ח"כ יצחק הרצוג לבעלי העסקים הקטנים: "אנחנו באים לעבוד אתכם ביחד"

המפלגה התחייבה ליצור מסלולים מהירים למענקי חדשנות, הכשרה והסבה של כל מי שירצה לעבוד בחברות טכנולוגיות גדולות ומסלולי ביטוח, אבטלה ופיצויים במקרים המתאימים - בערבות המדינה

10/03/2015 11:42
המרוץ לקלפיות לא פוסח גם על תחום ההיי-טק, ח"כ יצחק הרצוג. צילום: קובי קנטור

המרוץ לקלפיות לא פוסח גם על תחום ההיי-טק. בשעה שבה רק לחלק קטן מהמפלגות יש מצע מסודר שפורסם, ערך מטה משק ועסקים של המחנה הציוני כנס להצגת התוכנית שלו "לעידוד צמיחה שוויונית ולמען חיזוק העסקים הקטנים והבינוניים בישראל". לאירוע הוזמנו כ-500 בעלי עסקים מרחבי הארץ. יחד עם זאת, חשוב לציין כי  באירוע עצמו נכחו הרבה פחות מהיעד המבוקש וכי לא נכחו בו בכירי המשק.

במרכז הכנס התקיים פאנל של מה שמכונה "הצמרת הכלכלית של המפלגה" – הח"כים יצחק הרצוג, ציפי לבני ואראל מרגלית לצד המועמדים פרופ' מנואל טרכטנברג ואיילת נחמיאס-ורבין.

בין הצעדים שהוזכרו כתוכנית פעולה, אם וכאשר המפלגה תרכיב את הממשלה: ייצור מסלולים מהירים למענקי חדשנות, קיצור הליכים ושיפור היחס של הרשויות כלפי כל סוגי העסקים, הכשרה והסבה של כל מי שירצה לעבוד בחברות טכנולוגיות גדולות ומסלולי ביטוח, אבטלה ופיצויים במקרים המתאימים – בערבות המדינה.

פרופ' טרכטנברג התחיב כי ממשלה בראשות הרצוג תפסיק להפלות לרעה את העסקים הקטנים וכי הוא, באופן אישי, יפעל למען דמי אבטלה לבעלי העסקים הקטנים ולעצמאים.

"אני שמח שעולם העסקים והמנוע האמיתי של המשק הישראלי, בעלי העסקים הקטנים, באו לשמוע את מה שיש למחנה הציוני לומר", אמר ח"כ הרצוג. הוא הוסיף כי "אני מאמין שהפיתוח של המשק מגיע מעולם העסקים. אנחנו באים לעבוד איתכם ביחד".

ח"כ לבני אמרה כי "יש קשר הדוק בין הבידוד שבו נמצאת ישראל למציאות הקשה בה חיים אנשי עסקים וחברות ישראליות בעולם.  נפעל לשחרר את הבידוד הזה, על מנת לשחרר את אזרחי ישראל".

ח"כ מרגלית הדגיש את הצורך "לייצר הזדמנות לעסקים להישאר בארץ ולא לעזוב את השוק המקומי". לפני כחודש התראיין מרגלית לאנשים ומחשבים ופרס את משנתו. הוא הבטיח כי ממשלה בראשות המחנה הציוני תקים שמונה חממות טכנולוגיות ותשתתף במימון שכר העובדים שלהן למשך שבע שנים.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים