בורסת הקריפטו הישראלית Bit2C גייסה יותר מ-4 מיליון ש' במימון המונים

בתהליך שנמשך כחודש וחצי הצליחה בורסת המטבעות הדיגיטליים - שנוסדה לפני שמונה שנים כשהתחום עוד היה בחיתוליו - למשוך כ-600 משקיעים, שהוכחו עד כמה התחום חם כיום, וגם העניקו לחברה רוח גבית להמשך פעילותה בארץ ובארה"ב

אלי בז'רנו, מייסד ומנכ"ל Bit2C. צילום: יח"צ

אחרי גיוס מוצלח של 1.6 מיליון שקל ב-2020, גידול של פי חמישה בהכנסות החברה ועשרות אלפי לקוחות, Bit2C (ביטוסי) – בורסת קריפטו ישראלית – יצאה לסבב גיוס שני בפלטפורמת 'פיפלביז'. הקריפטו הוא אחד התחומים החמים ביותר בכלכלה העולמית, וגיוס ההמונים של Bit2C – שהתחיל ב-7 ביוני האחרון והסתיים ב-26 באוגוסט – עבר את הרף שהציבה לעצמה החברה, עם השגת סכום של 4,176,187 שקל, שהושקעו על ידי יותר מ-600 אנשים.

מימין לשמאל: יוחאי אדרי, מייסד החברה; רון צרפתי, עו"ד ורו"ח, סמנכ"ל הכספים והרגולציה; ו-אלי בז'רנו, מנכ"ל ומייסד, Bit2C. צילום: יח"צ

מימין לשמאל: יוחאי אדרי, מייסד החברה; רון צרפתי, עו"ד ורו"ח, סמנכ"ל הכספים והרגולציה; ו-אלי בז'רנו, מנכ"ל ומייסד, Bit2C. צילום: יח"צ

Bit2C הישראלית הוקמה בשנת 2013 והיא אחת מעשר בורסות הקריפטו הוותיקות בעולם. בחברה פיתחו פלטפורמת מסחר, המאפשרת קנייה ומכירה מאובטחות של מטבעות דיגיטליים, מול השקל, ללקוחות פרטיים וחברות, לצד ניהול ושמירת מטבעות דיגיטליים ומימוש עסקאות בהיקפים גדולים. החברה מקדמת את עתידה הפיננסי, ופועלת לקראת הנפקה בבורסה לני"ע בשנים הקרובות, ויציאה לשוק בארה"ב.

לקוחות Bit2C ביצעו במהלך שמונה השנים האחרונות מאות אלפי עסקאות במטבעות דיגיטליים מול השקל, בנפח מצטבר של מעל ל 1.3 מיליארד שקל.

היקף המסחר והשימושים בביטקוין ובמטבעות דיגיטליים נוספים הולך וגדל, נוכח המצב הפיננסי העולמי הייחודי. אירועי חוסר יציבות גלובליים (כמו למשל מגיפת הקורונה) יוצרים הזדמנות בעולם המטבעות הדיגיטליים, ופוטנציאל הצמיחה הוא משמעותי.

מייסדי החברה, אלי בז'רנו והדר מקדסי הכירו בתיכון. כשבז'רנו, מנכ"ל החברה, שמע על הביטקוין מחבר לעבודה, הוא החליט להפיץ את הבשורה, ולספר על כך לחבריו בזמן משחק פלייסטיישן בסלון. מקדסי היה היחיד שהבין על מה ההתלהבות, ויחד הם הקימו את החברה.

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים