, הקמה, תחזוקה ושירות, בשגרה ובחירום. המוקד יפעל 365 ימים בשנה, 24 שעות ביממה, בעברית ובאנגלית.

רוני שדה, מנכ"ל Med-1, מסר כי "הוקדשו מאמצים רבים בארץ ובעולם באיתור ובמציאת הטכנולוגיות הטובות ביותר הקיימות כיום בתחום הענן. למעשה, במהלך השנתיים האחרונות, נציגי Med-1 ראיינו עשרות מלקוחותיהם באשר לצרכים שלהם בתחום הענן, לרבות צרכיהם בתחום אבטחת המידע ויחד עם הלקוחות, אופיין פתרון איכותי יוצא דופן. אנו שמחים ומתרגשים עם חתימת הסכם שיתוף הפעולה יחד עם חברת Dimension Data ומרוצים מאוד מהתוצאה".

עוד ציין שדה שהוא "מאמין שלקוחות האנטרפרייז בארץ יהיו שבעי רצון ממה שנציג להם ויעבירו בהדרגה את פעילות ה-IT שלהם לענן של Med-1. זאת עומדת להיות תקופה מרתקת ומהפכה של ממש בתחום הענן בישראל וזו זכות גדולה להיות חלק ממהפכה זו".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים