תוכן שיווקי

מחפשים פתרון וידיאו קונפרנס רב משתתפים, איכותי ושעובד עם VDI?

Vidyo וסיטריקס שיתפו פעולה ומציגות את הפתרון

04/09/2014 15:26
מחפשים פתרון וידאו קונפרנס, רב משתתפים, איכותי ושעובד עם VDI?

מאת: דרק ט'ורסלאנד, Director of Product Management ב-HDX

כששמעתי בראשונה על Vidyo ועל היכולות שלה – הסתקרנתי. פתרון שיחות ועידה בווידיאו שלא דורש רשת מורכבת ועובד על חיבור פס רחב בסיסי מבלי לאבד איכות? הייתי צריך לראות את זה במו עיניי. ואכן, הופתעתי לטובה מהאיכות הפנומנלית ש-Vidyo מספקת. לכן, אני מאוד שמח לשתף את העובדה ש-Vidyo שחררה את הפתרון  VidyoDesktop VE for Citrix XenDesktop and XenApp.

אם אתם לא מכירים את Vidyo, הרשו לי להציג לכם. Vidyo מספקת פלטפורמה מבוססת תוכנה שיכולה לעבוד כמעט על כל רשת, כל מכשיר וכל יישום. בימים אלה החברה עושה גלים במספר תעשיות, כמו: בריאות, שירותים פיננסיים וממשלתי. Vidyo יכול לספק למשתמשים וידיאו מאובטח ועקבי באיכות HD, על פני מגוון רחב של נקודות קצה, כולל מחשב שולחני, נייד, אינטרנט, מערכות חדר, נקודות קצה H.323 / SIP ועכשיו גם נקודת קצה וירטואלית (VDI) של סיטריקס (Citrix).

איך היא עושה את זה ומה עושה אותה שונה? הכול קשור לארכיטקטורה, כמובן. הארכיטקטורה מבוססת התוכנה של Vidyo מנצלת ביעילות את רוחב הפס ומספקת איכות ויכולת התרחבות ללא מגבלה. כל זאת תוך הפרדת הווידיאו מתעבורת ה-VDI בסביבות מעורבות, החל מניידים דרך Thin client  ועד סביבת Client מלאה. כשותפה של  Citrix Ready, חברת Vidyo ממנפת את יכולות ה-SDK הווירטואלי שלה ליישום "ארכיטקטורה מותאמת", שמסיטה את עומס עיבוד הווידיאו/קול למכשיר המשתמש עצמו. זהו בדיוק המתכון הנכון עבור לקוחות של Citrix XenApp ו-XenDesktop שלנו!

פתרון Vidyo יכול לרוץ על שני סוגי ה- Clients – thin and thick. כל thin client שרץ על AMD או אינטל (Intel) עם ליבה כפולה מספיק, ואם יש לך גישה ל-thin client שרץ על מעבד ארבע הליבות החדש, תוכל להתרשם מהאיכות יוצאת הדופן ש-Vidyo מספקת.

וידיאו באיכות מעולה בסביבת VDI מאובטח היא דבר מרגש בפני עצמו, אך VidyoDesktop VE מציע יתרונות רבים נוספים, כמו: עמידות מעולה בסביבות תקשורת גרועה, איכות עקבית בכל סוגי מכשירי הקצה, יכולת ןןInteroperability וגם היכולת להתרחב למספרים גדולים של משתמשים בצורה חסכונית.

VidyoDesktop VE זמין כעת עבור XenDesktop ו-XenApp.

פרטים נוספים אצל AllTech Solutions Ltd, נציגי Vidyo בישראל, וגם כאן.

אירועים קרובים