סקיורנט מחזקת את תחום אבטחת המידע: חתמה הסכם שותפות עם Cytegic

פתרון הגנת סייבר

סקיורנט מקבוצת אמן חתמה על הסכם לשיתוף פעולה עם חברת ניהול הסייבר הישראלית Cytegic. במסגרת ההסכם, סקיורנט תשווק ותטמיע את מוצרי החברה בישראל.

פתרון הגנת הסייבר של Cytegic מאפשר איסוף בקרות אבטחת מידע ארגוניות ובנית מדדי אבטחה בזמן אמת, בשילוב עם מודיעין סייבר עדכני המצביע במקביל על איומיים רלוונטיים.

המערכת מבוססת איסוף בקרות באופן מקיף ביותר, החל מההבטים הטכניים ועד לתהליכי עבודה ארגוניים ובכלל זה היבטי כ"א. את נתוני הבקרות הנאספים מנתחת המערכת באופן אוטומטי ומיידי על בסיס אלגוריתם מתקדם ומוגן פטנט המאפשר למנהלי הארגונים לקבל תמונת מצב עדכנית וריאלית על מפת האיומים והרלוונטיות האפקטיבית שלהם על הארגון. באופן זה מנהלי הארגון מקבל נתונים מיידיים לצורך קבלת החלטות להשקעת משאבים באופק מיידי ובינוני ומעבר לקבלת תמונת מצב על האיומים ומידת המוכנות, מאפשר בנית תוכנית עבודה והשקעה מושכלת.

המוצר של Cytegic, המבוסס בין היתר על ניטור, איסוף וניתוח מודיעין בתחום הסייבר, מנתח את איומי הסייבר הקיימים בכל רגע נתון, גם ברמה הגיאופוליטית (כמו למשל מבצע צוק איתן) וגם ברמה העולמית (כמו המונדיאל) ומספק ניתוח בזמן אמת של רמת האיום הקיימת על רשת האבטחה הארגונית.

על פי אבי נגר, מנכ"ל סקיורנט מקבוצת אמן: "פתרון האבטחה של Cytegic מציג Control Dashboard למנהל אבטחת המידע, שכולל אפשרויות מודיעיניות במקביל לידע לגבי ניתוב משאבים ארגוניים בצורה מושכלת. מדובר על מוצר אבטחה מהרמה הגבוהה ביותר ואנחנו שמחים על שיתוף הפעולה עם Cytegic לשיווק המוצר בישראל."

שי זנדני, מנכ"ל , מCytegicמסר כי "כחברה המובילה בתחומה, היה לנו חשוב להתחבר למומחים בתחום בארץ. לכן בחרנו בסקיורנט סולושנס מקבוצת אמן, כמשווקי מוצר האבטחה שלנו בישראל. בשילוב כוחות נסייע ללקוחותינו להחזיר את השליטה באבטחת המידע בארגונם ולהשיג את אבטחת המידע הארגונית הטובה שיש כיום תוך ניתוח מתמיד של איומים קיימים וטיפול נקודתי על פי הצורך."

 

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים