תוצאות מצוינות לאיטורו: עליות חדות בהכנסות ובמספר המשתמשים

החברה, שנמצאת בתהליכי יציאה להנפקת SPAC, רשמה ברבעון הראשון של השנה גידול של 141% בהכנסות ל-347 מיליון דולר וזינוק של 214% במספר המשתמשים

יוני אסיא, מנכ"ל איטורו ואחד ממייסדיה. צילום: יח"צ

איטורו, שאינה חברה בורסאית ולפיכך לא חייבת לפרסם את מלוא הביצועים הכספיים שלה, פרסמה אתמול (ג') נתונים על פעילותה במהלך הרבעון הראשון של השנה. מהנתונים עולה שלפחות על פיהם, היה לחברה רבעון מצוין.

במהלך שלושת החודשים הראשונים של 2021 נוספו לאיטורו 3.1 מיליון משתמשים רשומים חדשים – זינוק של 214% לעומת הרבעון הראשון של 2020. סך הכנסות החברה טיפס ב-147% ל-347 מיליון דולר, כאשר ההכנסות נטו מפעולות מסחר צמחו ב-72% ל-269 מיליון והיקף נכסי הלקוחות המנוהל על ידי איטורו הסתכם ב-8.4 מיליארד.

איטורו הודיעה במרץ האחרון על יציאה להנפקת SPAC בניו-יורק, באמצעות מיזוג עם FinTech Acquisition Corp. V, לפי שווי של 10.4 מיליארד דולר. את הנתון על מספר המשתמשים היא כללה במסמך רישום חשאי שהיא הגישה לרשות האמריקנית לניירות ערך בתחילת החודש הנוכחי, לקראת ההנפקה.

יוני אסיא, מייסד-שותף ומנכ"ל איטורו, אמר כי "2020 התאפיינה במעורבות גוברת של משקיעים פרטיים בשוק ההון, ומספר שיא של משקיעים פעלו בשווקים באמצעות פלטפורמות השקעה אונליין. המגמה הזו מואצת ב-2021 ומשתקפת היטב בתוצאות החזקות שלנו לרבעון הראשון של השנה".

הוא ציין כי "איטורו ממשיכה להתמקד בצמיחה – ולא ברווחיות לטווח קצר, ולהעמיק את הנוכחות הגלובלית שלה. החברה ממוצבת היטב כדי להוסיף ולקחת חלק משמעותי מהשוק הגלובלי הצומח".

תגובות

(0)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אין לשלוח תגובות הכוללות דברי הסתה, דיבה, וסגנון החורג מהטעם הטוב

אירועים קרובים